dat ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Neede spant inderdaad de kroon. De meeste inwoners kunnen niet eens een fatsoenlijke topictitel intikken zonder fouten.
Om over de OP nog maar te zwijgen.
ja je moet echt een keer meegaan man. veul gezelliger dan dat belgische gat waar jij verblijft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hee Homdeck!
Nog in de Golden Arm geweest de laatste tijd?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Neede spant inderdaad de kroon. De meeste inwoners kunnen niet eens een fatsoenlijke topictitel intikken zonder fouten.
Om over de OP nog maar te zwijgen.
177 maarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Met 177 nationaliteiten hier denk ik niet dat ik me veel zorgen hoef te maken over inteelt![]()
Niet overdrijven jongemanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Met 177 nationaliteiten hier denk ik niet dat ik me veel zorgen hoef te maken over inteelt![]()
quote:Amsterdam telt 175 nationaliteiten
Op 1 januari 2007 telt Amsterdam 175 verschillende nationaliteiten. In 2006 is er één nationaliteit bijgekomen: die van het land Malawi. Maar er zijn ook twee landen minder vertegenwoordigd: Fiji en Centrafica.
Het aandeel van inwoners met alleen een Nederlandse nationaliteit is in vergelijking met 1 januari 2006 verminderd met 1.051 personen. Het aantal Nederlanders met één vreemde nationaliteit is toegenomen met 3.055.
Er zijn 2.082 minder geregistreerde vreemdelingen.
Het totaal aantal inwoners van Amsterdam is in 2006, evenals in voorgaande jaren, licht toegenomen tot 743.104 op 1 januari 2007.
Ook dit jaar heeft de trend in de bevolkingsgroei zich doorgezet. Op 30 juni2007 waren er in Amsterdam weer meer inwoners: namelijk 745.993.¨
http://www.at5.nl/nieuwsarchief.asp?newsid=28892&archiefdag=3quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niet overdrijven jongeman
[..]
Volendam ook. En dan het liefst incest/inteelt onder het genot van een paar lijntjes wit poeder.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef bhm het volgende:
Wat dachten we van urk??
een groot inteelt dorp.. met hoogsten 5 verschillende achternamen..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef bhm het volgende:
Wat dachten we van urk??
een groot inteelt dorp.. met hoogsten 5 verschillende achternamen..
En nu?quote:Achternamen in Urk
-copypasta van hele telefoonboek van Urk verwijderd-
Les je lijst eens door. Begin achteraan. Ik denk niet dat Zwangerschapsmode een achternaam is. Zeevissersbedrijf en zonweringsbedrijf ook niet denk ik. Oh, en zorgloket centrale vast ook niet. Hihi.quote:
* zarGon had een spastische beweging van mondhoeken naar boven toe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Les je lijst eens door. Begin achteraan. Ik denk niet dat Zwangerschapsmode een achternaam is. Zeevissersbedrijf en zonweringsbedrijf ook niet denk ik. Oh, en zorgloket centrale vast ook niet. Hihi.
Hallo, ik ben Jan Postduivenvereniging Weerziens Urk totquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Les je lijst eens door. Begin achteraan. Ik denk niet dat Zwangerschapsmode een achternaam is. Zeevissersbedrijf en zonweringsbedrijf ook niet denk ik. Oh, en zorgloket centrale vast ook niet. Hihi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |