die hebben meer problemen met Newcastle uitquote:Op maandag 10 december 2007 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Arsenal en Chelsea kende anders geen moeite met hun
De enige die dat jammer vindt ben je zelfquote:Op woensdag 12 december 2007 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer voor Pool fans dat ze nu tot het eind van het seizoen met die gare Spanjool zitten opgescheept
Kenner Montana vindt het ook jammerquote:Op woensdag 12 december 2007 07:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
De enige die dat jammer vindt ben je zelf
Is te hopen dat het een van die laatste 2 wordt want anders is het einde oefeningquote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef stevengerrard het volgende:
Nou een van de volgende teams wordt het opstakel in de 2e ronde.
AC of Inter Milan, Barcelona, Real Madrid or Sevilla.
Dat is dan wederzijdsquote:Op woensdag 12 december 2007 13:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We zullen wel zien, ik denk van niet, ik ben niet de enige en die neem ik serieuzer dan jij
Lekker gewaagde voorspelling.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar als hij binnen een maand niet weg is maakt hij het seizoen.
Gast wat heb jij tegen Rafa en Torres etc,, en je ¨Bronnen¨ shit man hou toch eens op heyquote:Op woensdag 12 december 2007 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij weet niet wie of wat mijn bronnen zijn
Wat zijn je bronnen nou? Ik ben wel benieuwdquote:Op zondag 16 december 2007 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De kerstman moet nog komen en Pool is weer uitgespeeld in Engeland
Zou de CL er wel inzitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |