Dicht kitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:07 schreef Curri het volgende:
uit de wastafel, en loodgieter komt dinsdag pas
Reservoir?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:17 schreef cheqy het volgende:
Maak de afvoerbuis onder je wastafel los en gooi de reservoir leeg. Kan je makkelijk zelf doen en misschien helpt het.
weet ik veel hoe je dat ding noemt.quote:
Of chloor in je neus!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:44 schreef PeZu het volgende:
flinke dot chloor erin mikken![]()
anders je neus amputeren
Sifon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:46 schreef cheqy het volgende:
[..]
weet ik veel hoe je dat ding noemt.![]()
Het is dat deel waar water in blijft staan om te voorkomen dat er vieze luchtjes om hoog komen.
gezondheid1quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Of chloor in je neus!
[..]
Sifon.
er zijn mensen op het mbo die niet eens weten hoe ze thee moeten zetten of een brief moeten posten dus dit verbaast me echt helemaal niks, helaasquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:56 schreef snorfiets het volgende:
ik snap niet dat mensen daar zelf niet op kunnen komen tegenwoordig? :S
Vroeger toen ik klein was (:O) en het stonk, keek ik gewoon onder het aanrecht en leek het me vrij logisch hoe het werkt..
Gewoon dat ding (sifon?) eraf draaien met een teiltje eronder.
Beetje de troep eruit halen en weer vol laten lopen..
peace
ik doe ook mbo, maar juist mensen die hoger doen (meisjes) zijn te lui om zelf actie te ondernemen..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn mensen op het mbo die niet eens weten hoe ze thee moeten zetten of een brief moeten posten dus dit verbaast me echt helemaal niks, helaas_!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn mensen op het mbo die niet eens weten hoe ze thee moeten zetten of een brief moeten posten dus dit verbaast me echt helemaal niks, helaas_!
serieus waar een stagair van net 18, ik vraag aan hem of hij een thee wil zetten.quote:
Zo ken ik er ook een. Ik werk in een keuken [ik ben sous-chef voor de kenners] en we hadden een aantal jaar geleden een stagiair rondlopen die zo dom was dat het VMBO zelfs nog beter was. Het was rond kerst [vrij rustig, genoeg tijd om mensen in de zeik te nemen, je kent het wel] en we hadden zo'n heel aquarium vol met kreeften staan [je kent het wel uit die dure restaurants]quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
serieus waar een stagair van net 18, ik vraag aan hem of hij een thee wil zetten.
15 min later, nog geen thee, staat ie naar het water en het theezakje te kijken als of hij het probleem rond cold fusion aan het oplossen was
okee, gaat lekker
ik vraag niet veel later, kun je even deze brief versturen. Okee 15 min later, j aik weet niet wat ik op de envelop moet zetten en waar de postzegel moet, mijn broek zakte af_!
kwestie van opvoeding. Dit soort gastjes worden thuis verzorgt door pappie en mammie en worden nooit eens aangespoord om iets zelf te gaan doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
serieus waar een stagair van net 18, ik vraag aan hem of hij een thee wil zetten.
15 min later, nog geen thee, staat ie naar het water en het theezakje te kijken als of hij het probleem rond cold fusion aan het oplossen was
okee, gaat lekker
ik vraag niet veel later, kun je even deze brief versturen. Okee 15 min later, j aik weet niet wat ik op de envelop moet zetten en waar de postzegel moet, mijn broek zakte af_!
toen ik 11 was en ik wilde een gebakken ei moest ik er zelf maar 1 maken...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:53 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
kwestie van opvoeding. Dit soort gastjes worden thuis verzorgt door pappie en mammie en worden nooit eens aangespoord om iets zelf te gaan doen
ze hebben je alleen wel vergeten te leren dat het mijn moeder is en niet ons mamquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:01 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
toen ik 11 was en ik wilde een gebakken ei moest ik er zelf maar 1 maken...![]()
maar klopt idd wel, ik kon op mijn 16e al de was doen, strijken, koken, eieren bakken, etc etc..
heeft ons mam mij geleerd...
Ben jij zijn broer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze hebben je alleen wel vergeten te leren dat het mijn moeder is en niet ons mam![]()
misschien heb ik wel broers of zussen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze hebben je alleen wel vergeten te leren dat het mijn moeder is en niet ons mam![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een. Ik werk in een keuken [ik ben sous-chef voor de kenners] en we hadden een aantal jaar geleden een stagiair rondlopen die zo dom was dat het VMBO zelfs nog beter was. Het was rond kerst [vrij rustig, genoeg tijd om mensen in de zeik te nemen, je kent het wel] en we hadden zo'n heel aquarium vol met kreeften staan [je kent het wel uit die dure restaurants]
en voor de grap hadden we een van die kreeften een touwtje omgebonden. Dus ik vraag zo aan die gozer: 'Kun jij de kreeft even uit gaan laten?' Werkelijk, van de 21 jaar dat ik op aarde loop, heb ik me nog nooit zo bescheurd als toen. Hij liep het hele restaurant door met dat beest, terwijl ie de hele tijd vroeg waarom 'dat beest maar naar links bleef trekken'![]()
![]()
![]()
Nou als ik hem zo lees ,quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:23 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
misschien heb ik wel broers of zussen?
dan nog zeg je dat niet tenzij je tegen je broers of zussen praatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:23 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
misschien heb ik wel broers of zussen?
ooh straf mequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als ik hem zo lees ,
vermoed ik toch dat je geadopteerd bent ,
want tis zijn moeder en niet de jouwe dus!![]()
Wel lullig van hem hoor om dat zo snoeihard te vertellen op een forum
Dat had anders gekunt![]()
een onnozole hals is het sowiesoquote:
Graag!!!!quote:
right here, right nowquote:
hm ducktape, touw en een stoel!quote:
en een haakseslijper en gasbranderquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm ducktape, touw en een stoel!
![]()
benen bij elkaar houdenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:07 schreef Curri het volgende:
uit de wastafel, en loodgieter komt dinsdag pas
zwanehalsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:46 schreef cheqy het volgende:
[..]
weet ik veel hoe je dat ding noemt.![]()
Het is dat deel waar water in blijft staan om te voorkomen dat er vieze luchtjes om hoog komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |