als je het maar leuk vind hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef MouzurX het volgende:
Tsja sommigen zijn heel slim ( vwo met 9's en 10'en enz..)
Je heb het over paupers en teringtokkies maar je schijft "chauffeur" met "sjauffeur"?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef Knekwurst het volgende:
Teringtokkies die helemaal trots zijn op hun pauperbaan en denken dat ze gezag hebben. Sterf gewoon. Echt, wat een mongolen zijn dat!
Maar je luisterde wel braaf en opende toen maar een topic op fok?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef Knekwurst het volgende:
Teringtokkies die helemaal trots zijn op hun pauperbaan en denken dat ze gezag hebben. Sterf gewoon. Echt, wat een mongolen zijn dat!
Inderdaad. Jij bent degene die geen respect voor meneer chauffeur toont, niet andersom.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het is dan ook ontzettend irritant wanneer iemand aan het bellen is in de bus. Chauffeur heeft dus gelijk
Jaaa, bij de supermarkt...kassameisje compleet negeren, niet eens aankijken. Gewoon doorbellen, niet eens "hallo", "dag", niets! Hoe arrogant kunnen mensen zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef Nemain het volgende:
Ik vind het ook asociaal als je blijft bellen wanneer je een kaartje koopt. Ook wanneer bijvoorbeeld de kassajuffrouw je helpt.
Slechte opvoeding, TS!
Fooi? Het is toch geen barman?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Knekwurst het volgende:
Ik kocht niet eens een kaartje, ik gaf 2 euro, wat 1,50 fooi is want een kaartje kost 's avonds maar 50 cent. Waarom zou ie dan klagen?
Rot toch op. En nee ik praat niet hard. En ja, het was een belangrijk telefoontje.
Denk je echt dat hij voor 1.50 voor je in het stof kruiptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Knekwurst het volgende:
Ik kocht niet eens een kaartje, ik gaf 2 euro, wat 1,50 fooi is want een kaartje kost 's avonds maar 50 cent. Waarom zou ie dan klagen?
Rot toch op. En nee ik praat niet hard. En ja, het was een belangrijk telefoontje.
Preciesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij voor 1.50 voor je in het stof kruipt
Arrogante kwast. Je had rustig even die telefoon van je oor kunnen halen en hem groeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |