quote:Een 8 voor Yakubu
Wie Yakubu het vorig seizoen heeft zien strompelen in Jong Vitesse, beschouwt zijn comeback als een medisch wonder. Behalve zijn snelheid heeft hij ook de aparte, niets of niemand ontziende manier van tackelen weer terug. Simon Cziommer, wiens directe tegenstander hij zaterdag was, kijkt nog steeds schichtig om zich heen, tot in Jimmy Woo aan toe, om te kijken of Yakubu niet ergens opduikt. Moet hij weer opspringen.
Komt 'ie dan, op huurbasis, telt dat ook?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef Arnhemunited het volgende:
Mooi dat esajas weg is. Nu alleen nog Fränkel en het is goed
quote:DOETINCHEM (ANP) - De Graafschap heeft Purrel Fränkel vrijdag voor
de rest van het seizoen op huurbasis overgenomen van Vitesse. De
30-jarige verdediger keert na vijf jaar terug in Doetinchem. Hij
speelde daar al eerder in de periode 1998-2002. Fränkel debuteerde
in het betaald voetbal bij Telstar.
En Sander Westerveld misschien als goalie naar Sparta, zou wel mooi zijn.quote:Fränkel: "Ergste twee jaar uit mijn carričre"
Purrel Fränkel denkt met weinig plezier terug aan zijn samenwerking met Aad de Mos. Onder de Haagse trainer kwam Fränkel amper meer aan spelen toe bij Vitesse, waarna hij vrijdag besloten om zich te laten verhuren aan De Graafschap.
"Ik ben echt blij dat ik terug ga naar mijn ouwe cluppie, waar ik altijd heel goed ben behandeld", zegt Fränkel, die tussen 1998 en 2002 ook al onder contract stond bij de Superboeren, tegen Omroep Gelderland. "Bij Vitesse ben ik niet goed behandeld, de afgelopen twee jaar waren de ergste uit mijn carričre. Onder Sturing speelde ik ook niet altijd, maar Aad zag het vanaf dag één niet in mij zitten. Het verbaasde me wel, maar ik had niet verwacht dat het dit seizoen zo extreem zou gaan worden."
Ben blij dat Fränkel - die denkt dat die verdediger is - eindelijk weg is! Hij kon aardig opstomen aan de linkerkant, maar verdedigenquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:55 schreef Klingon het volgende:
[..]
En Sander Westerveld misschien als goalie naar Sparta, zou wel mooi zijn.
En ook al geen bier tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 2 september 2007 15:52 schreef Elvislives het volgende:
Klote zeg, dat 12:30. Komt de sfeer ook niet ten goede.
De Airborne zorgde dat ik nog genoeg alcohol in mijn bloed heb om de komende 2 dagen geen enkele alcoholcontrole door te komenquote:Op zondag 2 september 2007 16:02 schreef Domenica het volgende:
[..]
En ook al geen bier tijdens de wedstrijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |