abonnement Unibet Coolblue
pi_53260424
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:47 schreef WebForce het volgende:
Hoi, geen 12 uit 4, hoe komt dat?
Het doel stond zo'n 40 cm te laag !
pi_53306220
Tegenvaller:
quote:
Megrelishvili viert Jom Kipoer en voetbalt niet

Vitesse-speler Haim Megrelishvili doet komende zaterdag niet mee in de competitiewedstrijd tegen De Graafschap. De Israėlische linksback viert die dag Jom Kipoer, een joodse feestdag. Dat meldt Omroep Gelderland woensdag.

De plaats van Megrelishvili in de Arnhemse basisformatie wordt vermoedelijk ingenomen door Anders Due. Tijdens de afgelopen vier competitieduels was Megrelishvili een vaste waarde in de goed draaiende ploeg van trainer Aad de Mos.
pi_53306671
Swerts kan er ook spelen (zie ik liever dan Due zelfs). Kan Lorca op de plek van rechts (swerts).
pi_53334445
We zijn toch mooi wel weer de nr 4 van Nederland .
  donderdag 20 september 2007 @ 23:17:07 #205
184465 Migue
Sensuele man
pi_53343358
Mooi he? Hebben jullie ook weer een beetje dat jaren 90-gevoel?
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:00:54 #206
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_53349562
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:17 schreef Migue het volgende:
Mooi he? Hebben jullie ook weer een beetje dat jaren 90-gevoel?
Zullen we dan ook weer die vette vipbox in de fik gaan zetten? Of kan niemand zich dat meer herinneren
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:11:48 #207
184465 Migue
Sensuele man
pi_53349785
Het was destijds dus geen grap van mijn klasgenoten?
pi_53360425
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:00 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Zullen we dan ook weer die vette vipbox in de fik gaan zetten? Of kan niemand zich dat meer herinneren
Je doet net of het een brute hooliganactie was; het gebeurde door een klein ventje die met een aansteker zat te spelen

Was trouwens de lelijkste tribune ooit, erg jammer want Monnikenhuize was best ok
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 21 september 2007 @ 23:00:00 #209
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_53369624
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:56 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Je doet net of het een brute hooliganactie was; het gebeurde door een klein ventje die met een aansteker zat te spelen

Was trouwens de lelijkste tribune ooit, erg jammer want Monnikenhuize was best ok
Ja dat was toch ook de hele grap eraan, Mart Smeets die in Studio Sport vertelde dat 'papa piromaan' had opgebeld dat zijn zoontje verantwoordelijk was voor het brandje. Ik doe dus helemaal niet alsof het een hooligan-actie was.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 21 september 2007 @ 23:18:31 #210
184465 Migue
Sensuele man
pi_53370113
Sarcasme snappen ze in de Achterhoek niet.
pi_53370352
Snappen sowieso weinig mensen
pi_53373066
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:00 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Ja dat was toch ook de hele grap eraan, Mart Smeets die in Studio Sport vertelde dat 'papa piromaan' had opgebeld dat zijn zoontje verantwoordelijk was voor het brandje. Ik doe dus helemaal niet alsof het een hooligan-actie was.
Zo komt het gewoon over als je de details niet kent en bovendien verwacht ik van de jonge garde dat ze zo'n verhaaltje als stoer verhaal gaan gebruiken. Jij hoort daar dus niet bij
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53373079
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:18 schreef Migue het volgende:
Sarcasme snappen ze in de Achterhoek niet.
Ben ik even blij dat ik geen Achterhoeker ben

Nog Oi!-tips hebben?
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:46:36 #214
184465 Migue
Sensuele man
pi_53376980
Ik ben voorlopig wel even zoet met de namen die je me gegeven hebt, Oxymoron is iig wel rete feth en precies waar ik op hoopte
pi_53377516
Juichen jullie vanavond extra hard voor me? Ik ben helaas afwezig.
Don't think twice, it's all right.
pi_53378777
Ik heb er wel zin in vanavond. Ga zeker niet zomaar uit van een overwinning. Ben wel positief over de afloop, zeker nu we in staat zijn op de nul te spelen. Janssen, Sansoni en Lorca kunnen spelen, kortom veel mogelijkheden, ook tijdens de wedstrijd met wissels dus.

Benieuwd of de Mos Pryor (die een terugval heeft) eruit haalt en onze spleetoog of Janssen er neerzet.

PIET PIET PIET PIET
pi_53378994
Speelt die Yu Hai nog weleens mee? Afgelopen zomer speelde hij met China onder 21 een prima Toulon Tournooi.
pi_53379088
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:25 schreef Fides het volgende:
Speelt die Yu Hai nog weleens mee? Afgelopen zomer speelde hij met China onder 21 een prima Toulon Tournooi.
Jazeker , vorige week tegen PSV mocht ie nog 1 helft meedoen , volgens De Gelderlander staat ie vanavond in de basis maar daar ga ik niet vanuit.
  zaterdag 22 september 2007 @ 13:43:56 #219
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_53379407
Ik wel, volgens mij gaat Aad met 3 verdedigers (Sprockel, Giovanny en Schaaf) spelen en 2 aanvallende vleugels er omheen (Verhaegh en Hai), althans zo ging het gister op de training. Hai stond in de voorbereiding - tegen amateurs welliswaar - ook al eens in de verdediging, deed ie prima.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_53379444
Yu Hai moet maar is een keer scoren. Hij heeft een fantastische kop, goede instelling, geniale rustattractie, leuke techniek, mooie schoenen, origineel rugnummer, goede actie ook soms, werklust ontbreekt het hem ook niet aan, in de reserves een neus voor (mooie) goals, maar ondertussen heb ik hem al 3x voor open goal zien missen om het echie
pi_53381492
quote:
Voetbalfans raken slaags in Arnhem

Zo'n veertig supporters van Vitesse en De Graafschap zijn vrijdagavond in het Sonsbeekpark in Arnhem met elkaar slaags geraakt. Vijf Vitesse-aanhangers zijn aangehouden.
De politie greep naar eigen zeggen snel in en kon zo erger voorkomen. Een agent raakte lichtgewond. De Vitesse-supporters zijn onder begeleiding van de politie naar het Velperplein gegaan. De gearresteerden zijn tussen 20 en 29 jaar oud en zitten nog vast.

De politie zet vanavond extra mensen in rond de wedstrijd tussen Vitesse en De Graafschap in Stadion Gelredome in Arnhem.
Nounou
pi_53381823
Hahah, met NEK is er al jaren geen derby-sfeer meer, dus daarom maar opnieuw beginnen met Doetinchem?
  zaterdag 22 september 2007 @ 16:42:43 #223
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_53383212
Hoeveel boertjes komen er eigenlijk mee?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_53384444
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 16:42 schreef Elvislives het volgende:
Hoeveel boertjes komen er eigenlijk mee?
14 bussen las ik ergens
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:56:42 #225
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_53384945
Zo dat wordt inderdaad een gezellig avondje dan. Laten we maar winnen, lijkt me leuk!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_53391237
*Zwaar gecensureerd bericht*
pi_53392303
Lorca

Fränkel

De lat
pi_53392791
Na deze avond 1 ding

Mij zie je nooit meer bij Vites

okey mischien nog een paar keer als ik me verveel

[ Bericht 36% gewijzigd door FrietjuH op 22-09-2007 22:51:31 ]
pi_53393705
Het is toch ongelofelijk, je hoeft van mij echt niet te winnen, gelijkspel is echt geen ramp, maar 0-2 verliezen

Vitesse is echt een middenmoter, niet meer dan dat
pi_53393993
Die punten die ja van AZ won die bonuspunten ben je nu weer kwijt , gewoon weer het oude liedje , punten verspelen tegen kleine clubs

Dinsdag Eindhoven moet dat nog eens zien
  zaterdag 22 september 2007 @ 23:44:39 #231
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_53394431
Dus... Wat een verschikkelijk slechte wedstrijd !
  zondag 23 september 2007 @ 00:36:41 #232
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_53395786
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_53395820
quote:
Op zondag 23 september 2007 00:36 schreef xJapser het volgende:
Feli dude, ga je nu maar lekker aftrekken op Teletekst p818, deed ik de afgelopen weken in ieder geval.
pi_53396028
Krijg je ervan als je Purrel uitgaat fluiten . Kutpubliek.
pi_53396080
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:14 schreef DeVinger het volgende:
Het is toch ongelofelijk, je hoeft van mij echt niet te winnen, gelijkspel is echt geen ramp, maar 0-2 verliezen

Vitesse is echt een middenmoter, niet meer dan dat
Tja, jullie waren vooral de eerste helft beter maar de afstraffing had nog groter kunnen zijn dan 0-2... Kans op revanche in januari, tot dan
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53396189
quote:
Op zondag 23 september 2007 00:52 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Tja, jullie waren vooral de eerste helft beter maar de afstraffing had nog groter kunnen zijn dan 0-2... Kans op revanche in januari, tot dan
Eerste helft hadden we via Kolk moeten scoren (Jimmy in oranje! - riepen we in zijn vitesse tijd altijd), maar zoveel beter waren we ook weer niet. Dat was de enige kans die we hebben gecreeerd de hele wedstrijd eigenlijk

Revanche nemen we vast niet, maar ben er dan wel live bij en jij mag kaarten voor me regelen heb je ooit beloofd in het belgisch voetbal topic
  zondag 23 september 2007 @ 10:09:30 #237
80382 manny
30 is best veel
pi_53399926
quote:
Op zondag 23 september 2007 00:36 schreef xJapser het volgende:
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_53400662
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:15 schreef JH87 het volgende:
Juichen jullie vanavond extra hard voor me? Ik ben helaas afwezig.
Ik geef jullie gewoon de schuld. Wees dan ook niet zo stil.

Don't think twice, it's all right.
pi_53401589
quote:
Op zondag 23 september 2007 00:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Krijg je ervan als je Purrel uitgaat fluiten . Kutpubliek.
Klopt en wat een agressieve gastjes in het gelredome zeg, een beetje oude mannen met een graafschapsjaaltje achterna zitten en volschelden, wat een helden daar

VAL DOOD KUTPUBLIEK!
Bloed, zweet en tranen!
pi_53402474
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]
VAL DOOD KUTPUBLIEK!
Allemaal?
pi_53402689
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Klopt en wat een agressieve gastjes in het gelredome zeg, een beetje oude mannen met een graafschapsjaaltje achterna zitten en volschelden, wat een helden daar

VAL DOOD KUTPUBLIEK!
Maak je niet zo druk joh , we weten toch allemaal dat in het Gelredome altijd meer aandacht is voor de gasten en dat de mensen die elke week komen heus wel worden bestraft als er iets gebeurd wat de trouwe bezoekers niet kunnen maken.

Een beetje provoceren op Oost , dan vraag je er toch een klein beetje om , als er geen ruimte zat tussen 123 en dat vak ernaast had ik het nog weleens willen zien , en daarbij liep de kit er volgensmij ook nog.
pi_53402888
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:52 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk joh , we weten toch allemaal dat in het Gelredome altijd meer aandacht is voor de gasten en dat de mensen die elke week komen heus wel worden bestraft als er iets gebeurd wat de trouwe bezoekers niet kunnen maken.

Een beetje provoceren op Oost , dan vraag je er toch een klein beetje om , als er geen ruimte zat tussen 123 en dat vak ernaast had ik het nog weleens willen zien , en daarbij liep de kit er volgensmij ook nog.
Ik zat op 222, maar iets meer naar het midden toe en helemaal rechts liepen er toch gekken rond. En echt provoceren gebeurde gewoon niet, alleen juichen bij een doelpunt maar ook dat kan blijkbaar niet meer daar

Verder zijn er ook vast genoeg trouwe supporters, maar er is altijd die aggresisiviteit daar zodra je ook maar een beetje laat merken dat je een 'uitsupporter' bent. Dit is overigens bij Utrecht ook zo, maar bij een heleboel andere clubs kan dat gewoon
Bloed, zweet en tranen!
pi_53403378
quote:
Op zondag 23 september 2007 13:01 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

[..]

Ik zat op 222, maar iets meer naar het midden toe en helemaal rechts liepen er toch gekken rond. En echt provoceren gebeurde gewoon niet, alleen juichen bij een doelpunt maar ook dat kan blijkbaar niet meer daar

Verder zijn er ook vast genoeg trouwe supporters, maar er is altijd die aggresisiviteit daar zodra je ook maar een beetje laat merken dat je een 'uitsupporter' bent. Dit is overigens bij Utrecht ook zo, maar bij een heleboel andere clubs kan dat gewoon
Er zijn gewoon mensen die zich ergeren aan het vele bezoek op de Oost en West tribune of Zuid en Noord als ze daar al zitten houden ze zich wel rusitg , Jij zat gewoon op een verkeerde plek als je weet dat er op 123 wat jongens zitten die wel willen knokken ( er zitten daar niet voor niets zoveel stewards altijd ) , maar waarom je niet gewoon rusitg houden waarom moet je provoceren ??

Vorig jaar bij Vitesse - Feyenoord zaten ook honderderen Feyenoorders in het stadion ook allemaal juichen bij de goal en dit jaar geen vrije verkoop meer voor die wedstrijd het lijkt me dat je ook niet die kant op wil.

toen ik naar de rijnhal liep kon ik al horen aan hun dialect en verhalen dat ze voor die andere club waren gekomen die konden wel gewoon rusitg lopen , maar ik heb dan ook geen sjaaltje bij ze kunnen ontdekken.

Dat het het bij andere clubs ook kan kan verschilende oorzaken hebben als je het bij Ajax , Feyenoord of PSV bent heb je vaak niet veel te juichen en de gastvrijheid die de club uitstraalt maar ik kan maar weinig clubs bedenken waar het wel kan , ik neem ff als voorbeeld Roda JC - Feyenoord vorige week volgensmij zijn daar verschilende feyenoorders verwijderd uit het thuisvak na het juichen van de goal en zo zijn wellicht wel de regels ( combiontduiking ).

Maar ik sluit niet uit dat er bij De Graafschap - Vitesse ook wat mensen naast het uitvak zitten met een sjaaltje ( maar dat lijkt het toch altijd minder dan in het Gelredome )
pi_53403785
Ik zit vaak genoeg op thuistribunes bij uitwedstrijden. Vind dat je er best voor uit mag komen dat je voor de tegenpartij bent, zal ook best een mede-Vitessenaar een klop op de schouder geven als Vitesse een doelpunt zet. Daarentegen gedraag ik me altijd wel en zal ik echt niet springend gaan juichen op de tribune. Daarmee provoceer je nu eenmaal onnodig, naar mijn mening.
Don't think twice, it's all right.
pi_53405562
Het gros van de voetbalsupporters is nou eenmaal aggressief aangelegd. Zij het van uit hunzelf, zij het door de alcohol, zij het vanwege groepsdruk, zij het vanwege verveling, zij het vanwege provocatie. Ik erger me echt dood aan de meeste lui om mij heen. Zit er een zoontje van 11,12 de meeste onzin uit te kramen (grof taalgebruik) en zijn pa die hem dan aanmoedigt. Yeah, whaever

Overigens vind ik het gewoon oerstom om als uitsupporter -uitgebreid - te gaan juichen in het thuisvak van de tegenpartij. Dan zoek je het gewoon op en verdien je een paar tikken in je face.
  zondag 23 september 2007 @ 16:54:01 #246
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_53409635
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:33 schreef DeVinger het volgende:
Het gros van de voetbalsupporters is nou eenmaal aggressief aangelegd. Zij het van uit hunzelf, zij het door de alcohol, zij het vanwege groepsdruk, zij het vanwege verveling, zij het vanwege provocatie. Ik erger me echt dood aan de meeste lui om mij heen. Zit er een zoontje van 11,12 de meeste onzin uit te kramen (grof taalgebruik) en zijn pa die hem dan aanmoedigt. Yeah, whaever

Overigens vind ik het gewoon oerstom om als uitsupporter -uitgebreid - te gaan juichen in het thuisvak van de tegenpartij. Dan zoek je het gewoon op en verdien je een paar tikken in je face.
Was het niet 2% die het altijd verziekt voor de rest? Ik denk dat voetbalsupporters niet per definitie agressief is aangelegd, maar het spelletje gewoon veel emoties oproept, teveel voor een klein groepje.

Echter als ik gister om me heen keek hoe sommige gasten zich uitleefden op stoeltjes with their cocaine eyes, dan geef ik je groot gelijk: flikker alsjeblieft op met je agressieve gedrag.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 23 september 2007 @ 16:56:09 #247
184465 Migue
Sensuele man
pi_53409699
Mooie avond gisteren, heb me zeer vermaakt en zeer tevreden richting huis gekeerd!

Ooh, verkeerde topic Mis ik ook een keer een wedstrijd van Vitesse voor een harde gig, krijgen we dit weer het is ook altijd hetzelfde, dacht dat het dit jaar wel voorbij was dat er verloren wordt van provincieclubjes.
Zo winnen we natuurlijk nooit het landskampioenschap
pi_53409984
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:54 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Was het niet 2% die het altijd verziekt voor de rest? Ik denk dat voetbalsupporters niet per definitie agressief is aangelegd, maar het spelletje gewoon veel emoties oproept, teveel voor een klein groepje.

Echter als ik gister om me heen keek hoe sommige gasten zich uitleefden op stoeltjes with their cocaine eyes, dan geef ik je groot gelijk: flikker alsjeblieft op met je agressieve gedrag.
- 2% is dan aggressief
- dik 50% is dan gewoon pauper
- 28% is dan gewoon kansloos
- 20% families
- En dan heb je kerels zoals wij die denken dat ze niet kansloos zijn maar ondertussen ook gewoon meedoen met kortzichtige uitspraken en ook opspringen en om geel of rood schreeuwen en de scheids ook meerdere malen kanker toewensen (maar buiten het voetbal wel perspectief hebben)
  zondag 23 september 2007 @ 17:22:49 #249
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_53410255
quote:
Op zondag 23 september 2007 17:09 schreef DeVinger het volgende:

[..]

- 2% is dan aggressief
- dik 50% is dan gewoon pauper
- 28% is dan gewoon kansloos
- 20% families
- En dan heb je kerels zoals wij die denken dat ze niet kansloos zijn maar ondertussen ook gewoon meedoen met kortzichtige uitspraken en ook opspringen en om geel of rood schreeuwen en de scheids ook meerdere malen kanker toewensen (maar buiten het voetbal wel perspectief hebben)


Overigens komt het woord kanker niet uit mijn mond als zijnde een scheldwoord
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_53410520
Ik heb het opgegeven, mijn halve familie is inmiddels overleden aan die ziekte en of ik het nu wel of niet gebruik, ze vallen bij bosjes neer Al moet ik het eigenlijk weer afleren want als ik het andere hoor zeggen vind ik het altijd storend.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')