Dan rijgt Brian K. uit A, John de Mol aan het mes, maar wij zullen dat nooit weten..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus blijft mijn vraag: Wat kunnen ze dan wel winnen?
Als ik goed reken staat de jackpot op 23 december op ¤ 457.000, blijft er dus ¤ 57.000 over om te winnen voor Huub of Brian, en daar heb je dan 1 jaar en 3 maanden voor opgesloten gezeten?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:46 schreef Borga het volgende:
BRON: Het Parool, vrijdag 24 augustus. Han Lips.
. 'Verdervelijk', noemen ze hem. Wat moeten deze jongens en meisjes gaan doen als DGK er straks niet meer is? Ik denk niet dat John de Mol de nazorg regelt. En is Brian in staat iemand aan een mes te rijgen? We zullen het nooit weten.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan rijgt Brian K. uit A, John de Mol aan het mes, maar wij zullen dat nooit weten..
Formeel heb je gelijk. Ik kan hooguit bedenken dat een deel van de potentiele hoofdprijs (1 miljoen voor de laatste bewoner) wordt uitbetaald. Op die manier heeft Talpa Productions een stukje betaald en compenseert het 'niet weggeven' van de villa de kosten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik goed reken staat de jackpot op 23 december op ¤ 457.000, blijft er dus ¤ 57.000 over om te winnen voor Huub of Brian, en daar heb je dan 1 jaar en 3 maanden voor opgesloten gezeten?
Er is nog dat miljoen dat eerst pas na een jaar te winnen was maar opeens vrij kwam na de ontslag ronde van stefan, of in elk geval rond die tijdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:
Aha, , zo zou het idd kunnen gaan, afwachten maar en bedankt voor je uitleg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Formeel heb je gelijk. Ik kan hooguit bedenken dat een deel van de potentiele hoofdprijs (1 miljoen voor de laatste bewoner) wordt uitbetaald. Op die manier heeft Talpa Productions een stukje betaald en compenseert het 'niet weggeven' van de villa de kosten.
Overigens weten de bewoners dat het risico van stoppen van DGK bestaat. Ik weet nog goed dat helemaal in het begin Nicolaas en Stephan (en deels Bart) daarover een lang gesprek hadden. Het staat als een aparte paragraaf in hun kontrakt vermeld.
Dat kan idd niet missen, maar ik moest zo lachen op dat "jongens en meisjes".quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:00 schreef Borga het volgende:
[..]
''is Nadia een hoer? Is Brian in staat iemand aan het mes te rijgen?'' Lips is duidelijk hier op bezoek geweest.
Als er Dames en Heren had gestaan, had ik het niet overleefd....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan idd niet missen, maar ik moest zo lachen op dat "jongens en meisjes".![]()
50k voor meer dan een jaar televisiemakenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:01 schreef Lobasca het volgende:
En Brian heeft in het begin al ¤50.000 in de wacht gesleept..
Miljoenen is dat jochie echt niet waard...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
50k voor meer dan een jaar televisiemaken...
Daar ging ook nog kansspelbelasting vanaf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
50k voor meer dan een jaar televisiemaken...
Het begint al aardig te lijken op de Playboy Mansion die Huub van dat hok wil maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Korsetje en string, haar kop gewoon even wegdenken ...... Ik denk dat ik de stream even uitzet !
[afbeelding]
Latersquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
170+ kilo saai vet ...... Niet boeiend genoeg om te blijven kijken ...... Tot laters
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |