En je bent natuurlijk blij met LAZO.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:49 schreef Chadi het volgende:
Ik hou(d) ook een beetje van jullie sinds de uitslag
Webforce, zou je misschien de lijst met links kunnen geven. Ik begrijp dat je er veel moeite voor hebt gedaan om die lijst te verzamellen en dat je daarvoor erkenning wilt. Maar het is natuurlijk doodzonde dat vele mensen met een geelzwart hart die niet op FOK! rondhangen verstoten blijven van deze mooie collectie beelden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:19 schreef WebForce het volgende:
Vitesse samenvattingen seizoen 2006/2007
[..]
Vitesse samenvattingen seizoen 2007/2008
[..]
Ik was ook blij met Lazo zaterdag, hij maakte het feest compleet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:17 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
En je bent natuurlijk blij met LAZO.![]()
*check!quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:40 schreef Klingon het volgende:
WebForce, plemp die hele lijst anders ff in de OP-txt. En dan gewoon netjes iedere wedstrijd aanpassen, net zoals de topics.
Ben overigens nog steeds aan het werk, maar in opperbeste stemming![]()
Waar wil je het uiteindelijk hebben dan? vitesse.org forum oid?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:28 schreef TrotseErnemmer het volgende:
[..]
Webforce, zou je misschien de lijst met links kunnen geven. Ik begrijp dat je er veel moeite voor hebt gedaan om die lijst te verzamellen en dat je daarvoor erkenning wilt. Maar het is natuurlijk doodzonde dat vele mensen met een geelzwart hart die niet op FOK! rondhangen verstoten blijven van deze mooie collectie beelden.
Ik ben daar ook 'actief'quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:55 schreef JH87 het volgende:
Ik heb op .org al doorgelinkt naar de desbetreffende post van .org, dus dan moeten de mensen daar maar niet zo lui zijn.
Niet actief, wel aanwezigquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef Elvislives het volgende:
Wie niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |