Waarom deed je d'r dan niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:04 schreef -skippybal- het volgende:
Toen ik 8 was wou ik haar altijd doen
Nu niet meer....
Pittigquote:Op zondag 5 september 2010 04:59 schreef apestaartje2 het volgende:
Nieuw haar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ray Slijngaard werkt samen met hitproducer
Ray Slijngaard zit in een nieuw duo. De rapper, die afgelopen jaar samen met 2 Unlimited-collega Anita Doth een comeback maakte als Ray & Anita, gaat samenwerken met Chew Fu, de Nederlandse hitproducer van o.a. Lady Gaga en Rihanna.
Chew Fu: "Ray en ik zijn tijdens een feestje van de Nederlandse Playmates aan elkaar voorgesteld en dat klikte meteen. We hebben toen afgesproken om samen aan wat tracks te werken en het resultaat is erg goed geworden."
Het tweetal was samen backstage tijdens het Summer Festival in Central Park New York waar tal van grote namen uit de hiphop als Busta Rhymz, T-Pain en Rick Ross optraden. Chew: "Het was mooi om te zien met hoeveel respect Ray werd ontvangen. Zijn nummers worden in de States nog steeds erg veel gedraaid. Ray en Anita hebben hier destijds echt iets neergezet." Ray blijft ook een duo met Anita; na het wereldwijde succes van hun comebacksingle Name of Love werken ze nu aan een nieuw album.
Gelukkig heeft ze het nog niet rood of aubergine geverfd.quote:
Heb ze al live gezien dat was echt heel slecht...quote:Op maandag 6 september 2010 09:07 schreef Qunix het volgende:
Ook tof is is dat 2 Brothers On The 4th Floor terug zijn
Gisteren bij Live4You gezien!
http://www.rtl.nl/compone(...)Life_4_You_s3_a2.xml
1:22:00
Ik vond het niet abnormaal goed of slecht. Maar voor iemand van 1983 als ik ben je al snel tevreden met dit soort jeugdhelden uit vervolgen tijdenquote:Op maandag 6 september 2010 17:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Heb ze al live gezien dat was echt heel slecht...
Toch kan ze het goed hebben. Gewoonlijk heb ik een hekel aan zogenaamd pittig haar, maar sommige mensen hebben er een goede kop voor.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:49 schreef Witteveldroos het volgende:
Ik verwacht wel dat Anita op den duur weer aan de extensions gaat.
Lang haar staat haar toch het beste.
die stonden in april 2008 al op het podium van de I Love the 90's Party in Hasselt.quote:Op maandag 6 september 2010 09:07 schreef Qunix het volgende:
Ook tof is is dat 2 Brothers On The 4th Floor terug zijn
Ze kan het zeker goed hebben!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:25 schreef apestaartje2 het volgende:
[..]
Toch kan ze het goed hebben. Gewoonlijk heb ik een hekel aan zogenaamd pittig haar, maar sommige mensen hebben er een goede kop voor.
Gisteren nog gezien, slecht is het allesbehalve!quote:Op maandag 6 september 2010 17:57 schreef TUFKAL het volgende:
Heb ze al live gezien dat was echt heel slecht...
En in 2006 al op Dauwpopquote:die stonden in april 2008 al op het podium van de I Love the 90's Party in Hasselt
Tuurlijk 90s sound enzo maar qua live act niets. Maar goed ze zijn een half jaar verder tussen jouw en mijn bezoekquote:Op zondag 12 september 2010 17:30 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Gisteren nog gezien, slecht is het allesbehalve!
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |