Cadeautje nr. 1 dit seizoenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:59 schreef borisz het volgende:
Juve 2-0 Iaquinta vanaf de stip
Voorspelende gave, 1-1, goal van Pisanuquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:29 schreef pfaf het volgende:
Parma domineert, maar Catania nog steeds voor. Al lijkt de gelijkmaker dus in de lucht te hangen..
Goal Pisanu!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:29 schreef pfaf het volgende:
Parma domineert, maar Catania nog steeds voor. Al lijkt de gelijkmaker dus in de lucht te hangen..
Sneller dan gdacht en gehoopt inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voorspelende gave, 1-1, goal van Pisanu
Nee, Bellucci en Caracciolo spelen voorin.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
Speelt Cassano mee bij Samp trouwens?
Met Montella op de bank en Cassano op de tribune.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, Bellucci en Caracciolo spelen voorin.
Er werd weinig die kant op geschakeld ja, wedstrijd zal dus nog wel niet heel veel te bieden hebben gehad qua spel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:53 schreef Afunados het volgende:
Kaka heeft er bij rust alweer twee inliggen.
Fiorentina nog vrij onmachtig, hopen op een betere 2de helft.
Leek me een terechte pingel, Iezzo zat er nog aan maar kon niet keren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:22 schreef dndiek het volgende:
Napoli 0-2 achter
Nee dus, Paponiquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:36 schreef pfaf het volgende:
Budan er bij Parma uit voor Mimmo. Ik hoop niet dat dit gaat beteken dat di Carlo tevreden is met een punt...![]()
Oe gelukkig maar, het stond daar ook al 1-1!quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef DIGGER het volgende:
Montella scoort direct voor Samp.
Zeker gezien de kansenverhouding, aanknopingspunt is misschien het goede aanvallende spel, maar daar koop je niets voor, zo begonnen we vorig jaar namelijk ook.
En dan een valse start die veroorzaakt wordt door twee eigen spelers: César en Cordoba.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:56 schreef LudoSanders het volgende:
Heerlijk die valse start voor Inter, vanavond Roma ff winnen van Palermo.
Video'tjes:quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:41 schreef DIGGER het volgende:
P.S. Pfaf, de "schop onder z'n hol" van di Carlo nog gezien?
Nota bene uitgedeeld door Baldini, de Catania coach.
Deze van Montolivo mag er ook bij:quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:41 schreef DIGGER het volgende:
Goals van het weekend: Rosina, Bellucci, Aquilani & Pisanu
Ja, Baldini werd weg gestuurd en wilde niet vertrekken, Di Carlo wilde hem overhalen en kreeg een schop. Daaropvolgend werden enkele Parma spelers ( Morfeo uiteraard ) erg pissig...quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:41 schreef DIGGER het volgende:
P.S. Pfaf, de "schop onder z'n hol" van di Carlo nog gezien?
Nota bene uitgedeeld door Baldini, de Catania coach.
Absoluut. Het staat op de voorpagina van elke sportkrant, er wordt toveral schande van gesproken en was gisteren ook HET discussiepunt bij de zondagavond voetbalprogramma's (Domenica Sportiva & Guida al Campionato)quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:30 schreef pfaf het volgende:
Ik denk dat Baldini wel een flinke schorsing krijgt?...
quote:Catania: alle 19.00 conferenza stampa di Baldini
Questo pomeriggio, alle 19, a Gradisca d’Isonzo, nella sede del ritiro del Catania, il tecnico rossazzurro Silvio Baldini terrà una conferenza stampa per commentare l’episodio che ieri, a Parma, lo ha visto spiacevole protagonista di un litigio con l’allenatore degli emiliani, Mimmo Di Carlo, culminato con un calcio nei glutei del collega.
Dopo la trasferta di Parma, il Catania non è rientrato in sede a causa del ravvicinato impegno in Coppa Italia. Mercoledì gli etnei saranno di scena a Trieste contro la Triestina in una gara valevole per il terzo turno della manifestazione.
Zal hij hierdoor ontslagen kunnen worden?quote:
quote:L'UEFA squalifica Domenech
Il commissario tecnico della Francia Raymond Domenech e' stato squalificato per un turno dalla Uefa "per aver infranto il regolamento disciplinare", e non potra' sedere in panchina in occasione del match di sabato 8 settembre con l'Italia, valido per le qualificazioni a Euro 2008.
quote:Obinna: "O vado al Parma o torno in Nigeria"
28.08.2007 09.14 di Giuseppe Di Napoli articolo letto 4238 volte
Del Neri era pazzo di lui. All'Inter dicevano che era il nuovo Martins. Un talento puro, quello di Victor Obinna, un giocatore cresciuto forse troppo in fretta. Già dalla scorsa stagione gli sono forse state addossate troppe responsabilità nella sfortunata annata del Chievo dove proprio non ne vuole sapere di restare: "Se non gioco in serie A, me ne torno in Nigeria!".
Il Parma è pronto ad accoglierlo a braccia aperte.
Een schop terug. Ben benieuwd of het bestuur hem tussentijds de schop geeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:05 schreef DIGGER het volgende:
Baldini t/m 30 September geschorst
Die Franse homo gaat dus in beroepquote:
Wat een pannekoek is die kerel, hij heeft een mening zonder dat die onderbouwd is. Serie A komt in NL inderdaad zowat alleen maar negatief in het nieuws, maar waarom zo'n topic?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Dacht even dat JC een kloon had aangemaakt om MONTANA te sarren, maar aan de schrijfstijl en argumentatie te zien is het iemand die de Serie A 5 minuten per week op RTL7 volgt en alleen de negatieve berichtgeveing vanuit de NL media onthoudt.
En om deze speelronde compleet te maken op maandag AC Milan - Fiorentinaquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
Programma voor dit weekend:
Zaterdag 1 september 2007
20:30 Empoli - Internazionale
Zondag 2 september 2007
15:00 Torino - Reggina
15:00 AS Roma - Siena
15:00 Livorno - Palermo
15:00 Catania - Genoa
15:00 Cagliari - Juventus
15:00 Atalanta Bergamo - Parma
15:00 Udinese - Napoli
20:30 Sampdoria - Lazio
Excuses, niet verder nagedacht dat mijn neus lang is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
En om deze speelronde compleet te maken op maandag AC Milan - Fiorentina
Terwijl die nochtans vrij lang isquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Excuses, niet verder nagedacht dat mijn neus lang is.
Mijn eigen opmerking was al bijna een eigen doelpunt, zo'n inkopper was het. Zal voortaan beter opletten!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Terwijl die nochtans vrij lang is![]()
(Sorry, maar dit soort opmerkingen kan ik niet ongebruikt laten, dat snap je)
Van mij mogen ze deze shirts wel altijd aan hoor. Ik ben geen fan van Inter, maar deze shirts zijn wel heel erg mooi, mooier dan die van Parma.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:10 schreef pfaf het volgende:
Ik vind dat deze tenues voor Inter verboden moeten worden, ik begin altijd te juichen bij kansen voor die kruizen...
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:14 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Van mij mogen ze deze shirts wel altijd aan hoor. Ik ben geen fan van Inter, maar deze shirts zijn wel heel erg mooi, mooier dan die van Parma.![]()
Knal van buiten de 16, zowat int kruis.quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
Cagliari maakt snel 1-1 via een vrij goedkope penalty. Foggia de maker, goede voetballer is dat.
Blijft toch een geniale spits hoor.quote:Op zondag 2 september 2007 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 Trezeguet.
Same here, en dan de pub inquote:Op maandag 3 september 2007 12:14 schreef DIGGER het volgende:
18.00 uur, dat wordt en snel bordje pasta vanavond
al vostro servizioquote:Op maandag 3 september 2007 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
Goed dat je het zegt, gemakshalve ging ik er al vanuit dat het 20.30 uur zou zijn.
Sosa excuseerde zich nog wel netjes voor z'n goalquote:Op maandag 3 september 2007 20:02 schreef Dylan Dog het volgende:
0-5, mamma mia che massacra!
Leuke links!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:47 schreef DIGGER het volgende:
Methodmich, statisticus, ik heb wat linkjes voor je:
http://www.channel4.com/sport/football_italia/clubinfo.html
Per club kun je hier o.a. de statistieken vinden (wedstrijden, basisplekken, goals, gele en rode kaarten
http://digilander.libero.it/stadiapostcardsdgl/ met toeschouwersstatistieken
http://www.gazzetta.it/sp(...)uriosita/cifre.shtml Met allerlei statistieken
Wat een dikke ownage als Adriano voor Gila geruild wordt. Inter mooi domquote:Op donderdag 6 september 2007 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Kranten spreken over een ruil Adriano - Gilardino![]()
Verder is de interesse bij Inter en Juve gewekt voor Ballack.
Oke ja, bedankt.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:44 schreef DIGGER het volgende:
Winnaar Coppa Italia. Zie Coppa Italia topic
Na aanleiding van de klap tegen de steward neem ik aan toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 07:46 schreef DIGGER het volgende:
Zebina 4 wedstrijd geschorst n.a.v. z'n rode prent tegen Cagliari
wtf Ronaldo moet gewoon blijvenquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:02 schreef DIGGER het volgende:
Roma - Juve 23 September wordt GEEN avondmatch, alle wedstrijden worden die zondag om 15.00 uur gespeeld (op de 2 zaterdag matchen na.
Verder is Milan de houding van Ronaldo beu, en zijn er al volop geruchten over een verkoop in Januari, waarbij als opvolgers de namen van Anelka, Kanoute en Adriano genoemd worden.
Inter zou in Rosina de nieuwe Fiog zien.
Maken ze nog kans op de winst of niet?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:18 schreef DIGGER het volgende:
Tis half Milan B, zo vroeg in het seizoen al.
Udinese leek weer een totaal andere ploeg, de ploeg die het tegen Inter ook zo goed deed.quote:Op zondag 16 september 2007 17:18 schreef methodmich het volgende:
Knap van Udinese, weegt weer op tegen die afstraffing tegen Napoli!
http://nl.youtube.com/watch?v=liIaYUA-sRoquote:Op maandag 17 september 2007 02:02 schreef Tim86 het volgende:
zonde van Fiorentina maar wel een prachtige 2-2 van atalanta
Joh, zo lang je je "zonder zege" status maar behoudtquote:Op zondag 23 september 2007 20:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Daar gaat onze ongeslagen status.
Jij had toch niets tegen Lazio?quote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh, zo lang je je "zonder zege" status maar behoudt
Waarvoor? Hadden ze weer hun vlaggetjes uitgehaald?quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Milan heeft z'n oog laten vallen op di Natale, Juve zou Thuram of Ulvalusi zien als vervanger van Andrade.
En 66 Lazio fans, zondag gearresteerd in Bergamo - onder wie minderjarigen en vrouwen - veroordeeld tot 3 jaar stadionverbod.
Andrade geblesseerd ofzo of niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Milan heeft z'n oog laten vallen op di Natale, Juve zou Thuram of Ulvalusi zien als vervanger van Andrade.
Dikke rel rond deze match ontstaan, even een stukje in het Engels opgezocht om het helder te maken:quote:
quote:Napoli-Livorno ref scandal
Pierluigi Collina has ordered a change of referee for tomorrow’s Napoli-Livorno game after the Amaranto club website ‘announced’ the assignation early.
Under Italian rules, the clubs are not told which referees will be assigned to their matches until a maximum of two days before kick-off.
As it is a midweek round on Wednesday evening, the draw for the officials was made on Tuesday. However, the Livorno website published a news item confirming referee Daniele Orsato for the tie on Monday.
The club should not have known about this, so refereeing designator Collina has ordered a change as a precautionary measure.
Now Emidio Morganti will take over the match at the Stadio San Paolo on Wednesday evening with new assistants Romagnoli, De Luca and Pantana.
“I am very irritated and surprised by this,” stated Collina when told about the ‘prediction’ made by Livorno.
This incident has brought back fears over Calciopoli, where former Juventus director general Luciano Moggi had telephone conversations with the refereeing designators suggesting which officials to assign.
Die vleesmessen/hakdingenquote:Op woensdag 26 september 2007 07:49 schreef DIGGER het volgende:
Yep compleet programma vanavond.
En Afunados, deze Lazio fans hadden wat spulletjes bij zich:
[afbeelding]
Die ratten komen natuurlijk net op stoom voor de wedstrijd tegen PSV.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Inter al op 3-0.
Dat ding waar hij naar wijst, wil ie dat mee naar huis nemen ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |