Zit die op Fok! dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:43 schreef newsman het volgende:
Vraag Kim Feenstra, die heeft ervaring.
damn en ik altijd maar krieltjes koken..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat is een agente van de FSB, kluns!
Trap er niet in!
Het is toch algemeen bekend dat de FSB agenten inzet om achter het geheim van een goed gekookt kruimig aardappelje te komen? Dat er nog mensen zijn die daar intrappen!![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:45 schreef Paramnesia het volgende:
Dit is een wishfull-thinking topic.
je hebt mijn stem alquote:
Nou ja, beter ten halve gekeerd denk ik dan maar.quote:
ja wie anders dan, remlof is teh ghey en brechtje is een lieve meid maar niet mijn smaakquote:
Teh waht?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ja wie anders dan, remlof is teh ghey en brechtje is een lieve meid maar niet mijn smaak
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
ghey...
quote:Phrase origination: 'That's Gay'.
'Teh Ghey', is an Internet slang-based phrase, used to express dislike for something, someplace, or something.
'Teh Ghey' has nothing to do with homosexuals/gay people, although some people seem to think so.
"iPods are teh ghey."
"iTunes are teh ghey."
"That movie I went to see last night was teh ghey."
"Trish is annoying. Everything she talks about is teh ghey!!"
Ja. Toch wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet gaan kantklossen en ontkennen dat jij van de herenliefde bent.
Tietenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben flabbergegast, remlof. Ik kon je pretkatalysator worden naast bier en tieten.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt tieten, ik heb bier. Neuken?
Op wat voor trieste sites kom jij jezusquote:
Even wachten, kijken of ik er geld mee binnen mag halen of nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegen betaling schijnt dat te kunnen las ik net ergens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
Neuken?
het kan ook gratisquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:15 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Tegen betaling schijnt dat te kunnen las ik net ergens.
Pedootje, ze is pas -15quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat Elix van het bedrag afroomt, straks krijg je maar 10%.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Even wachten, kijken of ik er geld mee binnen mag halen of niet
Maar wel strak!quote:
-15quote:
"Nog een wijntje?quote:
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
dan heb je niet veel schade aangebracht.
Dat is gewoon het humanoïde paringsritueelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
"Nog een wijntje?"
- Doe maar een champagne![]()
"Okee!"
Slik je het wel door?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hij nekt uit zn lul hoor
Wieeeuuwwwquote:
Hoe waar is ditquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
"Nog een wijntje?"
- Doe maar een champagne![]()
"Okee!"
Dat kan ook gewoon met een pot vaseline...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is gewoon het humanoïde paringsritueel
quote:
Je kan het zelfs doorslikken als het in je neus komt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Als je het niet in mn luchtpijp schiet
Heb ik nog niet geprobeerd, dankjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je kan het zelfs doorslikken als het in je neus komt.
Of nog beter, via je neus zo richting je mond om het daar er uit te laten druppelen![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Heb ik nog niet geprobeerd, dankje
snuiven kreng!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je kan het zelfs doorslikken als het in je neus komt.
Of nog beter, via je neus zo richting je mond om het daar er uit te laten druppelen![]()
"Het is geen praatpaal..."quote:
Jij beschikt over geilmakende hersens.quote:
quote:
Daar kan ie trots op zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:33 schreef remlof het volgende:
Heb je dat op de ledenvergadering gehoord?
okquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij beschikt over geilmakende hersens.
Hoe weet jij dat zo te vertellen, hm?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je dat op de ledenvergadering gehoord?
Daarvoor zijn de juiste users niet online.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:37 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat mee even reggen op dat forum en dan lekker rukken rellen?
Ooh, we gaan met echte namen werken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo te vertellen, hm?
Heuy, de secundaire geslachtskenmerken van Karien zijn duidelijk ontwikkelt. Dán mag het.
Ik weet niet hoe ik je moet aanspreken, aangezien ik je prostituenaam nog niet weet...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ooh, we gaan met echte namen werken?
Ehm.. Bunny? Dat is zoo afgezaagd dat niemand het nog gebruikt, en op die manier is het weer origineelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik je moet aanspreken, aangezien ik je prostituenaam nog niet weet....
Wat voor forum is da? een pedo forum?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
ben lekker op vakantie naar het naaktstrand geweest. en daar heb ik hele mooie jongens gezien. Ik ging lekker spele (geen seks) met een jongen van 14. Alleen spreek ik geen Frans. Hij kon wel een beetje Engels, en ik ook een beetje. wie gaat er nog meer naar het naaktstrand?
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat voor forum is da? een pedo forum?![]()
Zeg wandelende hormoonverzamelpunt, wanneer kan ik een afspraak maken voor vaginaal bungeejumpen bij jou?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ehm.. Bunny? Dat is zoo afgezaagd dat niemand het nog gebruikt, en op die manier is het weer origineel
Bunny P. - ook voor plassexquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ehm.. Bunny? Dat is zoo afgezaagd dat niemand het nog gebruikt, en op die manier is het weer origineel
Ja tof he, dat mag gewoon allemaal in NL.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:45 schreef Cahir het volgende:
http://www.martijn.org/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1187437388
WAT IS DIT VOOR EEN GRAF ZOOI OMG
Moet je bij Elixabete zijn, die doet de boekhouding.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg Bunny, wanneer kan ik een afspraak maken voor vaginaal bungeejumpen bij jou?
dat geloof ik niet serieusquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja tof he, dat mag gewoon allemaal in NL.
Nee als je op dat forum komt staat je ip gelijk op een zwarte lijst vermoed ik zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:37 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat mee even reggen op dat forum en dan lekker rukken rellen?
Kijk dát mag dan weer niet. Als je aangifte doet. Maar dat kind heeft natuurlijk niet door dat die kerel er meer mee bedoelt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
dat geloof ik niet serieusdie man heeft een kind van 12 gewn fucking naakt gekleed!
Die van mij staat toch al overal. Laatst kreeg ik een bericht dat de DEA m'n gegevens voor de komende 20 jaar had opgerslagen omdat ik op zoek was naar zo'n meth-receptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:47 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee als je op dat forum komt staat je ip gelijk op een zwarte lijst vermoed ik zo![]()
Whehehequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die van mij staat toch al overal. Laatst kreeg ik een bericht dat de DEA m'n gegevens voor de komende 20 jaar had opgerslagen omdat ik op zoek was naar zo'n meth-recept![]()
Zucht, die hoerenmadam is nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Moet je bij Elixabete zijn, die doet de boekhouding.
Druk in de weer met mondwater en tandenpoetsen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:52 schreef zarGon het volgende:
Zucht, die hoerenmadam is nergens te bekennen.
Die zal wel weer gaten aan het boren zijn in d'r pc cq klok...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zucht, die hoerenmadam is nergens te bekennen.
Duh, ik heb geen tieten en Brechtje geen ervaringquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
Actie!
Remlof en Brechtje samen, voor de prijs van 1 PluisigNijntje!
[afbeelding]
Brechtje is toch ouder dan Nijntjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Duh, ik heb geen tieten en Brechtje geen ervaring
Le-zenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Brechtje is toch ouder dan Nijntje?
hehehe er is dus nog wel 1 iemand die op dit forum geloofd in Brechtjes' onschuldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie zegt dat je tieten moet hebben?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |