dat hoeft ook niet maar als je dat wil zal ik het je proberen uit te leggen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:22 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom jij je zo enorm druk maakt over de TT.
In mijn top tien van Nederlanders waar ik respect en bewondering voor heb staat Marco van Basten inderdaad vrij hoog, maar ik noem mezelf niet echt een fan.quote:Ben je werkelijk zo'n enorme V Basten fan dat je er zoveel moeite mee hebt?
Het is maar een TT.
Dat is nou juist een groot deel van het probleem. Ik wil niet alleen maar argumenten blijven herhalen waarom hij niet ontslagen moet worden, ik wil in discussie over de vraag of hij de Beste Bondscoach Aller Tijden is, dan wel bezig is dat te worden en die andere discussie vind ik gewoon te gek voor woorden en is alleen maar een herhaling van stellingen, geen discussie want op argumenten wordt niet ingegaan, cijfers zeggen niet, 18 op 24 overwinningen zeggen niets, 1 verlies op 24 wedstrijden zegt niets, alleen de mening van MONTANA telt..quote:Maak je er toch niet zo druk om, en ga gewoon verder met argumenten posten waarom jij vind dat Marco Van Basten niet ontslagen moet worden.
dus bij deze zijn we hier wel klaar met de discussie. Je krijgt geen gelijk Tennessee!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:03 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij is het wel duidelijk hier en wordt er al uren steeds dezelfde discussie gevoerd!
zoals ik al zei, in dat geval had ik graag een reactie van een admin. Kan jij er een bijhalen of moet ik dat zelf doen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus bij deze zijn we hier wel klaar met de discussie. Je krijgt geen gelijk Tennessee!
dat vind ik eigenlijk een allerlaatste stap, of in ieder geval een latere. admin staat toch direct boven moderator?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:34 schreef Suijk het volgende:
Je kunt Danny een pm sturen.
Je hebt de forum administrators. Jump komt wel eens in VBL, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of dat de FA's de moeite gaan nemen in dit geval...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:38 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk een allerlaatste stap, admin staat toch direct boven moderator?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:46 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik vind de topictitel en het plaatje in de openingspost van Marco van Basten moet ontslagen worden! #26 onnodig kwetsend
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is zeg maar de CIA inschakelen bij een geschil over een schuttinghoogte ofzo.
is een FA hoog genoeg of wil je echt alleen een A?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
zoals ik al zei, in dat geval had ik graag een reactie van een admin. Kan jij er een bijhalen of moet ik dat zelf doen?
Gezien z'n nick is het een redneck. Dus graag iemand die het heel simpel uit kan leggen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is een FA hoog genoeg of wil je echt alleen een A?
Maar de opener bepaald de TT? Of blijft het hoe dan ook de Marco van Basten moet ontslagen worden?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:02 schreef RayMania het volgende:
Ik stel voor dat we vanaf nu klaar zijn met deze TT-discussie. Al vanaf maandag zijn we bezig om deze discussie steeds te herhalen, en verder heeft een FA zijn mening gegeven in het Feedback-forum. Discussiėren over Marco van Basten kan in de 'Marco van Basten moet ontslagen worden!'-topicreeks.
Astuquote:
kan je me uitleggen wat het verschil is tussen een FA en een A? Of iemand anders die dat uit kan leggen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:02 schreef RayMania het volgende:
Ik stel voor dat we vanaf nu klaar zijn met deze TT-discussie. Al vanaf maandag zijn we bezig om deze discussie steeds te herhalen, en verder heeft een FA zijn mening gegeven in het Feedback-forum. Discussiėren over Marco van Basten kan in de 'Marco van Basten moet ontslagen worden!'-topicreeks.
Een FA is een A die door een A overruled wordt. Of zoietsquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:38 schreef Tennessee het volgende:
[..]
kan je me uitleggen wat het verschil is tussen een FA en een A? Of iemand anders die dat uit kan leggen?
http://forum.fok.nl/rde/faq/Crewquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:38 schreef Tennessee het volgende:
kan je me uitleggen wat het verschil is tussen een FA en een A? Of iemand anders die dat uit kan leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |