Waar heb je 'm gevonden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:53 schreef farscapevr6 het volgende:
omg heerlijk dayt filmpje van gister
de laatste 2 minuten waren de beste
die nix weet echt niet met wat voor een spel die mee beig is en is te simpel om een goed strategisch gesprek te voeren
hehehehe geweldig dit
Oeps. En dankquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef Desii het volgende:
Nowlife ... had ik hiervoor ook geschreven![]()
Zou ie willen. Hij mag, samen met Jaap en Amanda, figureren in een clip van rapper Double L. Wie kent 'm niet...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:09 schreef Leandra het volgende:
Wat voor verschrikkelijk fout wiggah filmpje is Brian aan t opnemen??
Wordt het een videoclip voor zijn minimaal net zo foute rap??
Oh, ik dacht al, maarre... leuk voor ze, dat ze een karikatuur van zichzelf mogen spelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ie willen. Hij mag, samen met Jaap en Amanda, figureren in een clip van rapper Double L. Wie kent 'm niet...
Wat is het toch ook een dametje.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een dametje.
voor iemand van 35 ziet ze er best mooi uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ondanks dat het een smerige slettebak is, vind ik dit wel een mooie cap!
Ze heeft hier ietwat weg van haar grote voorbeeld Pamela A. Die inmiddels 40 jaar oud is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:26 schreef Vandaag... het volgende:
voor iemand van 35 ziet ze er best mooi uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |