Ik zei dat. Ik denk dat hij dat wel kan. Dicht in de rug van Huntelaar spelen in een vrije rol. Met Gabri, Davids en Heitinga (Maduro) heb je genoeg controleurs op het middenveld lopen. Dan kan er zeker in de Nederlandse competitie wel met vier spitsen gespeeld worden wat mij betreft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wie zegt dat Suarez op 10 komt?
Eens. Niet te veel opdrachten mee geven en lekker laten spelen. Dat is voor zowel Suarez als KJH het beste.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:06 schreef Tazmaniac het volgende:
je moet die mannen gewoon voorin laten rondlopen.. of je het nou vleugelspeler, centrumspits of '10' noemt.. beetje zig zaggen daar voorin![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eens. Niet te veel opdrachten mee geven en lekker laten spelen. Dat is voor zowel Suarez als KJH het beste.
Hij is ook 17 voudig international.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Overigens heeft Voetbalzzzzzzzzzzzzzzzone dat regeltje van 10 miljoen euro alweer verwijderd..
Dat betekent wel wat je maar 3 man achterin hebt, wat dus wil zeggen dat je zonder vleugelverdedigers speelt (waar ik persoonlijk 100% voor ben) maar dat dus Urby en Ogararu niet aan spelen toe zullen komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zei dat. Ik denk dat hij dat wel kan. Dicht in de rug van Huntelaar spelen in een vrije rol. Met Gabri, Davids en Heitinga (Maduro) heb je genoeg controleurs op het middenveld lopen. Dan kan er zeker in de Nederlandse competitie wel met vier spitsen gespeeld worden wat mij betreft.
Heet hij zo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:06 schreef sjimz het volgende:
welkom, el matador!
Dat klopt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:10 schreef Fides het volgende:
[..]
Dat betekent wel wat je maar 3 man achterin hebt, wat dus wil zeggen dat je zonder vleugelverdedigers speelt (waar ik persoonlijk 100% voor ben) maar dat dus Urby en Ogararu niet aan spelen toe zullen komen.
Ja, als je het filmpje in de OP ziet, en hoe hij zijn goals viert, begrijp je die naam ook meteen.quote:
Op YouTube zag ik het ook al een paar keer voorbij komen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, maar zo noem ik hem omdat hij als een stierenvechter juicht in zijn Depor tijd.
Geen idee of het zijn officiele bijnaam is, kan best hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op YouTube zag ik het ook al een paar keer voorbij komen.
Dacht dat dat z'n "officiele" bijnaam was.
Nou ja, dan maken wij dat er van.
Exactquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:13 schreef Fides het volgende:
[..]
Okee prima.
Dus jij ziet graag iets zoals dit?
Dat zou wel kunnen ja ben benieuwd hoe we gaan spelen. We hebben meerdere mogelijkheden nu in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zei dat. Ik denk dat hij dat wel kan. Dicht in de rug van Huntelaar spelen in een vrije rol. Met Gabri, Davids en Heitinga (Maduro) heb je genoeg controleurs op het middenveld lopen. Dan kan er zeker in de Nederlandse competitie wel met vier spitsen gespeeld worden wat mij betreft.
Ik zie dat ook als sterkste opstelling. Als we nou allebei Henk bellenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Exact
Maar dan nu nog geen Davids maar Urby / Vertonghen
Kerlon heeft afgelopen seizoen geen reet gepresteerd bij Cruzeiro, cruzeiro wilde hem zelfs ruilen tegen een andere braziliaan van Palmeiras, maar Palmeiras weigerdequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:39 schreef oYo het volgende:
Ze moeten maar een echte nummer 10 uit Brazil halen.
Kerlon Moura Souza of Renato Augusto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |