Ja ik weet dat ie verder wel te vinden is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:33 schreef Biogarde het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XunbS8ERMy4
Opgeslot, lostjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:33 schreef Biogarde het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XunbS8ERMy4
Duhquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:35 schreef seto het volgende:
OMG JE KIJKT CLAYMORE
Ergens snap ik het wel. En wat regelgeving betreft denk ik dat ze hier in Nederland zo'n beetje het makkelijkst zijn ter wereld. We downloaden maar aan met z'n allen en het is nog legaal ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ie verder wel te vinden is.
Maar die kut Amerikanen hangen me gewoon al zo tyfus lang de keel uit.
Op internationale internet fora's zijn het ook altijd de meest erge huilies.
btw wat een kut speach special uniek share future![]()
![]()
![]()
![]()
eensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:39 schreef Canisfire het volgende:
Amerika verdient gewoon een bom op het hoofd.
Het is allemaal zo overdreven zo nep,
Ze zijn te dik te lui te lelijk.
Had Columbus het maar nooit ondekt dan was het nu nog van die indianen geweest.
Bah de baas spelen over de hele wereld terwijl je maar een fucking oud kolonie bent
bush
Fox News![]()
Mc donalds![]()
jij komt nu ook zo lekker stabiel overquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Op internationale internet fora's zijn het ook altijd de meest erge huilies.
Het is bijna 4 uur in de nacht wat wil jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:42 schreef Flashwin het volgende:
[..]
jij komt nu ook zo lekker stabiel over
De Europeanen bedoel je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:48 schreef Canisfire het volgende:
. En dat gebeurt dan door mensen die zelf het land hebben ingepikt van indianen.![]()
Ja hallo De mensen die zich nu Amerikanen noemen zijn dat dus.quote:
Tja, in Nederland was het ook al niet best: GTST acteur.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ferri Somogyi emigreerde naar Amerika om daar zijn carrière een vervolg te geven, wat denk je.....
geflopt![]()
Vergeet Hotel Big Brother niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja, in Nederland was het ook al niet best: GTST acteur.
'Wij' dus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja hallo De mensen die zich nu Amerikanen noemen zijn dat dus.
De europianen wij dus die nu in Europa wonen zijn niet gegaan immers.
Eigenlijk zouden de indianen daar weer moeten bepalen wie er wel of niet in komt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |