OK, dat is de helft van de theorie ...... En Dennix dan ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Het zou ook kunnen dat Nadia voor even haar rol vergeet. De rol van het schattige mooie meisje. Er wordt vrijwel niet normaal met haar gepraat (door Jaap, Dennis, Amanda), en in de chill werd ze zowaar als volwaardig gesprekspartner behandeld.
Na middernacht ziet ome Fons het toch niet meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Superrumourig in de slaapkamer, Amanda en Brian zullen doorneuken![]()
Dan moet je je toch wel erg goed van de omgeving kunnen afsluiten, wil je in zo'n situatie nog iets kunnen bewerkstelligenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na middernacht zit ome Fons het toch niet meer.
Ome Fons is toch ook jong geweesd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na middernacht ziet ome Fons het toch niet meer.
Triest eigenlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Superrumoerig in de slaapkamer, Amanda en Brian zullen doorneuken![]()
Even kijken.... Nou, Dennis lag al een tijd ongerust en opgewonden te wachten. Dus die was allang blij dat er gepraat kon worden, die had geen behoefte aan fluisteren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, dat is de helft van de theorie ...... En Dennix dan ?
Hij fluisterde ook niet, had ook een zender en praatte ook niet onder de dekens
Of er nog wat bewerstelligt kan worden hoef ik in ieder geval niet meer te zien. Ik groet u, en de rest ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan moet je je toch wel erg goed van je omgeving kunnen afsluiten, wil je in zo'n situatie nog iets kunnen bewerkstelligen![]()
blegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
En nu wordt A'Del weer (b)anaal gepakt.....
toedelsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of er nog wat bewerstelligt kan worden hoef ik in ieder geval niet meer te zien. Ik groet u, en de rest ook.
Welterusten, mijnheer Puntenelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of er nog wat bewerstelligt kan worden hoef ik in ieder geval niet meer te zien. Ik groet u, en de rest ook.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Even kijken.... Nou, Dennis lag al een tijd ongerust en opgewonden te wachten. Dus die was allang blij dat er gepraat kon worden, die had geen behoefte aan fluisteren.
Daarbij. Omdat Natja het doet, wil dit nog niet zeggen, dat Nix het net zo doet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Even kijken.... Nou, Dennis lag al een tijd ongerust en opgewonden te wachten. Dus die was allang blij dat er gepraat kon worden, die had geen behoefte aan fluisteren.
haar genitaliënquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Daarbij. Omdat Natja het doet, wil dit nog niet zeggen, dat Nix het net zo doet?
Natja is zeker bewust van de camera's al zij ze ziet of hoort bewegen.
Het is allemaal nep bij die griet. Net als haar neus, jukbeenderen, buik, billen en wat allemaal nog meer??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |