En MIDNR!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:31 schreef borisz het volgende:
Dance deptéén van de weinige dingen om de radio op 538 te zetten.
nee die staat er gewoon ... klopt niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:31 schreef Qunix het volgende:
SHARAM
PARTY ALL THE TIME (PATT)
NELLY FURTADO & JUANES
TE BUSQUE
Download
50 CENT FT. JUSTIN TIMBERLAKE
AYO TECHNOLOGY
Vertel eens?
maar de podcast is toch niet hetzelfde als de gehele aflevering?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:31 schreef ZigoSOS het volgende:
Dance Department [afbeelding]
De dag erna komt er altijd een podcast van uit. Dus je kan alle vorige afleveringen van Dance Department gewoon op iTunes downloaden.
Volgens mij wel hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
maar de podcast is toch niet hetzelfde als de gehele aflevering?
nee 5/6 uurquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:33 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor.
Ik luister het bijna nooit live (denk er nooit aan), maar live duurt het toch een uur ofzo?
Op iTunes is het iig een uur.
ik zou daar moeten zijnquote:
ja ging niet vloeiend volgens mijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:37 schreef ZigoSOS het volgende:
En toen ging er volgens mij heel ff iets mis?
quote:
Gekquote:
Slam is de hele dag lang dance!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
GekDancedepartment is gewoon geweldig.
Ja maar die kan ik niet ontvangen ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Slam is de hele dag lang dance!![]()
![]()
![]()
nee veels te veel Urban en RHCPquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Slam is de hele dag lang dance!![]()
![]()
![]()
Vrijwel geen urbanquote:
heb niks tegen RHCP, nou ja het wordt te veel gedraaid. Ik wil gewoon een 100% dance zender, dus fresh fmquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vrijwel geen urbanluister je uberhaupt wel eens slam? En het enige RHCP dat langskomt is Peter Gelderblom met Waiting for
![]()
En heb je wat tegen RHCPmoet je je muzieksmaak eens gaan ontwikkelen
![]()
dat dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Woensdag Thunderdome Radio
Donderdag Tekhouse/Teknight (Slice Radio)
Zondag Sunday Chill
Dat is jammer... Ik ken XFM wel. Met name de wekelijkse mixquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:59 schreef ZigoSOS het volgende:
XFM is ook wel oké, maar is via FM alleen maar in Noord-Brabant en Limburg te luisterne.
Via internet wel via http://www.xfm.nl
Ik luister alleen nog maar 538 om MIDNRquote:
* gluckskafer heeft een raar woordenboek*quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:21 schreef Gluckskafer het volgende:
Gruwelijke muziek
en
kutmuziek
betekent volgens mijn woordenboek mij dat het allebei slechte muziek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |