Je kunt beter vragen wie ze er niet in heeft gehad!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia staat alweer de bek te schrobben, wie heeft ze er nou weer ingehad?
Bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Nadia poetst de smaak van het tongworstelen met de rapper weg..
Heb je meer gezien dan mij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Nadia poetst de smaak van het tongworstelen met de rapper weg..
En niet alles achter de schermen.... het merendeel is verbaal gewoon te slap....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef wie.. het volgende:
Jammer van het slechte personeel binnen de redactie, dgk zou een goede show zijn geweest met de juiste mensen achter de schermen...
Een terecht zeer geirriteerde stemquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Dat was een kwaaie gebiedende stem, die snauwde 'Nadia! Níet fluisteren!'.
Idd ook daar zou een straf op moeten staan.... nog 1x fluisteren = exit!!! Oohh wat lijkt me dat heeeeerlijk Nadia de kooi uit!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een terecht zeer geirriteerde stem![]()
Ja, lijkt mij ook dat ze allang niet meer gecharmeerd zijn door dat quasi-onschuldige gedoe met die zender.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een terecht zeer geirriteerde stem![]()
dus "het ingrijpen" heeft niet zo lang geduurd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:12 schreef Dreamboy het volgende:
Links de arm van Lieke bij Huub op schoot.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |