wacht je op het antwoord op de 4e vraag?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
TVP
Er is maar 1 Nijntje dat ik wil neukenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:25 schreef Gambrono het volgende:
[..]
wacht je op het antwoord op de 4e vraag?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is maar 1 Nijntje dat ik wil neuken![]()
quote:
ts is gek op je! kijk je uit dat je niet meteen de eerste avond door zijn grote piem gepakt gaat worden? dat is beter om te bewaren voor de tweede afspraak, zodat hij ongenadig harde pijn in zijn wachtende zak krijgt. doe er je voordeel mee.quote:
whehehe...dat stomme beest lijkt het ook allemaal wel best te vindenquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ts is gek op je! kijk je uit dat je niet meteen de eerste avond door zijn grote piem gepakt gaat worden? dat is beter om te bewaren voor de tweede afspraak, zodat hij ongenadig harde pijn in zijn wachtende zak krijgt. doe er je voordeel mee.
Is dat hoe Oolong is overleden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:35 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Een konijntje met een blok beton op z'n hoofd
Nee, die is gewoon dood omgevallen. Bijna 9 jaar geworden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Is dat hoe Oolong is overleden?
Ik heb meer van die strip gezien!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:52 schreef Noodly het volgende:
Ziehier een konijn met een flesopener op zijn hoofd:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ts is gek op je! kijk je uit dat je niet meteen de eerste avond door zijn grote piem gepakt gaat worden? dat is beter om te bewaren voor de tweede afspraak, zodat hij ongenadig harde pijn in zijn wachtende zak krijgt. doe er je voordeel mee.
Daar kwam ik gister 2 boekjes van tegenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:52 schreef Noodly het volgende:
Ziehier een konijn met een flesopener op zijn hoofd:
[afbeelding]
Mij verbaast het steeds meer, dat ondanks dat hier inmiddels zo'n driehonderd baggerreacties zijn verwijdert, of nutteloze post, jij het presteert om gewoon door te blijven gaan met zulke posts.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef Gambrono het volgende:
het verbaast me steeds weer als ik zie dat dit topic nog open is
Darwin award voor jouquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mij verbaast het steeds meer, dat ondanks dat hier inmiddels zo'n driehonderd baggerreacties zijn verwijdert, of nutteloze post, jij het presteert om gewoon door te blijven gaan met zulke posts.
Daar kunnen we wat aan doen, maar je zou ook kunnen beslissen om daar zelf wat aan te doen.
Als je commentaar op een topic hebt, kan je gewoon terecht in het feedbacktopic. Dat zal niet al te moeilijk voor je zijn, want die zit ergens bovenaan in ONZ, wij noemen het een sticky.
Nijntjequote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef Berenanus het volgende:
Hoe heet dat konijn ook al weer? Staan zo'n paar duizend foto's op van dat konijn met vanalles op zijn hoofd
Cool dat wil ik ook met halloween.quote:
Wijze woorden mijn vrindquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mij verbaast het steeds meer, dat ondanks dat hier inmiddels zo'n driehonderd baggerreacties zijn verwijdert, of nutteloze post, jij het presteert om gewoon door te blijven gaan met zulke posts.
Daar kunnen we wat aan doen, maar je zou ook kunnen beslissen om daar zelf wat aan te doen.
Als je commentaar op een topic hebt, kan je gewoon terecht in het feedbacktopic. Dat zal niet al te moeilijk voor je zijn, want die zit ergens bovenaan in ONZ, wij noemen het een sticky.
Oolong dusquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef Berenanus het volgende:
Hoe heet dat konijn ook al weer? Staan zo'n paar duizend foto's op van dat konijn met vanalles op zijn hoofd
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:17 schreef Berenanus het volgende:
quote:
Ketchup en een rose konijnenpakquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Cool dat wil ik ook met halloween.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |