Ja.. wil ze ook niet voor dagelijks gebruik zeg maar... ga dan wel voor gewone zwarte in eerste instantiequote:Op zondag 26 augustus 2007 00:33 schreef DarkMinded het volgende:
Ik heb ze![]()
En ik vind ze prima lopen voor feesten, maar niet om effe lekker mee naar het winkelcentrum te gaan ofzo.
Maargoed, ik ben normaal ook legerkisten gewend, dan is het niet zoveel verschil met de new rocks. Ik heb ze gewoon in de maat waar ik normaal ook mee loop,
de mijne zijn zwart met zilver. Ik zou zelf de tweede keer niet meer met zilver oid nemen aangezien het er wel afslijt, de rest is prima met schoenpoets bij te houden alleen het zilveren laagje niet.
Oh, het zal me trouwens geen r##t interesseren ofdat anderen ze mooi vinden of niet, IK vind ze mooi en dat is genoeg
Edit: ik weet niet waar je woont, maar ik heb ze gekocht in Oss (of all places), dus voor mij vanaf brabant geen retourtje amsterdam.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:13 schreef Malle_beer het volgende:
Jezus, het ziet er niet uit, zie weleens van die figuren in de stad lopen, verschrikkelijk zeg!
ik kreeg een lach kickquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Mooie schoenen voor een sollicitatiegesprek
Gelukkig heb ik al jaaaaaren werk..quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:32 schreef ScienceFriction het volgende:
Mooie schoenen voor een sollicitatiegesprek
Gelukkig is het allemaal een kwestie van smaakquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:07 schreef Suzziieee het volgende:
Voor over de schoenen.. vandaag een tripje naar de Kalverstraat gemaakt
Ze zitten echt zo vreselijk lekker...![]()
[afbeelding]
Deze zijn het geworden.. ik vind ze tof..
Die modellen vind ik ook echt super!! die stalen hakken!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef Nies het volgende:
Ik heb sinds een aantal maandjes deze;
[afbeelding]
Ik vind ze geweldig. Je merkt aan alles dat het een kwaliteitsproduct is en je waar voor je geld krijgt. Het leer is stevig en toch soepel, sluiten goed om je voet. Je kan er mee door de bagger ploeteren en ff een borstelbeurt en ze zien er weer uit als nieuw.
Binnenkort ga ik denk ik wel voor een tweede paar
Veel doen, went vanzelfquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:01 schreef Suzziieee het volgende:
Ik baal drvan dat het me echt niet lukt om op hakken te lopen![]()
De hak valt heel erg mee, is ongeveer een centimeter of zeven. Vind ik persoonlijk nog wel heel goed te doen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:01 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Die modellen vind ik ook echt super!! die stalen hakken!!![]()
Ik baal drvan dat het me echt niet lukt om op hakken te lopen![]()
Thanx..gaat wel lukkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:23 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Ik heb de New Rock Reactors, die jij dus ook hebt gekocht maar dan andere gespen, zeg maar het oude model.
Ik vind ze heerlijk zitten, ik kan er echt uren op lopen.
Er zit een speciaal voetbed in.
Ze zitten 100X beter dan legerkisten, New Rocks hoef je amper in te lopen, legerkisten wel.
Ik krijg altijd reacties op mijn New Rocks, maarja ach... als ik er maar blij mee ben.
En ja ze zijn knetter duur, maar je doet er vet lang mee als je ze af en toe draagt kan je er wel 8 jaar mee doen ofzo, draag je ze dagelijks dan 3-4 jaar (heb ik van horen zeggen).
Veel plezier met je aankoop![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |