abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52674166
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_52674169
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Uiteraard hoop ik dat ook. Maar ik vind toch dat er een nummer 10 bij moet komen.
Absoluut.
Maar wacht maar tot de winterstop.. Alles wat je nu nog koopt is zoveelste keus..
Een echte 10 die wat toevoegt vind je niet zo snel.
-
pi_52674187
Zó, nu Theo Janssen nog!
pi_52674202
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:50 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Een italiaan van het italie -21, als AZ het lukt moet ook Ajax het kunnen. Chiellini kom er maar in!
Er is natuurlijk wel even een verschil tussen een speler die bij Lecce niet aan de bak komt en verhuurd wordt aan Serie B clubs, en iemand die bij Juventus in de basis staat en gewild is door het inmiddels steenrijke Manchester City
pi_52674203
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zó, nu Theo Janssen nog!
Febo
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_52674219
Wordt veel en goed trainen om zodanig op elkaar ingespeeld te raken dat Kennedy, Huntelaar, Suarez en Luque zonder problemen met elkaar kunnen switchen tussen posities. En dan heb je nog Leonardo, Mitea en Rommedahl lopen.

Creativiteit is de sleutel tot succes.
pi_52674229
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Absoluut.
Maar wacht maar tot de winterstop.. Alles wat je nu nog koopt is zoveelste keus..
Een echte 10 die wat toevoegt vind je niet zo snel.
Eens. Of Ajax moet met een Zuid-Amerikaanse verrassing komen die er meteen staat, maar daar reken ik niet op.

Over de verdediging:

Rechtsback: - Ogararu, van der Wiel, Colin
Rechter centrale verdediger: Stam, Heitinga, van der Wiel
Linkercentrale verdediger: Vermaelen, Vertonghen
Linksback: Urby, Schilder

Spelers genoeg voor de verdediging lijkt me.
pi_52674231
Welkom Luque.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52674244
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wordt veel en goed trainen om zodanig op elkaar ingespeeld te raken dat Kennedy, Huntelaar, Suarez en Luque zonder problemen met elkaar kunnen switchen tussen posities. En dan heb je nog Leonardo, Mitea en Rommedahl lopen.

Creativiteit is de sleutel tot succes.
Waarom zet je in godsnaam Mitea in dat rijtje.. .
Daar heb je echt helemaal niets aan met zijn gestel.
-
pi_52674248
Morgen geen pecunia meer om te gaan bieren voor de wedstrijd. Misschien een flesje champagne openpoppen uit pure armoede... Kan ik de komst van Luque meteen goed vieren.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52674264
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Eens. Of Ajax moet met een Zuid-Amerikaanse verrassing komen die er meteen staat, maar daar reken ik niet op.

Over de verdediging:

Rechtsback: - Ogararu, van der Wiel, Colin
Rechter centrale verdediger: Stam, Heitinga, van der Wiel
Linkercentrale verdediger: Vermaelen, Vertonghen
Linksback: Urby, Schilder

Spelers genoeg voor de verdediging lijkt me.
Linksback is wat mager als je bedenkt dat dat eigenlijk linkermiddenvelders zijn. Een echte verdediger als linksback zou welkom zijn.
pi_52674271

Het is Albertoooooooooooo
-
pi_52674315
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waarom zet je in godsnaam Mitea in dat rijtje.. .
Daar heb je echt helemaal niets aan met zijn gestel.
Zoals een paar topics geleden al werdt geopperd zou het best kunnen dat er door de hoeveelheid spitsen nu eindelijk de kans kan ontstaan dat Mitea en Manucharian eindelijk de tijd krijgen die ze écht nodig hebben om te herstellen, althans dat hoop ik
pi_52674317
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:57 schreef Chivu het volgende:

[..]

Linksback is wat mager als je bedenkt dat dat eigenlijk linkermiddenvelders zijn. Een echte verdediger als linksback zou welkom zijn.
Vermaelen zou er eventueel ook kunnen spelen.

Van der Wiel (Ogararu) - Stam - Vermaelen
En dan Heitinga (of Maduro) er voor.
Rechtsmidden Gabri, linksmidden Urby (Davids)
Op 10 Suarez
Kennedy - KJH en Luque.
pi_52674331
Een aankoop ben benieuwd hij gaat het wel maken hier
AFC AJAX
pi_52674334
Linksback zou inderdaad nog welkom zijn, maar die kan ook in de winterstop worden gehaald.
pi_52674337
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:00 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zoals een paar topics geleden al werdt geopperd zou het best kunnen dat er door de hoeveelheid spitsen nu eindelijk de kans kan ontstaan dat Mitea en Manucharian eindelijk de tijd krijgen die ze écht nodig hebben om te herstellen, althans dat hoop ik
Manu heeft echt alle tijd gehad hoor, maar die jongen is echt van suiker....
Dat is geen pech meer, maar gewoon een veel te zwak gestel voor voetbal op dit niveau.
-
pi_52674346
Waarom opeens Suarez op 10? Hij deet het geweldig voorin met Huntelaar dat moet je gewoon niet veranderen.
AFC AJAX
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:03:16 #20
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52674349
Gewoon luque en Huntelaar in de spits, met daarachter Suarez in een vrije rol
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_52674361
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef BonJovi het volgende:
Waarom opeens Suarez op 10? Hij deet het geweldig voorin met Huntelaar dat moet je gewoon niet veranderen.
Wie zegt dat Suarez op 10 komt?
-
pi_52674366
De manier hoe Suarez de 10 invult is anders dan Sneijder natuurlijk. Veel meer als tweede spits die rond Huntelaar speelt.
pi_52674378
quote:
Hoeveel de Amsterdammers betalen voor de 19-voudig international is niet bekend gemaakt door de club.
Overigens heeft Voetbalzzzzzzzzzzzzzzzone dat regeltje van 10 miljoen euro alweer verwijderd..
-
pi_52674386
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Overigens heeft Voetbalzzzzzzzzzzzzzzzone dat regeltje van 10 miljoen euro alweer verwijderd..
Ze zien ook wel in dat Ajax geen 10 miljoen gaat betalen voor Luque.
pi_52674387
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Het is Albertoooooooooooogoallllllllllllllllllllllllll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')