Dat is een agente van de FSB, kluns!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
2) dan heb ik volgens mij de eerste italiaanse met dikke tetten, blond haar, blauwe ogen, en een origineel russisch paspoort![]()
Zit die op Fok! dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:43 schreef newsman het volgende:
Vraag Kim Feenstra, die heeft ervaring.
damn en ik altijd maar krieltjes koken..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat is een agente van de FSB, kluns!
Trap er niet in!
Het is toch algemeen bekend dat de FSB agenten inzet om achter het geheim van een goed gekookt kruimig aardappelje te komen? Dat er nog mensen zijn die daar intrappen!![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:45 schreef Paramnesia het volgende:
Dit is een wishfull-thinking topic.
je hebt mijn stem alquote:
Nou ja, beter ten halve gekeerd denk ik dan maar.quote:
ja wie anders dan, remlof is teh ghey en brechtje is een lieve meid maar niet mijn smaakquote:
Teh waht?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ja wie anders dan, remlof is teh ghey en brechtje is een lieve meid maar niet mijn smaak
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
ghey...
quote:Phrase origination: 'That's Gay'.
'Teh Ghey', is an Internet slang-based phrase, used to express dislike for something, someplace, or something.
'Teh Ghey' has nothing to do with homosexuals/gay people, although some people seem to think so.
"iPods are teh ghey."
"iTunes are teh ghey."
"That movie I went to see last night was teh ghey."
"Trish is annoying. Everything she talks about is teh ghey!!"
Ja. Toch wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet gaan kantklossen en ontkennen dat jij van de herenliefde bent.
Tietenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben flabbergegast, remlof. Ik kon je pretkatalysator worden naast bier en tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |