Kneus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
En als IK jouw buurman was had ik nu een V8 met open uitlaat als aandrijving voor m'n grasmaaier gekozen.
Pauper.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
En als IK jouw buurman was had ik nu een V8 met open uitlaat als aandrijving voor m'n grasmaaier gekozen.
Waarom dat laatste? Waarom meteen weer zo provoceren?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je zal een pleefiguur slaan. Je buurman is vrij om te kiezen wanneer hij overdag zijn gras maait.
Het duurt een half uurtje en daarna nog een kwartiertje met de kantmaaier. Drie kwartier dus, zolang blijft mijn kopje thee niet warm hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:32 schreef PeZu het volgende:
en hoelang moet je die kewlling wekelijks volhouden?
Omdat ik 't zo ongeveer gehad heb met luitjes die nergens meer tegen denken te kunnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:30 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Waarom dat laatste? Waarom meteen weer zo provoceren?
Hij vraagt het toch maar gewoon? Misschien maakt het die buurman niet eens uit of hij zaterdag of zondag zijn gras afrijdt, en als de TS gelukkiger is met zaterdag en het maakt voor die buurman niet uit, dan is iedereen blij. Toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Omdat ik 't zo ongeveer gehad heb met luitjes die nergens meer tegen denken te kunnen.
"Jank, huil, m'n buurman maait zijn gras, snik, snotter. Op een zondag nogwel, snif."
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:37 schreef Bastoenie het volgende:
Klaag je in het vooruit? Tis zaterdag
Ja, en in Staphorst is het eigenlijk verboden om 's zondags TV te kijken. Iets met "heilig" en zo. Is dat ook terecht?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:37 schreef starla het volgende:
In Duitsland is het bij wet verboden om gras te maaien op een zondag, en terecht...
Als dat elke zondag op dezelfde tijd is, zet dan je kopje thee 3 kwartier laterquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:35 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Het duurt een half uurtje en daarna nog een kwartiertje met de kantmaaier. Drie kwartier dus, zolang blijft mijn kopje thee niet warm hoor.
Ik zet altijd thee rond drie uur 's middags. Dan schijnt de zon perfect in mijn tuin, dus dat is hèt moment. Drie kwartier later is dat moment alweer verlopen en moet ik doen met minder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:40 schreef BigBear het volgende:
[..]
Als dat elke zondag op dezelfde tijd is, zet dan je kopje thee 3 kwartier laterBovendien ben je er over een aantal weken vanaf, want dan hoeft het gras niet meer gemaaid te worden. Alleen is het ook geen weer meer om buiten te zitten
![]()
Je mist het punt; met TV kijken maak je geen overlast voor de buurt/buren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, en in Staphorst is het eigenlijk verboden om 's zondags TV te kijken. Iets met "heilig" en zo. Is dat ook terecht?
Je hebt duidelijk nog nooit bejaarde buren gehad...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:42 schreef starla het volgende:
[..]
Je mist het punt; met TV kijken maak je geen overlast voor de buurt/buren.
Nee, dat klopt, maar wat wil dat nou zeggen? Laat de la met drogredenen dicht en kom aub een keer met echte argumenten. Dat je bejaarde buren hebt en zij de TV op 110 dB hebben wil toch niet zeggen dat het zwaar irritant is als iemand op een zondag een klereherrie maakt? Ongeacht ze in Staphorst wonen of niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk nog nooit bejaarde buren gehad...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |