Jij bent gewoon echt tyfus lelijk en durft je rotkop te plaatsen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef Dibble het volgende:
je bent gewoon zo tyfus lelijk dat jeje er niet durft te vertonen en achter je pc'tje schuilt om hier een topic over te maken![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als je toch zo dichtbij woont, loop er ff naartoe en trek de stekker eruit.
leuk dat je even de moeite hebt genomen om het te bezichtigenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Jij bent gewoon echt tyfus lelijk en durft je rotkop te plaatsen.![]()
Ja ik ben niet van halve woorden debiel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef Dibble het volgende:
[..]
leuk dat je even de moeite hebt genomen om het te bezichtigen![]()
Ja dankje, ach het is ieder jaar hetzelfde alleen de decibellen staan wat hoger.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef tslh het volgende:
Eerste jaar in 8 jaar of zo dat ik er niet bij ben door omstandigheden![]()
Volgend jaar zeker WEL weer!![]()
Het duurt maar tot 23:00 dus TS hoeft nog maar een uurtje door te bijten en kan dan weer lekker met zijn pantoffels, sherry, sigaar en krantje tot rust komen.
je bent gewoon gay als je die chicks niet pakt die langs je straat lopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:47 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja ik ben niet van halve woorden debiel., ga naar een kapper.
heb je je eigen foto wel is bekeken, zullen wij is kijken wie gay is, triest figuur, ach is je kapper dood.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef Dibble het volgende:
[..]
je bent gewoon gay als je die chicks niet pakt die langs je straat lopen![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:53 schreef MouzurX het volgende:
Iemand anders voor homo uitschelden is zooo gay.
Kut had het zelf niet eens doorquote:
Ach man trek een lijntje coke, op zulke bagger beats ga je vast wel even Kate Moss nadoen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:03 schreef MrManiak het volgende:
Och, Newsman is pissed omdat hij zeker niet van z'n papa en mama mag...
Nou, ga maar weer lekker met je Elmo-knuffel naar je bedje toe, oogjes dit en snaveltje toe, huillie![]()
Sterkte gewenstquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:08 schreef Xylor het volgende:
Ach, hier in het grote nagele hebben we ook zo'n stampertjes party.
Project N50, kan ook vanaf me kamer meegenieten, dus voor 3uur geen slaap voor mij
Ja bedankt, trouwens het is nog steeds een kut herrie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:14 schreef zoalshetis het volgende:
ts, je hebt helemaal gelijk. gelukkig kun je overmorgen weer rustig ademhalen. ik zat, toen ik op het rokin woonde, middenin die kutkermis die een week en twee weken duurde. tot heel erg laat. en vanaf heel erg vroeg. elke plek heb zijn nadeel.
Ja, ik kom er toch godverdomme niet, jesus neem zelf een cursus hoe word ik een mens, anders ga je toch naar De Gouden Kooi kijken. Mongool.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef klabbakus het volgende:
pff en het nog verkeerd spellen ook
pff en het nog verkeerd spellen ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:34 schreef newsman het volgende:
jesus
Houd je kop met je spellings-geouwehoer! Mysteryland zuigt, daar gaat het om!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
pff en het nog verkeerd spellen ook
Ga krassen, jankerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:47 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Houd je kop met je spellings-geouwehoer! Mysteryland zuigt, daar gaat het om!
Ach ze draaien meestal nog een half uurtje doorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef PeZu het volgende:
nog een paar minueten "lawaai"voor de ooh zo zieligs TS
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:59 schreef danos het volgende:
ik hoop dat ze je huis onderpissen, je tuin onderpoepen en je auto slopen
Ja, het is zaterdagavond en tenslotte al laatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef theSummoner het volgende:
Aaaaaaaaaaaah! Excuses, HIER kan ik klagen over dat kolere-mysteryland!!! Ik woon wss bij de TS om de hoek en ik wil slapeeeeeeeen!!!!![]()
ik hoop het jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach ze draaien meestal nog een half uurtje door![]()
je zeurt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:39 schreef newsman het volgende:
Ik woon er dus vlak tegenover en het is een boute kutherrie, iemand pakt afentoe een microfoon en dan hoor je ineens:"Hoeeeeeeren""
Oke een concert prima, maar dit is gewoon godverdomme inteelt beat waar de ratten voor weglopen.
Een voordeel is, over 10 jaar zijn al die gasten doof die er waren, gefeliciflapstaart er mee.
Als je dit muziek moeten, nee ik noem het ook maar gewoon niks.![]()
Tief op met je kut Mysterie land.
![]()
en jiet zo'n beetje ookquote:
echt snap niks van de TS, of hij is bejaard of hij is levensmoe , zo dichtbij wonen en niet eens ervan kunnen genietenquote:
seniele wormenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:05 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
echt snap niks van de TS, of hij is bejaard of hij is levensmoe , zo dichtbij wonen en niet eens ervan kunnen genieten![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:15 schreef danos het volgende:
[..]
ik wist niet dat er 60+ ers op fok zaten
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:08 schreef Xylor het volgende:
Project N50
Ik woon er ietsje verder vanaf (in het noorden van het dorp), maar ook hier was het best hard te horen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:39 schreef newsman het volgende:
Ik woon er dus vlak tegenover en het is een boute kutherrie, iemand pakt afentoe een microfoon en dan hoor je ineens:"Hoeeeeeeren""
Oke een concert prima, maar dit is gewoon godverdomme inteelt beat waar de ratten voor weglopen.
Een voordeel is, over 10 jaar zijn al die gasten doof die er waren, gefeliciflapstaart er mee.
Als je dit muziek moeten, nee ik noem het ook maar gewoon niks.![]()
Tief op met je kut Mysterie land.
![]()
Veel FOK!kers in de buurt...!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef theSummoner het volgende:
Aaaaaaaaaaaah! Excuses, HIER kan ik klagen over dat kolere-mysteryland!!! Ik woon wss bij de TS om de hoek en ik wil slapeeeeeeeen!!!!![]()
Ja vastquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik woon er ietsje verder vanaf (in het noorden van het dorp), maar ook hier was het best hard te horen.
Gelukkig is het nu stil, takkeherrie...![]()
Wist je trouwens dat een straat in Hoofddorp die grenst aan het bos (tegenover Claus) heeft geklaagd en daardoor gratis kaarten kreeg?
Netjes toch? De mensen die zeiken hebben waarschijnlijk zelf niet een al te interessant leven, dus dan maar klagen. Dat zijn waarschijnlijk ook het soort mensen die de politie gaan bellen als de buren een keer een feestje hebben in de zoveel jaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef Sirolf het volgende:
Wist je trouwens dat een straat in Hoofddorp die grenst aan het bos (tegenover Claus) heeft geklaagd en daardoor gratis kaarten kreeg?
Het hypocriete van die personen is dus dat ze gaan klagen, maar als ze gratis kaarten krijgen het opeens niet meer zo erg vinden en zelfs graag mee gaan feesten...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Netjes toch? De mensen die zeiken hebben waarschijnlijk zelf niet een al te interessant leven, dus dan maar klagen. Dat zijn waarschijnlijk ook het soort mensen die de politie gaan bellen als de buren een keer een feestje hebben in de zoveel jaar
die mensen komen toch niet.. als ze op een km afstand al "last" hebben van de muziek, gaan ze niet dichtbij die speakers staanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het hypocriete van die personen is dus dat ze gaan klagen, maar als ze gratis kaarten krijgen het opeens niet meer zo erg vinden en zelfs graag mee gaan feesten...
Dat zie je trouwens wel vaker tegenwoordig, dat klagende mensen gratis kaarten krijgen van de organisatie.
Het grappigste is nog dat die huizen nog een stuk verder van het terrein af liggen dan waar ik woon...
ga sbel achter je geraniums lopen mokken grijze dakduifquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:45 schreef newsman het volgende:
Geen gratis kaart gehad, de wind stond op schalkwijk, flikker gewoon op. Met je pauper beats.
Sommige mensen werken in het weekend ipv naar trieste stampfeesten te gaan...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:01 schreef tslh het volgende:
[..]
Ja, het is zaterdagavond en tenslotte al laat![]()
Probeer is Nederlands, of neem nog een snuif.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga sbel achter je geraniums lopen mokken grijze dakduif
ooeh noes ik typte een b ipv een nquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Probeer is Nederlands, of neem nog een snuif.![]()
Gelukkig rijden er pendelbussen tussen het terrein en station Hoofddorp, anders zou het helemaal een puinzooi worden bij de Zuidtangent-halte...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:56 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Sommige mensen werken in het weekend ipv naar trieste stampfeesten te gaan...![]()
Maar: ere wie ere toekomt. Respect aan Mysteryland, ze houden zich aan de tot 11 uur-vergunning. Als die vergunning nou naar 9 uur kan geef ik m'n hoop op een megastroomstoring voor volgend jaar op![]()
Alleen staan er nu allemaal knetterlamme mensen op de bushalte 100 meter van m'n huis![]()
Als je in Schalkwijk woont moet je niet zeuren, ik zit toch al snel 2km dichterbij...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:45 schreef newsman het volgende:
Geen gratis kaart gehad, de wind stond op schalkwijk, flikker gewoon op. Met je pauper beats.
Gast, serieus, wat is je probleem??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooeh noes ik typte een b ipv een n
jankzak
Volgens mij begrijp je het niet helemaal...ik woon niet in Hoofddorp of Schalkwijk, maar NAAST de hoofdingang...quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig rijden er pendelbussen tussen het terrein en station Hoofddorp, anders zou het helemaal een puinzooi worden bij de Zuidtangent-halte...
[..]
Als je in Schalkwijk woont moet je niet zeuren, ik zit toch al snel 2km dichterbij...![]()
en jij bent?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:00 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Gast, serieus, wat is je probleem??![]()
Ik heb vandaag al medelijden gehad met de mensen in Stellinghof (waaronder jou dus, niet?). Ik zit ietsje verder weg (noordelijke puntje van het dorp), maar ook hoor was de muziek vaak met de deur dicht duidelijk te volgen en de laatste woorden heb ik letterlijk kunnen verstaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:01 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal...ik woon niet in Hoofddorp of Schalkwijk, maar NAAST de hoofdingang...
Nu alleen de takkerotzooi die ze hebben achtergelaten nog (ik ben eerder vandaag even wezen kijken en het ligt er echt bezaaid met afval overal op de paden, bosjes, slootjes, enz.)...quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef theSummoner het volgende:
Iemand die weer vrolijk is nu de takkeherrie weg is![]()
wees blij dat het geen voetbalsupporters zijn, dan hadden ze nu tussen de planten in je voortuin gezetenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:56 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Sommige mensen werken in het weekend ipv naar trieste stampfeesten te gaan...![]()
Maar: ere wie ere toekomt. Respect aan Mysteryland, ze houden zich aan de tot 11 uur-vergunning. Als die vergunning nou naar 9 uur kan geef ik m'n hoop op een megastroomstoring voor volgend jaar op![]()
Alleen staan er nu allemaal knetterlamme mensen op de bushalte 100 meter van m'n huis![]()
ooh wat erg een dag dat mensen lol makenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef theSummoner het volgende:
Iemand die weer vrolijk is nu de takkeherrie weg is![]()
Ga ergens anders huilen triest figuur.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh wat erg een dag dat mensen lol maken
ooh noes mijn rust_!
royal sadness als je anderen niks gunt![]()
Trouwens ik wens jou geen rattenvergif.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh noes mijn rust_!
Tis niet bij jou om de hoek rukkerquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh noes mijn rust_!
lekker belangrijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:14 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Tis niet bij jou om de hoek rukker![]()
Vrede, ik ga slapen![]()
welterusten iedereen
Ratten, vinden de beats blijkbaar leuk, veel plezier.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker belangrijk_!
eens in de zoveel tijd geluidsoverlast, goh wat erg
en dan helemaal als het tot 23:00 uur duurt
ik kijk pink floyd - the wallquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:28 schreef newsman het volgende:
Of je nog een ander idee hebt met deze kut kinderen.
Ja, dat is bij een ander evenement natuurlijk niet. Sukkel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu alleen de takkerotzooi die ze hebben achtergelaten nog (ik ben eerder vandaag even wezen kijken en het ligt er echt bezaaid met afval overal op de paden, bosjes, slootjes, enz.)...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |