quote:Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Spellmeista het volgende:
verdorie ik ben jarig..
alweer een jaarje ouder en uhuhm wijzer
29 ben ik geworden voor de belangstellenden
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Spellmeista het volgende:
verdorie ik ben jarig..
alweer een jaarje ouder en uhuhm wijzer
29 ben ik geworden voor de belangstellenden
Hekserij daar is volgens mij per definitie negatief volgens mij. Iemand die zwarte magie beoefend en mensen vervloekt ed.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:44 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Had het al gelezen, ja
Om te janken.
Hekserij leeft er heel erg. En daar wordt met hekserij ook niet hetzelfde bedoeld als hier. Hier zou een shamaan heks genoemd worden, daar niet. Maar de definitie kan zomaar veranderen als je pech hebt daar. Een beetje volksgericht maakt dat je opeens van Sangoma of Inyanga tot heks verwordt en dan gebeuren er dit soort akelige dingen
De oerdriften zitten absoluut nog in ons. Alleen kunnen we die (althans, de meesten van onsquote:Op donderdag 6 september 2007 09:03 schreef Darkwolf het volgende:
Ach ja. Is dat ook niet het land waar her en der nog steeds de clitoris word weg gesneden bij vrouwen?
Trouwens... daar worden heksen verbrand en in dit land worden homo's vermoord om wij ze zijn.
Ook om te janken toch?
Wij tweevoeters blijven wat dat betreft een primitief ras en desondanks onze zogenaamde technologische vooruitgang zijn wij zelf geen steek veranderd sinds duizende jaren terug!
Ik vind het ook absoluut schandalig maar wat doe je ertegen? Net zoals bv het stenigen van mensen in het midden oosten. Ook zoiets debiels. Zeker als je soms de redenen hoort. Man gaat vreemd, vrouw wordt gestenigdquote:Op donderdag 6 september 2007 09:10 schreef draculettetje het volgende:
Het is wel zo dat natuurlijk ook hier zinloos geweld tegen wie dan ook wordt gebruikt, maar naast dit voorval zal er in zuid afrika (of waar dan ter wereld) dat ook heus gebeuren.
Het lijkt haast een gewoonte worden waarvan ik wel eens het gevoel heb dat "de maatschappij" of "men" zo over heen stapt.
ik vind het nou niet de normaalste zaak van de wereld.
Je verwart verschillende besnijdenis methodes.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:03 schreef Darkwolf het volgende:
Ach ja. Is dat ook niet het land waar her en der nog steeds de clitoris word weg gesneden bij vrouwen?
Trouwens... daar worden heksen verbrand en in dit land worden homo's vermoord om wij ze zijn.
Ook om te janken toch?
Wij tweevoeters blijven wat dat betreft een primitief ras en desondanks onze zogenaamde technologische vooruitgang zijn wij zelf geen steek veranderd sinds duizende jaren terug!
Kan goed een collega zijn die graag beter wil zijn en meer clienten wil hebben die dan die scholieren zoiets influisteren.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:07 schreef draculettetje het volgende:
ik blijf het toch altijd weer schokkend om zulke dingen te lezen. Niet dat ik het niet weet maar blijkt dan ook maar weer wat een verschillen er (blijven) bestaan op deze wereld.
Wat ik me dan wel of vraag hoe is men bij die 2 vrouwen gekomen? Omdat iemand dat zegt dat "zij" dat hebben gedaan? Stonden ze er al bekend om?
Gewoon geen poes meer nemen?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:04 schreef Spellmeista het volgende:
goeiemorgen iedereen..een hele leuke dag gehad! jah..
Plinkie is wel als vermist opgegeven, maar nog niet terug..en ik denk eerlijk gezegd ook niet meer dat ie terugkomt.
Misschien even buren vragen of ze in de schuur willen kijken en dat soort dingetjes?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:04 schreef Spellmeista het volgende:
goeiemorgen iedereen..een hele leuke dag gehad! jah..
Plinkie is wel als vermist opgegeven, maar nog niet terug..en ik denk eerlijk gezegd ook niet meer dat ie terugkomt.
Klinkt allemaal best positief Dromenvanger.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Proficiat nog Spellmeista, gisteren en eergisteren niet online geweest dus bij deze nog van Harte Gefeliciteerd
Mooi schilderij overigens, hoeveel uren arbeid heeft daarin gezeten?
Ik heb oproep voor psychologisch onderzoek ontvangen voor volgende week en dan moet ik een aantal dagen getest worden, ook ruimtelijk inzicht en geheugen en concentratie maar ook vragen over persoonlijkheid. Voor dat onderzoek krijg ik een gesprek waar ze me vragen hoe ik de wereld om me heen ervaarZal wel een gesprek worden van 1 uur want ik ervaar de wereld iedere dag anders
Daarna nieuwe oproep om te beginnen met cognitieve gedragstherapie. Verhalen gelezen dat mensen hun hele leven profijt hebben gehad ervan.
Nu weer naar buiten Metallica luisteren, beetje bij beetje werken aan mezelf en niet alles in 1 keer. Niet te streng zijn richting mezelf dus ook wat mijn dokter zei vorige keer. Gisteren nog voor mountain-bike wezen kijken en toen waren ze uitverkochtEen jaar lang constant 10 fietsen in voorraad en dan wil ik een kopen en zijn ze er niet meer, dat wordt dus afwachten op nieuwe voorraad in Duitsland.
Dus ik wens jullie ene prettige dag en tot wellicht straks
Even koffie zettenEn vitamine-tabletten nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |