Naar de wasstraat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:01 schreef maok het volgende:
Hoe krijg ik dat er nou weer af zonder de lak te beschadigen?
Nee z'n bedrijf dat alleen wasstraat is dus niet zo'n dingetje bij het plaatselijke tankstation. Verder heel netjes zoals hoesje om je achter ruitewisser heen enzo. Koste 8 euro (incl waxen) dus dan verwacht je ook wel een beetje goede service.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:09 schreef The_Terminator het volgende:
Was dat bij de plaatselijke turk ofzo? Bij de wasstraat waar ik altijd mijn auto laat wassen gebruiken ze daar van die zuignapjes voor.
Dus eigenlijk ben je boos omdat ze je antenne en het plaatwerk daaronder gered hebben?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:01 schreef maok het volgende:
Mijn auto was wel erg vies dus besloot ik hem maar weer eens door de wasstraat de doen. Mijn antenne kan niet ingeklapt maar wel naar beneden dus dat had ik gedaan, hij lag dus plat op het dak. Kijk ik net uit het raam zie ik dat er iets op mijn dak is geplakt. Ik loop dus naar buiten zie ik dat mijn antenne aan het dak is vast geplakt met ducttape. Snel er af gehaald maar nu zit er dus nog allemaal lijm op de lak. Hoe krijg ik dat er nou weer af zonder de lak te beschadigen?
Klacht: Autowasstraatmedewerker (leuk scrable woord) die ducttape op mijn auto plakt zonder het even te vragen en het er niet weer afhaald zodat er nu lijm op de lak zit.![]()
Hun laten schoonmakenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:39 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hmmm, ik voel hier een oneindige lus ....
wasbenzine op de lak? gaat dat wel goed?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je boos omdat ze je antenne en het plaatwerk daaronder gered hebben?
Ohja en wasbenzine.
Nee, daarom hebben alle auto's ook zo'n gigantische kale plek onder de tankdop, van de benzine die ze geknoeid hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:46 schreef gateway het volgende:
[..]
wasbenzine op de lak? gaat dat wel goed?
lakquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:43 schreef Athmozz het volgende:
Zo ja terugleggen & er weer die lak over doen, dat scheelt nog in je benzineverbruik ook als je de lak goed legt
If you can't duck it, fuck it.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Begrijpelijk dat ze hem vastplakken maar waarom dat met duckttape moest![]()
Wasbenzine en normale benzine zijn 2 verschillende eindproducten die niet allemaal dezelfde eigenschappen delen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee, daarom hebben alle auto's ook zo'n gigantische kale plek onder de tankdop, van de benzine die ze geknoeid hebben.
Vlaams. Een stukje plakband = een lak. Heeft hier dus niets te zien met de lak van de autoquote:
het grootste verschil is dat wasbenzine in een fles zit ipv uit de pomp komt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:44 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Wasbenzine en normale benzine zijn 2 verschillende eindproducten die niet allemaal dezelfde eigenschappen delen.
wasbenzine is minder agressief.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef devvertje het volgende:
Klein beetje glasex op een stukje keukenrol en je haalt het er zo van af, niet te lang op je lak met dat spul staan boenen want het is vrij agressief.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het grootste verschil is dat wasbenzine in een fles zit ipv uit de pomp komt.
[..]
wasbenzine is minder agressief.
Veel te lastig. Waarom moet een auto gewassen worden, de keer erop dat je ermee buiten komt is hij toch vuil. Gewoon zo laten, je zit toch langs de binnenkantquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:31 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat is er mis op een zonnige dag als vandaag de tuinslag en een emmer sop ter hand te nemen.
Lastigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:59 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Veel te lastig. Waarom moet een auto gewassen worden, de keer erop dat je ermee buiten komt is hij toch vuil. Gewoon zo laten, je zit toch langs de binnenkant
Ik kuis mijn auto binnenin om de 2 maanden ofzo (dus om de 1000km ongeveer), en buitenaan doe ik dat ook nooit. De vorige is maar 1x gewassen als hij 13 jaar oud was, en dat was om de eerste keer langs te gaan bij ouders van een vriendin en een goede indruk willen maken (wat ik zeker gedaan heb door op 200m van hun huis uit de "bocht" te vliegenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:16 schreef Gluckskafer het volgende:
Overigens is het zo dat mensen die de auto van de buitenkant nooit wassen, ook niet de binnenkant schoonmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |