*proest*quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:25 schreef tong80 het volgende:
Het gaat omk de namen.Heitinga is jong en volgend jaar als we europees kampioen zijn geworden staat Heitinga op de voetbalkaart
Ik moet zeggen dat ik niet zoveel oude helden ken. Vind het niet echt nodig om 30 jaar terug te gaan ofzo en kijken wat voor spelers er toen bij Feyenoord speeldenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig dat de voetbalkenners nu plots naar voren komen en een ouwe held niet herkenden
Als dit uitkomt kom ik persoonlijk naar Zaltbommel om je een bosje bloemen te brengenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:25 schreef tong80 het volgende:
Het gaat omk de namen.Heitinga is jong en volgend jaar als we europees kampioen zijn geworden staat Heitinga op de voetbalkaart
Niet iedereen is 40+ hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig dat de voetbalkenners nu plots naar voren komen en een ouwe held niet herkenden
Thanks!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de wiki zoekers: het is van der meij
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de wiki zoekers: het is van der meij
Dit weet jij toch wel? Jij als muziekfanaat.quote:
nee, Roof, die zijn het niet, dit is een trio.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Gok ik toch nog even op Fatal Flowers.
neequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:36 schreef doeka het volgende:
[..]
Dit weet jij toch wel? Jij als muziekfanaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |