Ze zal een 'taaie' tijd krijgen, maar ik denk dat voor Lieke datzelfde 'taai' een lachertje is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:39 schreef cobain94 het volgende:
Wat zou er gebeuren met lieke als huub er uit gestemt word?
Op de avond dat hij openlijk voor Dennis en Nadia koos.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:41 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
vertel mij maar eens waarmee en wanneer dat wasveel succes met zoeken!
Daarvoor moet in de eerste plaats iemand ballen hebben volgens mijquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zeg: ballen er onverdoofd afsnijden.
Nou, ik zal je zeggen: Ik vind het een HEEL goed plan ! Ik stuur iedere maand ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
Whahahahahhahahahaaa, Jaap en Dennis gunnen Huub elke dag een taart, 2 keer per week een vliegtuig en enorme stapels post.![]()
"Want dan weet je dat het goed zit, dat hij het slachtoffer is".
Voor het gemak vergeten ze dan maar even dat die vliegtuigjes nav het 'aanrandingsincident' wel 6 keer boetes hebben opgeleverd voor excessief geweld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
Whahahahahhahahahaaa, Jaap en Dennis gunnen Huub elke dag een taart, 2 keer per week een vliegtuig en enorme stapels post.![]()
"Want dan weet je dat het goed zit, dat hij het slachtoffer is".
Zonder back-up kom je nergens. Maar ze is idd supertaai.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ze zal een 'taaie' tijd krijgen, maar ik denk dat voor Lieke datzelfde 'taai' een lachertje is.
Ik zie Lieke nog in staat een militaire in-take te volbrengen !![]()
Dat was omdat Huub had gezegd dat hij nooit een vriend in Jaap zag, hij had Jaap toen erg pijn gedaan. En vooral op de manier hoe hij het gezegd had.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op de avond dat hij openlijk voor Dennis en Nadia koos.
Ik geloof er niks van. Hij zit gewoon in Dennis z'n straatje te praten, en is het helemaal niet van plan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:34 schreef BsJanssen het volgende:
Het is dus vrij duidelijk, Jaap heeft zich bewust moeten inhouden om zo tante Fons gerust te stellen zodat er niet teveel problemen ontstaan voor op RTL.
Jaap zegt net zelf dat het niet meer te houden is en dat terrorJaap wel terug moet komen in een reality spel.
Ik ben benieuwd in hoeverre hij dit tot uitvoering mag brengen! Ik verwacht dat we vanaf maandag elke avond lange streamlocks zullen krijgen...
Dan blijft Huub's plan de beste om te pogen nix weg te krijgen..... Dat zou een opluchting zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Hij zit gewoon in Dennis z'n straatje te praten, en is het helemaal niet van plan.
Dennis gaf uren geleden al aan dat TerrorJaap terug moet komen. Nu geeft Jaap hem gelijk.
Maar Jaap weet ook wel dat "morgen" weer "morgen 100%" wordt bij Dennis.
Jaap kan beloven wat hij wil, Dennis durft toch niet.
Hee! Foei ! Wat is er mis met gays ? Ik vind het een ONTZETTEND LEUK sjaaltje !!quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:45 schreef Ballistixx het volgende:
Dennix denkt echt dat die wat is.
met ze vieze gay sjaaltje![]()
En ik sta er niet van te kijken als ze na de kooi inderdaad bij de landmacht terecht komt, als sportinstructeur of zo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Zonder back-up kom je nergens. Maar ze is idd supertaai.
Zoals ik al zei was dat doordat Huub Jaap naaide, dus dat was een logische reactiequote:Op zondag 26 augustus 2007 00:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op de avond dat hij openlijk voor Dennis en Nadia koos.
1. zei Jaap dat hij niet met Huub en Lieke wilde samenwerken...... hij wilde dat erin gooien, zodat Huub zijn ego geknakt zou wordenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat was omdat Huub had gezegd dat hij nooit een vriend in Jaap zag, hij had Jaap toen erg pijn gedaan. En vooral op de manier hoe hij het gezegd had.
Dennis loopt helemaal niemand te besodemieteren. Ik weet niet of jij een beetje de gesprekken tussen Huub en Brian volgt....maar die willen echt wel van Jaap af.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef tipsch het volgende:
En nu? Wat staat Jaap morgen te wachten? Welke informatie krijgt Jaap morgen binnen via z'n visite? Dat Dennis de boel loopt te besodemieteren, wat betreft Huub. Wat gebeurt er dan?![]()
Ik ga voor de inhoud..... nix blijft niks... Sorryquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hee! Foei ! Wat is er mis met gays ? Ik vind het een ONTZETTEND LEUK sjaaltje !!
Dennis is tenmiste als 1-van-de-weinige in die Kooi GOED GEKLEED !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |