waar heb je die vandaan, want ik kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben er weer helemaal klaar voor!!!net ff Countdown to UFC75 gekeken!!
Die show doet het toch voor me, heerlijke voorbereiding op de échte PPV!!
gewoon op de trackerquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:06 schreef Paxlie het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan, want ik kan hem niet vinden
Ik zie net dat ie pas vanavond uitgezonden gaat worden. Apart dat jij die van UFC75 al gezien hebt danquote:
Helemaal niet apart, is maandag al in Engeland uitgezondenquote:Op woensdag 5 september 2007 13:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie net dat ie pas vanavond uitgezonden gaat worden. Apart dat jij die van UFC75 al gezien hebt dan
ha! boem-dikkie is backquote:Op donderdag 6 september 2007 08:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Even meelezen.
Yeah. Weer naar school en dus ook weer tijdquote:
Doe je zelf dan ook aan MMA, ik weet namelijk alleen dat je een 'regular' was toen de eerste MMA topics verschenenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
2 week geleden weer begonnen met trainen![]()
Nee , doe nu bijna 2 jaar aan thaiboxenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Doe je zelf dan ook aan MMA, ik weet namelijk alleen dat je een 'regular' was toen de eerste MMA topics verschenen
quote:Filipovic's next fight will be on September 8, 2007 at UFC 75 against French kickboxer Cheick Kongo. He is currently training with Remy Bonjasky and Gilbert Yvel for his upcoming fight.[7] Filipovic's new coach is Vos Gym's main trainer, highly regarded muay thai legend, Ivan "Hydro" Hippolyte.
Moi, zit bij t Sherdog OT team, staan 12e in de Heavyweightsquote:Op donderdag 6 september 2007 08:54 schreef Tazmaniac het volgende:
damn.. uur te vroeg op school..![]()
gelukkig ben ik vroeg thuis en kan ik WEC 30 snel downloaden en kijken![]()
wie is er trouwens actief op mmaplayground.com?
Nét klaar met downloaden, dus ik ga zometeen ff lekker genietenquote:Op donderdag 6 september 2007 20:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Moi, zit bij t Sherdog OT team, staan 12e in de Heavyweights
WEC 30 was cool, maar niemand heeft t nog gezien denk ik dus..... dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |