Mee eens. Huub gaat het toch wel zwaar krijgen denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik baalk ervan dat het wer richting agressie gaat en het weer niet intellectueel gespeeld gaat worden. Ik baal er ook van dat Huub zich vanmiddag heeft laten gaan terwijl hij nix zo klem had. Da's al de tweede keer dat Huub het van de drank verkiest richting nix.....
De nieuwste "regel" is dat uitlokken ook een exit is !quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub kunnen ze binnen vier dagen weg hebben. Die gaat bij een beetje tarten gelijk slaan!
Ik voel ook de agressie weer terugkomen........ dit gaat weer fout zo....quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik baalk ervan dat het wer richting agressie gaat en het weer niet intellectueel gespeeld gaat worden. Ik baal er ook van dat Huub zich vanmiddag heeft laten gaan terwijl hij nix zo klem had. Da's al de tweede keer dat Huub het van de drank verkiest richting nix.....
r gaat donderdag niemand uit, alleen als het spel zo wordt gespeeld als sommige van plan zijn , is de kans groot dat er iemand uit gaat vw geweld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dat Brian meekriijgen om Huub op de stoel te krijgen zie ik dan weer niet gebeuren.
Ze draven een heel klein beetje door, maar de kans dat Jaap er donderdag uitgaat lijkt me minimaal.
Dat was nadat Jaap zich openlijk had uitgesproken tegen Huub en Lieke omdat Huub Jaap genaait had.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:38 schreef ricofromrio het volgende:
oja Jaap heeft huub nooit genaait
kan me de lieke de vijver in gooi scene nog voorstellen
Toevallig krijgt Huub het altijd zwaar in de week dat er gestemd kan worden voor de popo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:36 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Mee eens. Huub gaat het toch wel zwaar krijgen denk ik.
Dat vrees ik idd ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:31 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap al zijn tv momentjes die RTL wil die zijn geen TERROR
De redaktie zal dat niet toestaan... simpel omdat ze weten wanneer het te ver gaat de kans bestaat dat met onmiddelijk ingang DGK gesopt kan worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:34 schreef BsJanssen het volgende:
Het is dus vrij duidelijk, Jaap heeft zich bewust moeten inhouden om zo tante Fons gerust te stellen zodat er niet teveel problemen ontstaan voor op RTL.
Jaap zegt net zelf dat het niet meer te houden is en dat terrorJaap wel terug moet komen in een reality spel.
Ik ben benieuwd in hoeverre hij dit tot uitvoering mag brengen! Ik verwacht dat we vanaf maandag elke avond lange streamlocks zullen krijgen...
Jaap heeft Huub eerder genaaid.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:39 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Dat was nadat Jaap zich openlijk had uitgesproken tegen Huub en Lieke omdat Huub Jaap genaait had.
Welk geloof zou de paus hebben?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:39 schreef cobain94 het volgende:
Wat zou er gebeuren met lieke als huub er uit gestemt word?
Precies... dit is passé.... Daarom baal ik ook zo dat Huub zich weer heeft laten gaan...quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat vrees ik idd ook.
Dat de plannen van Jaap en Dennis niet mogen, vanwege de kuisheid die men op RTL wil.
Ze vergeten bovendien dat RTL "helemaal los" (zoals de paupers het omschrijven) helemaal niet toe zal staanquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:39 schreef EdAtTheBar het volgende:
Het plan van D&J slaat echt op niets. Ze zijn schijnbaar vergeten dat H&L al eerder iedereen tegen zich gehad hebben en dat gewoon trokken
Bij Dennis en Jaap wel, ja. Ik kan me ook niet voorstellen dat deze plannen doorgaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:08 schreef akveor het volgende:
Wat ik jammer vind aan de plannetjes dat het weer richting agressie gaat en weer geen leuke complotten... ik wordt daar zo simpel van. Grootste fout van de redaktie dat ze geen intelligente mensen als wannabees hebben... een paar daargelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |