quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:51 schreef OA het volgende:
Ik weet zeker dat het fout is.....![]()
Parijs, la Defense?
quote:
Knap hoorquote:
quote:Islamabad, Pakistan?
quote:
Warm, maar niet goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:47 schreef PhifeDawg het volgende:
Granada?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:23 schreef marcito het volgende:
Malaga?
Damn, ik was net halverwege het lijstje Spaanse world heritage steden (11 stuks)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:06 schreef Rollufie het volgende:
Toch Caceres , Spanje dus
Kon dat gebouw niet zo snel terugvinden
ik heb me de tering gezocht, netjes hoor. ik dacht dat ik die plaats ook goed onderzocht had, kennelijk niet goed genoegquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:06 schreef Rollufie het volgende:
Toch Caceres , Spanje dus
Kon dat gebouw niet zo snel terugvinden
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef Ryoga het volgende:
what's up met de link van het plaatje
Helaas...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:19 schreef NAKZ het volgende:
Bradford?
Ook niet...quote:
...quote:De foto (opdracht) moet minimale herkenningspunten hebben, waarop gezocht kan worden.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:23 schreef Skande het volgende:
Ik vind deze foto niet echt hieraan voldoen:
[..]
...
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:41 schreef Rollufie het volgende:
Ik denk Nairobi , Kenia zo aan het blauwe gebouw links op de foto te zien
Correct!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:41 schreef Rollufie het volgende:
Ik denk Nairobi , Kenia zo aan het blauwe gebouw links op de foto te zien
Die is goed, maar wel de stad van een poosje geledenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:30 schreef NAKZ het volgende:
Bij een vulkaan, een stad en een zee moet ik altijd meteen aan Napels denken. Dat eilandje en die baai zouden op zich ook nog wel kunnen kloppen.
Damn... hoe heb ik over die kerk heen kunnen kijken zeg....quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:18 schreef Ryoga het volgende:
daar hebbie die leuke link weer op het plaatje
Correct!quote:Op zondag 2 september 2007 10:18 schreef EagleJ het volgende:
Rotterdam, Nederland (Wereldmuseum aan de Willemskade)
dat gebouw staat hier 800 meter verderop en ik herkende het gewoon nietquote:Op maandag 3 september 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Correct! [afbeelding]
beetje laat, maar ik was gisteren afwezig...
Het staat dan ook op een plek, waar ws niet iedereen dagelijks komt!quote:Op maandag 3 september 2007 10:18 schreef Ryoga het volgende:
[..]
dat gebouw staat hier 800 meter verderop en ik herkende het gewoon niet![]()
nee oke, maar ik weet dat je daar in de buurt gratis kan parkerenquote:Op maandag 3 september 2007 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Het staat dan ook op een plek, waar ws niet iedereen dagelijks komt!![]()
Zeg maar buiten het 'bekende' Rotterdam.
Whehe...quote:Op maandag 3 september 2007 10:26 schreef Ryoga het volgende:
[..]
nee oke, maar ik weet dat je daar in de buurt gratis kan parkerendus ik rij er altijd 's avonds langs als ik ga stappen, maar het avondlicht is net even anders dan het daglicht
![]()
hoewel het wel op het westelijk halfrond ligt -->quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef OA het volgende:
Ik gok op San José, Californië
Bewijs heb ik helaas (nog) niet...
quote:Op donderdag 6 september 2007 19:11 schreef ozzietukker het volgende:
Melaka in Maleisie?
ehhh... tijd voor nog een hint?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:45 schreef blue_funk het volgende:
[..]
![]()
Hint 2: Weet iemand hoe laat het is?
quote:Op donderdag 6 september 2007 20:45 schreef blue_funk het volgende:
[..]
![]()
Hint 2: Weet iemand hoe laat het is?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:48 schreef illuarchi het volgende:
Blue_funk bedoelde hiermee echt een hint. Ik heb me rot gezocht. het is namelijk..........
Jantar Mantar in Jaipur
Het is namelijk een astrologisch observatorium uit de 18e eeuw.
[..]
quote:Op maandag 10 september 2007 23:10 schreef Ryoga het volgende:
Porto-Novo, Bénin
Correctquote:Op woensdag 12 september 2007 17:10 schreef PhifeDawg het volgende:
Turijn.
Warmquote:Op woensdag 12 september 2007 18:49 schreef illuarchi het volgende:
Dalian, China?
Svalbard is een eilandengroep, Spitsbergen een eiland. Nog een stad in gedachten?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Svalbard, Spitsbergen?
Juist!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:11 schreef Fogel het volgende:
Valetta, Malta?
Dat is hem!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:02 schreef paricos het volgende:
casablanca?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:38 schreef illuarchi het volgende:
Een nieuwe bitte?!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
Liverpool, UK
Helaas.quote:Op maandag 24 september 2007 19:26 schreef Fogel het volgende:
Mechelen?
Abbeville, Frankrijkquote:Op maandag 24 september 2007 19:22 schreef OA het volgende:
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07391/P4191620a.JPG]afbeelding][/url]
Geweldige stad om een dagje rond te lopen, heel veel mooie gebouwen en ook het ossuarium in Sedlec is erg bijzonder om te zien. Aanrader voor iedereen die in de buurt isquote:
Haha klopt, prachtig dat keldertje! Verbaasde me al dat je 't kende, is niet zo makkelijk te vindenquote:Op maandag 24 september 2007 23:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Geweldige stad om een dagje rond te lopen, heel veel mooie gebouwen en ook het ossuarium in Sedlec is erg bijzonder om te zien. Aanrader voor iedereen die in de buurt is
quote:Op maandag 24 september 2007 19:33 schreef Skande het volgende:
[..]
![]()
Als je goed kijkt, zie je toch een hoop verschillen tussen beide kerken...
Correct.quote:
Ik ben al een paar keer in verschilende dele van Tsjechie geweest, dus ik ken ook de wat kleinere plekjes redelijk goed. Al ken ik nog lang niet alles, dus ik moet zeker een keer terugquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:27 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Haha klopt, prachtig dat keldertje! Verbaasde me al dat je 't kende, is niet zo makkelijk te vindenIk heb wel een hint nodig voor jou stad
![]()
vergeet de mijn in de berg niet, en de doodshoofdkerkquote:Op maandag 24 september 2007 23:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Geweldige stad om een dagje rond te lopen, heel veel mooie gebouwen en ook het ossuarium in Sedlec is erg bijzonder om te zien. Aanrader voor iedereen die in de buurt is
Dat is het ossuariumquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vergeet de mijn in de berg niet, en de doodshoofdkerk
Niets aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:58 schreef Mastertje het volgende:
Padua, Italy
http://en.wikipedia.org/wiki/Basilica_of_Saint_Anthony_of_Padua
Internet is een onbetrouwbare bronquote:Op donderdag 27 september 2007 19:03 schreef Skande het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Dallas, VS
blue_funk mag een nieuwe doen.![]()
In de meeste gevallen werkt internet prima als bronquote:Op donderdag 27 september 2007 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Internet is een onbetrouwbare bron![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |