een terechte streamlock dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:39 schreef avonne het volgende:
*zingt "where was i, where was she"
stoppen ze de stream
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh shit, dgk_fan heeft de reis gemaakt op z'n brommert![]()
En wie ging er ook alweer op de fiets?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was ook mijn eerste gedachte.![]()
Typisch dat ze dan niet switchen naar Huub en Lieke.quote:
Prachtigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eze5hEBoikE
geselli met Brian
Dat vonden de anderen daar ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
Ik vond dat geluidje van Huub wel grappig na de kwaak geluiden van Dennix
Darklight wil graag dat Dennis weggaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wie zou er exit moeten dan en waarom? (kom net binnen)
als ik de verhalen mag geloven is Huub weer agressief geworden, maar we mogen er niks over horenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
De redactie is bang voor de streamers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Als er tikkertje gespeelt wordt dan wil ik dat zien. We weten allemaal hoe de redaktie manipuleert....
De streamlocks slaan nergens op... want dan zijnjuist de akties te zien. Nu erger ik me allleen maar dood dat je de waarheid niet mag weten omdat het wel eens niet in het straat je van de redaktie kan passen...
Buiten dat willen ze van de streamers af.ze doen ook hier vreselijk hun best voor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De redactie is bang voor de streamers.Blijkbaar hebben de streamers meer macht dan ze beseffen.
![]()
Huub dist Dennis deel 1 (met lik?)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub heeft weer teveel gedronken , dus is er weer fysiek geweld gebruikt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |