abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52676516
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:59 schreef Chivu het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar voor de moraal van die jongens en de status van Ajax in het algemeen is het natuurlijk mooi als er twee Spaans internationals spelen. En dan niet has-beens maar huidige internationals.

We kunnen natuurlijk wel hopen dat er niemand van ons opgeroepen wordt om blessures te voorkomen, maar hoe meer spelers er opgeroepen worden, hoe beter ze dus blijkbaar zijn, hoe beter de sportieve prestaties van Ajax zullen zijn en hoe meer spelers naar Ajax willen komen om zich ook (weer) in de picture te spelen.
Daar heb je geliijk in
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52676518
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Moet toegeven dat je daar gelijk in hebt. Te achterlijk voor woorden dat van Marwijk als doelstelling 'Europees voetbal halen' heeft. Hij zou dus 9e mogen worden, de play-offs verliezen maar zich alsnog kwalificeren via de intertoto en dan zou de doelstelling behaald zijn
NAC en Utrecht hebben dezelfde doelstelling als ons, terwijl wij Makaay voorin hebben en NAC en Utrecht Kolkka en Nelisse

Bij jullie is het echter weer het anderste uiterste. HeatWave vind ik een van de weinige realisten hier. Ajax zou goed kampioen kunnen worden, maar ze zijn geen topfavoriet.
Ik zie AZ als hele lichte favoriet, daarna ajax en psv als gelijkwaardige strijders.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:01:17 #128
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52676522
quote:

[..]

Moet toegeven dat je daar gelijk in hebt. Te achterlijk voor woorden dat van Marwijk als doelstelling 'Europees voetbal halen' heeft. Hij zou dus 9e mogen worden, de play-offs verliezen maar zich alsnog kwalificeren via de intertoto en dan zou de doelstelling behaald zijn
NAC en Utrecht hebben dezelfde doelstelling als ons, terwijl wij Makaay voorin hebben en NAC en Utrecht Kolkka en Nelisse

Bij jullie is het echter weer het anderste uiterste. HeatWave vind ik een van de weinige realisten hier. Ajax zou goed kampioen kunnen worden, maar ze zijn geen topfavoriet.
tuurlijk wel dat zijn we elk jaar!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52676537
quote:

[..]

Ajax kan kampioen worden, met deze selectie. Net als PSV, Feyenoord, AZ ect
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52676542
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:01 schreef sjimz het volgende:
Ik zie AZ als hele lichte favoriet, daarna ajax en psv als gelijkwaardige strijders.
Check.

(ik vrees AZ meer dan PSV though..)
pi_52676558
Precies zo hoort het!
AFC AJAX
pi_52676577
Nee, maar zolang Ajacieden het gevoel hebben dat ze tot de top behoren, gedraagd de club zich er ook naar. Kijk naar wat er bij AZ gebeurt. Het is echt niet zo dat AZ de succesformule heeft bedacht om zich binnen de top 4 te nestelen, maar het geloof is er daar bij zowel de hypende media als de successupporters. Dat geloof draagt zich over naar de club en naar de spelers, waardoor die club vooruit gestuwd wordt. Had de media een paar jaar daarvoor Heerenveen zo opgehemeld, dan hadden zij nu een constante bedreiging voor de top kunnen zijn. Volgens mij heeft een hele hoop gewoon met psychologie te maken.

Dat zie je ook bij Feyenoord. Er lukt 1 ding, en gelijk een hele rits aan succesvolle zaken volgen. Van Marwijk wordt aangesteld, Hofland wil, dan zegt Makaay ook ja en ziet Van Bronckhorst er ook ineens brood in. Direct kan Feyenoord 13 miljoen vragen voor een nog steeds wannabe-spelertje en kunnen die miljoenen gebruikt worden om driekwart van de schuld af te dekken.

Wanneer je eenmaal in die flow zit, gaat alles enorm snel.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:05:58 #133
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52676605
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:57 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Precies, maar waar jij die grote scheur vandaan haalt ontgaat me effe.
Stil en nerveus afwachten of er europacupvoetbal wordt gehaald is jouw plaats.
Als er geen Europa Cup voetbal gehaald wordt mogen Bosz en van Marwijk van mij de kogel krijgen.
Het is normaal om er vanuit te gaan dat Feyenoord dik boven NAC, Utrecht, Roda en Groningen eindigt met zo'n selectie. Het is echter niet normaal om er vanuit te gaan dat Ajax dik boven PSV, AZ en Feyenoord eindigt met zo'n selectie.
pi_52676607
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:04 schreef Chivu het volgende:
Nee, maar zolang Ajacieden het gevoel hebben dat ze tot de top behoren, gedraagd de club zich er ook naar. Kijk naar wat er bij AZ gebeurt. Het is echt niet zo dat AZ de succesformule heeft bedacht om zich binnen de top 4 te nestelen, maar het geloof is er daar bij zowel de hypende media als de successupporters. Dat geloof draagt zich over naar de club en naar de spelers, waardoor die club vooruit gestuwd wordt. Had de media een paar jaar daarvoor Heerenveen zo opgehemeld, dan hadden zij nu een constante bedreiging voor de top kunnen zijn. Volgens mij heeft een hele hoop gewoon met psychologie te maken.

Dat zie je ook bij Feyenoord. Er lukt 1 ding, en gelijk een hele rits aan succesvolle zaken volgen. Van Marwijk wordt aangesteld, Hofland wil, dan zegt Makaay ook ja en ziet Van Bronckhorst er ook ineens brood in. Direct kan Feyenoord 13 miljoen vragen voor een nog steeds wannabe-spelertje en kunnen die miljoenen gebruikt worden om driekwart van de schuld af te dekken.

Wanneer je eenmaal in die flow zit, gaat alles enorm snel.
het befaamde snowball-effect.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:06:52 #135
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52676626
roda kampioen?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:07:12 #136
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52676631
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:01 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

tuurlijk wel dat zijn we elk jaar!
Blijf dat nog maar wat jaartjes dan
pi_52676642
quote:

[..]

but but u know were Ajax, were tha best in the world!!!!1

AZ is een hele jonge groep en als je vorig jaar zag lukte het ze niet om de titel,beker,play-offs binnen te halen. Daar heb je ervaring voor nodig en dat zie ik niet in AZ. Schat ik Feyenoord nog hoger in dan AZ aan het einde van het seizoen. Die hebben genoeg ervaring in dat team. Mja we zullen zien hoe het gaat dit seizoen.
pi_52676648
Overigens hoeven we bij Ajax niet zozeer te kijken naar een speler die een vrije trap kan schieten. Met Huntelaar en Luque heb je er 2 voor een directe trap, met Bakircioglu en Emanuelson heb je er 2 voor een indirecte.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:08:28 #139
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52676659
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:07 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Blijf dat nog maar wat jaartjes dan
dat zal geen probleem worden denk ik, net zo min als dat een probleem voor psv en in mindere mate az en feyenoord zal zijn
pi_52676715
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Als er geen Europa Cup voetbal gehaald wordt mogen Bosz en van Marwijk van mij de kogel krijgen.
Het is normaal om er vanuit te gaan dat Feyenoord dik boven NAC, Utrecht, Roda en Groningen eindigt met zo'n selectie. Het is echter niet normaal om er vanuit te gaan dat Ajax dik boven PSV, AZ en Feyenoord eindigt met zo'n selectie.
Feyenoord hoort gewoon altijd voor de titel te gaan. Stand -> verplicht en zo.
Er hebben een stel koekenbakkers op de troon gezeten daar.
Maar misschien is dit een nieuw begin. Een sterk Feyenoord uit met 4-1 oprollen is veel leuker dan een stelletje sukkels.
pi_52676783
Feyenoord is verplicht de komende 2 jaar minstens 1 maal de CL te halen. Anders is het gewoon over en sluiten in Rotterdam qua het zijn van een topclub. Met Makaay en Van Bronckhorst hebben ze 2 spelers die nog 2 jaar op de toppen van hun kunnen spelen, en daarna lijkt het toch wel einde verhaal. In die tijd moet je een reputatie zien op te bouwen om goede opvolgers te kunnen halen.

Als Feyenoord niet zo gierig had geweest met het geld uit die talentenpools/verkopen van aandelen/transfer van Drenthe, hadden ze nu in Luque en Makaay een koningskoppel van jewelste gehad. Twee spelers die elkaar prima aanvoelen.
pi_52676820
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:14 schreef Chivu het volgende:
, hadden ze nu in Luque en Makaay een koningskoppel van jewelste gehad. Twee spelers die elkaar prima aanvoelen.
Op basis van 1 samengespeeld seizoen is die conclusie wel een beetje voorbarig.
pi_52676962
Precies, maar ik ben echt benieuwd hoe we gaan spelen als Luque in de basis speelt.
AFC AJAX
pi_52677077
quote:
Sneijder's illegale afscheid van Amsterdam
Written by Wesley Sneijder

Saturday, 25 August 2007
Zondagmiddag neemt Wesley Sneijder in een uitverkochte ArenA afscheid van Ajax en de trouwe supporters. Sneijder mocht van zijn nieuwe club Real Madrid na afloop van de competitiewedstrijd vanavond meteen terugvliegen naar Amsterdam om vaarwel te zeggen tegen de supporters. Hieronder heeft hij al een speciale boodschap geformuleerd...

Beste Ajax fans,

Afscheid nemen valt altijd zwaar, zeker als je ergens vanaf je jonge jaren hebt mogen rondlopen. Ik ben trots en dankbaar dat ik de best denkbare opleiding heb gehad. Het waren ontzettend mooie jaren met heel veel mooie voetbalmomenten die we samen hebben kunnen delen. Als spelers weggaan bij een club hoor ik altijd dat ze het gaan missen, ik kan die stelling inmiddels bevestigen. Ik mag nu bij wat misschien wel de grootste club van de wereld is spelen maar Ajax heeft voor altijd een speciale plek in mijn hart. Ik ben zeer dankbaar voor de steun die ik al die jaren heb gehad van de supporters, de medespelers, de trainers en alle andere mensen bij de club. Ik heb nog een heel voetballeven voor me maar ik weet nu al dat ik er alles aan zal doen om hier afscheid te nemen van mijn actieve carierre en dan ben ík degene die zijn ervaringen zal delen met jonge talenten. Ik wens alle Ajacieden ontzettend veel succes - oa in de Champions League, dat moet lukken – en ik zal onze club op de voet blijven volgen.

Adios,

Wesley Sneijder

Ik mis hem
pi_52677153
quote:
Toffe filmpjes
pi_52677277
Leuk ja
AFC AJAX
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:45:52 #148
73006 PaRaR
Geboren en getogen