Na 20 smsjes heeft ie zn telefoon maar uitgezet omdat ie niet kon slapenquote:
Het was die andere gsmquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:22 schreef Vagere_Hein het volgende:
SMS PWNED naar 06-1421****
Hij dacht zeker: oooh die fliepke is dronkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Na 20 smsjes heeft ie zn telefoon maar uitgezet omdat ie niet kon slapen
(niet dat ie even belt)
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij dacht zeker: oooh die fliepke is dronken![]()
Nokia 62.. dinges iets 61? uh nou ja zo'n zakelijke simpelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:47 schreef afcajos het volgende:
wat voor negertelefoon heb jij man, met mijn k800i zou zoiets nooit gebeuren
Ik ben op Lowlands op mijn k800i gerold en heb zo internet de hele nacht aangezet. Kuttelefoon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:47 schreef afcajos het volgende:
Juistem. Om die reden heb ik m'n Samsung E770 aangeschaft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:22 schreef Agiath het volgende:
Klap/schuif telefoons, nooit meer gezeik met toestenblokkering
hehe dat probleem had ik in het begin ook, toen heb ik bij internet instellingen alles verneukt, proxy enzo verwijderd zodat hij niet meer op internet kan. internetten doe ik wel op mn pcquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:56 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik ben op Lowlands op mijn k800i gerold en heb zo internet de hele nacht aangezet. Kuttelefoon.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:27 schreef Oviedeee het volgende:
mijne gaat automatisch op slot
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:47 schreef afcajos het volgende:
Ik snap het niet zo goed.. Staat bij jou het venster van een smsje typen altijd open dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:23 schreef Frankvbr het volgende:
automatische toetsblokkering is zoiezo wel handig..
kheb t wel eens, dat mn beeldscherm vies is, druk ik op een letter, en dan drukt ie op send.. nogal vervelend. Maar daarom zorg ik ook dat de afzender leeg is, kan de telefoon moeilijk ergens een sms heen zenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |