Ja ik weet dat ie verder wel te vinden is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:33 schreef Biogarde het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XunbS8ERMy4
Opgeslot, lostjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:33 schreef Biogarde het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XunbS8ERMy4
Duhquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:35 schreef seto het volgende:
OMG JE KIJKT CLAYMORE
Ergens snap ik het wel. En wat regelgeving betreft denk ik dat ze hier in Nederland zo'n beetje het makkelijkst zijn ter wereld. We downloaden maar aan met z'n allen en het is nog legaal ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ie verder wel te vinden is.
Maar die kut Amerikanen hangen me gewoon al zo tyfus lang de keel uit.
Op internationale internet fora's zijn het ook altijd de meest erge huilies.
btw wat een kut speach special uniek share future![]()
![]()
![]()
![]()
eensquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:39 schreef Canisfire het volgende:
Amerika verdient gewoon een bom op het hoofd.
Het is allemaal zo overdreven zo nep,
Ze zijn te dik te lui te lelijk.
Had Columbus het maar nooit ondekt dan was het nu nog van die indianen geweest.
Bah de baas spelen over de hele wereld terwijl je maar een fucking oud kolonie bent
bush
Fox News![]()
Mc donalds![]()
jij komt nu ook zo lekker stabiel overquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Op internationale internet fora's zijn het ook altijd de meest erge huilies.
Het is bijna 4 uur in de nacht wat wil jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:42 schreef Flashwin het volgende:
[..]
jij komt nu ook zo lekker stabiel over
De Europeanen bedoel je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:48 schreef Canisfire het volgende:
. En dat gebeurt dan door mensen die zelf het land hebben ingepikt van indianen.![]()
Ja hallo De mensen die zich nu Amerikanen noemen zijn dat dus.quote:
Tja, in Nederland was het ook al niet best: GTST acteur.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ferri Somogyi emigreerde naar Amerika om daar zijn carrière een vervolg te geven, wat denk je.....
geflopt![]()
Vergeet Hotel Big Brother niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja, in Nederland was het ook al niet best: GTST acteur.
'Wij' dus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja hallo De mensen die zich nu Amerikanen noemen zijn dat dus.
De europianen wij dus die nu in Europa wonen zijn niet gegaan immers.
Eigenlijk zouden de indianen daar weer moeten bepalen wie er wel of niet in komt![]()
euhm???quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:55 schreef StefanP het volgende:
Tegen de muur die eikels. Ik heb zo'n hekel aan die klote Amerikanen. Opknopen dat volk.
Nou nee hoor, eerst opknopen en dan tegen de muur.quote:
bush is een pauperquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:43 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, 't is een Amerika bash topic:
Bush: Poep !!!!
nee ik bedoel stefanP.. dat is toch zo'n grote Amerika-gay-ass lover?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou nee hoor, eerst opknopen en dan tegen de muur.
Voor de zekerheid zeg maar.
SteefP staat voor Texas. Dat is heel wat anders dan de hele VS.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 05:05 schreef BereNDD het volgende:
[..]
nee ik bedoel stefanP.. dat is toch zo'n grote Amerika-gay-ass lover?
Hoiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 05:30 schreef Vampier het volgende:
FUCK YOU FUCKING DUTCH FUCK!
Hoe kom je daar nou weer bij? Gewoon je zonnecrème in je koffer en klaar is Kees. En anders koop je 't op de plaats van bestemming, dat scheelt weer een hoop gezeul.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:00 schreef Canisfire het volgende:
En dan natuurlijk het feit dat omdat Bin Laden mensen de twin towers laat binnen vliegen , Ik nu geen zonne brand cremé meer mag mee nemen in het vliegtuig
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:55 schreef StefanP het volgende:
Tegen de muur die eikels. Ik heb zo'n hekel aan die klote Amerikanen. Opknopen dat volk.
Elvis was ook een......quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:39 schreef Canisfire het volgende:
Amerika verdient gewoon een bom op het hoofd.
Het is allemaal zo overdreven zo nep,
Ze zijn te dik te lui te lelijk.
Had Columbus het maar nooit ondekt dan was het nu nog van die indianen geweest.
Bah de baas spelen over de hele wereld terwijl je maar een fucking oud kolonie bent
bush
Fox News![]()
Mc donalds![]()
Amerikanen die uitzoeken wat ik op google in typ![]()
Het feit is wel omdat in AMERIKA ! een aanslag is geweest .quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 05:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Gewoon je zonnecrème in je koffer en klaar is Kees. En anders koop je 't op de plaats van bestemming, dat scheelt weer een hoop gezeul.
Heeft geen drol met Bush te maken, maar meer met een stel moslimdebielen die zonodig een paar vliegtuigen "moesten" kapen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het feit is wel omdat in AMERIKA ! een aanslag is geweest .
AMERIKA! het zover heeft gekregen dat in heel de wereld de regels verscherpt zijn
BUSH![]()
mompelt iets over oogkleppen..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heeft geen drol met Bush te maken, maar meer met een stel moslimdebielen die zonodig een paar vliegtuigen "moesten" kapen.
Ja en waar gebeurde dat ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heeft geen drol met Bush te maken, maar meer met een stel moslimdebielen die zonodig een paar vliegtuigen "moesten" kapen.
Die snap ik even niet. Leg uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:52 schreef BereNDD het volgende:
[..]
mompelt iets over oogkleppen..
jij ziet zeker ook Geert Wilders als de grote boosdoener in NL
Dat gebeurde in Amerika, ja. En dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja en waar gebeurde dat ?
Juist
Waarom moet ik dan als ik van Italie naar Nederland vlieg me ook verdoen met die kut regeltjes?
Bah Amerika![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |