Waar zie jij Amanda? Nadia ligt daar gewoon alleen hoor...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nagekomen bericht : Is Amanda bij Nadia in bed gekropen om haar te troosten ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel wakker blijven he...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ACTIE : Japio wordt wakker en gaat aan de slag met de zijn plastic-opblaas-pop
Tel het aantal hoofden op beide cap's .......quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:49 schreef Kailany het volgende:
[..]
Waar zie jij Amanda? Nadia ligt daar gewoon alleen hoor...
cap 1 = nadia met gezicht deze kant opquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tel het aantal hoofden op beide cap's .......
Je ziet toch ook wel op de laatste 7 caps dat de plastic-dame al in het bed ligt te wachten ....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:51 schreef Kailany het volgende:
[..]
Wel wakker blijven he...![]()
Jaap is van alles aan het verplaatsen, maar niet bezig met z'n opblaaspop
en wat deed hij daarna dan? en nu? slapen toch....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je ziet toch ook wel op de laatste 7 caps dat de plastic-dame al in het bed ligt te wachten ....
En ja, hij verplaatste de doos om de deur te blokkeren. Maar dat is niet de focus !
je moet het niet spannender maken dan het is .......quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:08 schreef Kailany het volgende:
[..]
en wat deed hij daarna dan? en nu? slapen toch....
Wil je verder niet aanvallen ofzo, vind het leuk dat je caps plaatst en mensen up to date houdt van wat er snachts gebeurt, maar je moet het niet spannender maken dan het is.... Nadia ligt alleen... en Jaap was (slaapwandelend) wat aan het rommelen en verplaatsen, verder gebeurt er helemaal niks...
had verder helemaal geen zin om nog te posten, maar vind het niet kloppen wat er staat, vandaar mijn reactie...
Valt er wat te zien dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:35 schreef milk-shake het volgende:
ben net wakker en kijk hier ff............zie ik al die cap's van Japiejo en zijn garnaal.........ieuwwwww.......hoef geen ontbijt vandaag.
![]()
Als ik het moet inschatten :quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 05:55 schreef cindy10 het volgende:
heb geen tijd om alles te volgen....maar gebeurde er nu wel of niet iets tussen jaap en rubberen truus??
en zijn de twee stijltang dames nu wel of niet samen in 1 bedje???
Een of andere clip van een rapper. Zal wel een van die Brainless-vriendjes zijn ..........quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:36 schreef Copycat het volgende:
Vandaag moeten ze om 12 uur klaarstaan voor het opnemen van een videoclip? Wat voor een videoclip?
Goh, dat Nadia er dan nog niet uit is, daar sta ik wel van te kijken. Ze heeft toch minimaal 2 uur nodig om zich op te maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een of andere clip van een rapper. Zal wel een van die Brainless-vriendjes zijn ..........
Hetzelfde gevoel heb ik bij Japio. Ze hangen als een zielig hoopje ellende aan elkaar geplakt en hebben geen enkele bijdrage meer bij het DGK-spel. Japio is een zandzak geworden die alleeen maar poepen-piesen-vreten-boeren-ruften gedrag vertoond. En Dennix verstopt zich de hele dag in de slapkamer of achter de rug van Japio.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Het moet Dennix inmiddels toch wel duidelijk zijn dat hij helemaal niks in dat hok te zoeken heeft, wat een zielige vertonig gisteren en vannacht. Je zou bijna meelij met hem krijgen, bijna![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |