Als we Huub niet hadden, hadden we ook nooit meer een streamlockquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hoor, Huub is inhoudelijk echt lekker bezig![]()
![]()
![]()

Van nix hoorde ik wat immitaties van een kikker en beledigen van Huub en Lieke.... verder heb ik niets inhoudelijks gehoord.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hoor, Huub is inhoudelijk echt lekker bezig![]()
![]()
![]()

Volgens mij dat hij hem de villa uit zou krijgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
waar wilde Huub 100.000 euro op zetten???

Dat Dennis eerder weg zou gaan dan Huub??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
waar wilde Huub 100.000 euro op zetten???

Idd, geef 'm een paar glaasjes.. Eikel...!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij houdt het niet bij woorden, maar zoekt fysiek contact op

hij is weer strontlazerus en gaat als een kamper tekeer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef Darklight het volgende:
Huub is fantastisch bezig, thumbs up![]()

Het woord kankerlijer viel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef JohnFoK het volgende:
wat gebeurde er op het laast?

handschudden met spuug er op, dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:
[..]

En streamers zouden sterven achter hun pc door de ongelooflijke saaiheid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Als we Huub niet hadden, hadden we ook nooit meer een streamlock![]()

Hij spuugt in zijn hand en wil vervolgens Dennis de hand schudden op de weddenschap. Dennis duwt Huub weg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:
[..]

Ja uitlokkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
hij is weer strontlazerus en gaat als een kamper tekeer.

Volgens mij dat Dennis eerder de villa gaat verlaten dan Huub.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
[..]
handschudden met spuug er op, dus.
(als in weddenschap)
zou ik ook een stap voor terug doen, ja.
Maar wat was die weddenschap nou?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |