Ah, hopelijk dat ie helemaal kan herstellen, en ook weer z'n oude niveau haalt. Omdat het niet z'n 1e ernstige knieblessure was is het uitkijken dat ie niet z'n hele knieen naar de tering helpt met topsport.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vrijdag tijdens de persconferentie zei Ten Cate dat Leo over een maandje weer bij de selectie aan kan sluiten. Goed nieuws dus![]()
Denk het ook ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Urquhart het volgende:
Die Luque zal denk ik pas volgende week meedoen.
Zag hem toevallig vandaag weer in de sportschool waar ik lid van ben, hoorde hem tijdens het telefoneren zeggen dat hij liever in het buitenland balt dan dat hij voor NEC uitkomt..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:07 schreef Urquhart het volgende:
NEC akkoord met Lindenbergh, middenvelder wacht nog op club uit Qatar
Mario Been liet vanavond bij Tele2 weten dat NEC eruit is met Ajax en Lindenbergh over de voorwaarden van een transfer van de middenvelder naar NEC. Lindenbergh wilde echter nog wachten op een club uit Qatar. Hij heeft toegezegd uiterlijk zondagochtend duidelijkheid te geven aan NEC.
quote:
Je hebt niet eens een bron nodig om tegenwoordig een voetbalsite te beginnen. Je zegt af en toe dat je van een zeer betrouwebare bron binnen Ajax weet dar Bojinov over 2 dagen voor Ajax speeltquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:06 schreef BonJovi het volgende:
Ik begin een voetbal site en jij bent mijn bron
Roberto carlos!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een bron nodig om tegenwoordig een voetbalsite te beginnen. Je zegt af en toe dat je van een zeer betrouwebare bron binnen Ajax weet dar Bojinov over 2 dagen voor Ajax speelt
Scherp.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Aanvoerder het volgende:
2e keer in een maand tijd dat Wesley tegen Atletico scoort.
Met je phaser neem ik aan?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Met je phaser neem ik aan?
[afbeelding]
Kom op gast, je gaat me niet vertellen dat je die typo niet hebt gezien!quote:
Oo verpulveren jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kom op gast, je gaat me niet vertellen dat je die typo niet hebt gezien!
edit: kwartje is gevallen.quote:
Dat lijkt mij ook.. eerst ff trainenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Urquhart het volgende:
Die Luque zal denk ik pas volgende week meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |