abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2007 @ 11:00:21 #176
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52955562
Congrats Spellmeista!
Nog wilde plannen met je verjaardag dit jaar?
pi_52956001
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Spellmeista het volgende:
verdorie ik ben jarig..

alweer een jaarje ouder en uhuhm wijzer

29 ben ik geworden voor de belangstellenden

Heeeey, gefeli, Spellmeista
Nog heel veel jaren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 5 september 2007 @ 12:16:59 #178
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_52957389
Dank jullie wel allemaal..vanmiddag een lekker kaasfonduën en er komen wat mensen op bezoek vanmiddag en vanavond.
pi_52958407
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:10 schreef Spellmeista het volgende:
verdorie ik ben jarig..

alweer een jaarje ouder en uhuhm wijzer

29 ben ik geworden voor de belangstellenden
Feli!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 5 september 2007 @ 19:58:06 #180
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_52966033
schilderij afgemaakt op deze dag:
  woensdag 5 september 2007 @ 22:25:59 #181
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_52969781
Mooi schilderij! en nog vele jaren!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_52974677
Zuid-Afrikanen steken 2 'heksen' in brand

schokkend dat zulke praktijken nog voorkomen.

En goedemorgen iedereen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_52974803
Goeiemorgen.
Had het al gelezen, ja
Om te janken.
Hekserij leeft er heel erg. En daar wordt met hekserij ook niet hetzelfde bedoeld als hier. Hier zou een shamaan heks genoemd worden, daar niet. Maar de definitie kan zomaar veranderen als je pech hebt daar. Een beetje volksgericht maakt dat je opeens van Sangoma of Inyanga tot heks verwordt en dan gebeuren er dit soort akelige dingen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52974830
Nog gefeli Spellmeista!
Een leuke dag gister gehad?
kat/poes alweer terug?

Mogguh iedereen!
pi_52974950
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:44 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Had het al gelezen, ja
Om te janken.
Hekserij leeft er heel erg. En daar wordt met hekserij ook niet hetzelfde bedoeld als hier. Hier zou een shamaan heks genoemd worden, daar niet. Maar de definitie kan zomaar veranderen als je pech hebt daar. Een beetje volksgericht maakt dat je opeens van Sangoma of Inyanga tot heks verwordt en dan gebeuren er dit soort akelige dingen
Hekserij daar is volgens mij per definitie negatief volgens mij. Iemand die zwarte magie beoefend en mensen vervloekt ed.
Terwijl dat hier toch een hele andere betekenis heeft inderdaad.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 6 september 2007 @ 09:03:23 #186
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52975027
Ach ja. Is dat ook niet het land waar her en der nog steeds de clitoris word weg gesneden bij vrouwen?
Trouwens... daar worden heksen verbrand en in dit land worden homo's vermoord om wij ze zijn.
Ook om te janken toch?
Wij tweevoeters blijven wat dat betreft een primitief ras en desondanks onze zogenaamde technologische vooruitgang zijn wij zelf geen steek veranderd sinds duizende jaren terug!
  donderdag 6 september 2007 @ 09:04:46 #187
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_52975045
goeiemorgen iedereen..een hele leuke dag gehad! jah..

Plinkie is wel als vermist opgegeven, maar nog niet terug..en ik denk eerlijk gezegd ook niet meer dat ie terugkomt.
pi_52975080
ik blijf het toch altijd weer schokkend om zulke dingen te lezen. Niet dat ik het niet weet maar blijkt dan ook maar weer wat een verschillen er (blijven) bestaan op deze wereld.
Wat ik me dan wel of vraag hoe is men bij die 2 vrouwen gekomen? Omdat iemand dat zegt dat "zij" dat hebben gedaan? Stonden ze er al bekend om?
pi_52975082
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:03 schreef Darkwolf het volgende:
Ach ja. Is dat ook niet het land waar her en der nog steeds de clitoris word weg gesneden bij vrouwen?
Trouwens... daar worden heksen verbrand en in dit land worden homo's vermoord om wij ze zijn.
Ook om te janken toch?
Wij tweevoeters blijven wat dat betreft een primitief ras en desondanks onze zogenaamde technologische vooruitgang zijn wij zelf geen steek veranderd sinds duizende jaren terug!
De oerdriften zitten absoluut nog in ons. Alleen kunnen we die (althans, de meesten van ons ) goed onderdrukken door ons denken. Maar af en toe heeft iedereen toch nog even die adrenalinekick nodig, even de frustraties kwijt door mensen op gruwelijke wijze af te slachten in computergames of toch even het gaspedaal dieper intrappen omdat dat zo'n kick geeft (gevaar!)
Hoe veiliger de maatschappij hoe meer mensen zich op andere manieren gaan afreageren en dat komt inderdaad doordat we diep van binnen gewoon nog primitieve holemensen zijn
pi_52975110
Trouwens wel frappant dat ik vanacht gedroomd heb over pavarotti en dat ik vanmorgen het nieuws aanzet en zie dat die gast dood is
pi_52975138
Het is wel zo dat natuurlijk ook hier zinloos geweld tegen wie dan ook wordt gebruikt, maar naast dit voorval zal er in zuid afrika (of waar dan ter wereld) dat ook heus gebeuren.
Het lijkt haast een gewoonte worden waarvan ik wel eens het gevoel heb dat "de maatschappij" of "men" zo over heen stapt.
ik vind het nou niet de normaalste zaak van de wereld.
pi_52975322
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:10 schreef draculettetje het volgende:
Het is wel zo dat natuurlijk ook hier zinloos geweld tegen wie dan ook wordt gebruikt, maar naast dit voorval zal er in zuid afrika (of waar dan ter wereld) dat ook heus gebeuren.
Het lijkt haast een gewoonte worden waarvan ik wel eens het gevoel heb dat "de maatschappij" of "men" zo over heen stapt.
ik vind het nou niet de normaalste zaak van de wereld.
Ik vind het ook absoluut schandalig maar wat doe je ertegen? Net zoals bv het stenigen van mensen in het midden oosten. Ook zoiets debiels. Zeker als je soms de redenen hoort. Man gaat vreemd, vrouw wordt gestenigd
pi_52976454
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:03 schreef Darkwolf het volgende:
Ook om te janken toch?
Je verwart verschillende besnijdenis methodes.
No1 is het daar al heel erg lang verboden, wat niet wil zeggen dat het niet voorkomt.
No2 Het is stamgerelateerd. De Mosotho hadden een vrouwenbesnijdenistraditie waarbij er een stukje schaamlip werd losgesneden en over de clitoris werd gevouwen en werd vastgemaakt. De totale besnijdenissen vinden meer noordelijk plaats (sahel/ west-afrika) en ook daar niet overal.
Volgens Zulu traditie is een vrouw met grote grote schaamlippen zelfs het ideaal.

En inderdaad is men nergens in de basis anders.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52976496
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:07 schreef draculettetje het volgende:
ik blijf het toch altijd weer schokkend om zulke dingen te lezen. Niet dat ik het niet weet maar blijkt dan ook maar weer wat een verschillen er (blijven) bestaan op deze wereld.
Wat ik me dan wel of vraag hoe is men bij die 2 vrouwen gekomen? Omdat iemand dat zegt dat "zij" dat hebben gedaan? Stonden ze er al bekend om?
Kan goed een collega zijn die graag beter wil zijn en meer clienten wil hebben die dan die scholieren zoiets influisteren.
Enja.... zo iemand heeft macht en wil meer. What's new?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52976713
ja macht is toch ook zoiets vreemds
  donderdag 6 september 2007 @ 14:17:57 #196
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52982003
Proficiat nog Spellmeista, gisteren en eergisteren niet online geweest dus bij deze nog van Harte Gefeliciteerd

Mooi schilderij overigens, hoeveel uren arbeid heeft daarin gezeten?

Ik heb oproep voor psychologisch onderzoek ontvangen voor volgende week en dan moet ik een aantal dagen getest worden, ook ruimtelijk inzicht en geheugen en concentratie maar ook vragen over persoonlijkheid. Voor dat onderzoek krijg ik een gesprek waar ze me vragen hoe ik de wereld om me heen ervaar Zal wel een gesprek worden van 1 uur want ik ervaar de wereld iedere dag anders

Daarna nieuwe oproep om te beginnen met cognitieve gedragstherapie. Verhalen gelezen dat mensen hun hele leven profijt hebben gehad ervan.

Nu weer naar buiten Metallica luisteren, beetje bij beetje werken aan mezelf en niet alles in 1 keer. Niet te streng zijn richting mezelf dus ook wat mijn dokter zei vorige keer. Gisteren nog voor mountain-bike wezen kijken en toen waren ze uitverkocht Een jaar lang constant 10 fietsen in voorraad en dan wil ik een kopen en zijn ze er niet meer, dat wordt dus afwachten op nieuwe voorraad in Duitsland.

Dus ik wens jullie ene prettige dag en tot wellicht straks

Even koffie zetten En vitamine-tabletten nemen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_52993467
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:04 schreef Spellmeista het volgende:

Plinkie is wel als vermist opgegeven, maar nog niet terug..en ik denk eerlijk gezegd ook niet meer dat ie terugkomt.
Gewoon geen poes meer nemen?
Dit is de tweede
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator donderdag 6 september 2007 @ 23:04:59 #198
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52993607
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:04 schreef Spellmeista het volgende:

Misschien even buren vragen of ze in de schuur willen kijken en dat soort dingetjes?
Gebeurd nog best vaak hoor dat een kat ergens opgesloten zit.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator donderdag 6 september 2007 @ 23:06:10 #199
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52993643
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Proficiat nog Spellmeista, gisteren en eergisteren niet online geweest dus bij deze nog van Harte Gefeliciteerd

Mooi schilderij overigens, hoeveel uren arbeid heeft daarin gezeten?

Ik heb oproep voor psychologisch onderzoek ontvangen voor volgende week en dan moet ik een aantal dagen getest worden, ook ruimtelijk inzicht en geheugen en concentratie maar ook vragen over persoonlijkheid. Voor dat onderzoek krijg ik een gesprek waar ze me vragen hoe ik de wereld om me heen ervaar Zal wel een gesprek worden van 1 uur want ik ervaar de wereld iedere dag anders

Daarna nieuwe oproep om te beginnen met cognitieve gedragstherapie. Verhalen gelezen dat mensen hun hele leven profijt hebben gehad ervan.

Nu weer naar buiten Metallica luisteren, beetje bij beetje werken aan mezelf en niet alles in 1 keer. Niet te streng zijn richting mezelf dus ook wat mijn dokter zei vorige keer. Gisteren nog voor mountain-bike wezen kijken en toen waren ze uitverkocht Een jaar lang constant 10 fietsen in voorraad en dan wil ik een kopen en zijn ze er niet meer, dat wordt dus afwachten op nieuwe voorraad in Duitsland.

Dus ik wens jullie ene prettige dag en tot wellicht straks

Even koffie zetten En vitamine-tabletten nemen.
Klinkt allemaal best positief Dromenvanger.
Ik ben benieuwd wat er allemaal uit die testen komt
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_52997639
Mogguh
Bijna weekend! Nog plannen hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')