Helaas.quote:Op maandag 24 september 2007 19:26 schreef Fogel het volgende:
Mechelen?
Abbeville, Frankrijkquote:Op maandag 24 september 2007 19:22 schreef OA het volgende:
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07391/P4191620a.JPG]afbeelding][/url]
Geweldige stad om een dagje rond te lopen, heel veel mooie gebouwen en ook het ossuarium in Sedlec is erg bijzonder om te zien. Aanrader voor iedereen die in de buurt isquote:
Haha klopt, prachtig dat keldertje! Verbaasde me al dat je 't kende, is niet zo makkelijk te vindenquote:Op maandag 24 september 2007 23:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Geweldige stad om een dagje rond te lopen, heel veel mooie gebouwen en ook het ossuarium in Sedlec is erg bijzonder om te zien. Aanrader voor iedereen die in de buurt is
quote:Op maandag 24 september 2007 19:33 schreef Skande het volgende:
[..]
![]()
Als je goed kijkt, zie je toch een hoop verschillen tussen beide kerken...
Correct.quote:
Ik ben al een paar keer in verschilende dele van Tsjechie geweest, dus ik ken ook de wat kleinere plekjes redelijk goed. Al ken ik nog lang niet alles, dus ik moet zeker een keer terugquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:27 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Haha klopt, prachtig dat keldertje! Verbaasde me al dat je 't kende, is niet zo makkelijk te vindenIk heb wel een hint nodig voor jou stad
![]()
vergeet de mijn in de berg niet, en de doodshoofdkerkquote:Op maandag 24 september 2007 23:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Geweldige stad om een dagje rond te lopen, heel veel mooie gebouwen en ook het ossuarium in Sedlec is erg bijzonder om te zien. Aanrader voor iedereen die in de buurt is
Dat is het ossuariumquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vergeet de mijn in de berg niet, en de doodshoofdkerk
Niets aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:58 schreef Mastertje het volgende:
Padua, Italy
http://en.wikipedia.org/wiki/Basilica_of_Saint_Anthony_of_Padua
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |