Mijn moeder heet anders Alie's Kinderkledingshop van de achternaam.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Les je lijst eens door. Begin achteraan. Ik denk niet dat Zwangerschapsmode een achternaam is. Zeevissersbedrijf en zonweringsbedrijf ook niet denk ik. Oh, en zorgloket centrale vast ook niet. Hihi.
Leef je uit, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:35 schreef spoor4 het volgende:
Lijkt me wel leuk om een achternamen per inwoners ratio vast te stellen per dorp/stad. Of bestaat zoiets al?
Veel van die nationaliteiten dopen hun kwastje enkel in eigen kring, dus reken maar dat er inteelt bestaat daarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Met 177 nationaliteiten hier denk ik niet dat ik me veel zorgen hoef te maken over inteelt![]()
Nou, hou dat maar op "voorkwam".quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:06 schreef Plaas het volgende:
Er is wel www.familienaam.nl waar je in elk geval kunt zien hoe vaak een bepaalde naam in een gemeente voorkomt.
Dat bestand is bijlange niet compleet, want niet iedereen had toen telefoon en sommigen hadden zelfs een geheim nummer.quote:De kaarten zijn gebaseerd op een bestand van telefoonabonnees.(1993)
Klappe houden redneckquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
skippy22 is een idioot!!!11
Leuke achternamen zoals: Auto Quick Service Urk Vakgaragequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |