dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 5 november 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
De predators zijn mannen want de vrouwelijke predators schijnen stukken groter te zijn en doen niet aan jagen.

Rest de vraag waar deze in beschreven zijn, want de comics zijn niet echt geweldige bronnen, en zolang het niet in de films zit...quote:Op maandag 5 november 2007 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
De predators zijn mannen want de vrouwelijke predators schijnen stukken groter te zijn en doen niet aan jagen.

En hijs binnen, tis een beaut!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:16 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft al een optie op een fan-made predatormasker genomen

Jups. P1, AvP2, P2.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Is de rechter trouwens uit P2?
Trust me, daar heb ik een oogje op gehad, was de enige helm uit AvP 1 die echt gaaf was, en ook daar was een fan-made masker heer en meester. Jammer genoeg zijn er maar een paar van gemaakt, en niet eens door de oorspronkelijke bouwer. Wat er verder mee gebeurd is is mij onbekend.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Trouwens, je zou eigenlijk Celtic moeten hebben, dat is echt een gaaf masker.

True, deze hobby is nog nooit zo goedkoop geweest, maar het ding wordt volgens mij niet meer gemaakt, plus dat dit grapje mijn laatste strootje was van dit jaar. Afgelopen weken weer wat aangeschaft hier en daar, waaronder deze. Alle meevallers nu gaan voorlopig in mijn kleding en surprises zittenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:58 schreef OFfSprngr het volgende:
250 Dollar is nu wel een stuk goedkoper met de dure Euro.

Waarom is dat jammer?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Jammer genoeg zicht op de home-planet

Omdat er dingen worden ingevuld en toekomstige projecten meer in de weg zouden zitten. Het laatste beetje mysterie pats boem weg...quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |