dat wat ik ongeveer er schreefquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat stond er dan onder de knip ?
Klopt! De samenspanning begon deze keer met het eventuele lozen van Dennis. Maar Brian heeft het zo weten te draaien dat het nu 'alle ballen op Jaap' lijkt te zijn. En Huub lijkt daar in mee te gaan en speelt zo wel al zijn kansen voor een tweede 'maatje' weg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook. Maar Huub heeft weinig keuze. Behalve Lieke kan hij nauwelijks bonden ..... Brian is eens per maand z'n maatje als het aankomt op samenspannen voor een stemming. Meer samenwerking past niet in beider imago. En bonden met Dennix kun je uitsluiten. Rest nog bonden met Amanda en Nadia, maar dat schiet ook niet echt op.
's-Morgens bij het ochtendgloren is er weer een wip geboren ........ A Joy A Day Keeps The Docter Away !quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian gaan weer los, ik dacht al, waar blijft de ochtendwip.![]()
De Miljonairs kunnen vandaag niet zo heel lang uitslapen. Om twaalf uur moeten ze aangekleed en wel aan de ontbijttafel verschijnen. Rapper Double L komt namelijk langs om een videoclip op te nemen. De Miljonairs mogen hierin figureren. Misschien is dit het opstapje voor Brians rap carrière?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:27 schreef Lobasca het volgende:
Die rapper van vandaag is niet die 'leraar rapper Kadir' maar een ander. Hij is wel al eerder in de koi geweest, volgens Amanda ééntje met hele mooie lichte ogen. Hij staat onder contract bij J de M.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Miljonairs kunnen vandaag niet zo heel lang uitslapen. Om twaalf uur moeten ze aangekleed en wel aan de ontbijttafel verschijnen. Rapper Double L komt namelijk langs om een videoclip op te nemen. De Miljonairs mogen hierin figureren. Misschien is dit het opstapje voor Brians rap carrière?
Bron: Tien.
Zo kun je het zien. Mijn gevoel is meer dat de 'move richting Japio' door het script van 'achter' is bepaald. Langszaam wat sterke spelers eruit werken (al dan niet met een plan voor een leven na de villa) en tussendoor worden de meelopers (Nadia, Dennix, Amanda) de deur uitgewerkt. Zo zal Lieke ook wel een keer aan de beurt komen (met een baantje in de media-groep) en tenslotte blijven Brian en Huub over. Een mooiere eindstrijd kun je immers niet bedenken ....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Klopt! De samenspanning begon deze keer met het eventuele lozen van Dennis. Maar Brian heeft het zo weten te draaien dat het nu 'alle ballen op Jaap' lijkt te zijn. En Huub lijkt daar in mee te gaan en speelt zo wel al zijn kansen voor een tweede 'maatje' weg.
Heb het gevoel of Brian lacht in zijn vuistje om deze opzet.. mocht Jaap het veld ruimen dan heeft Brian de rest van de miljonairs achter zich staan en zijn Huub en Lieke helemaal op elkaar aangewezen.
Als je als rapper onder contract staat bij JdM ben je volgens mij vanaf dat moment al gedoemd om te mislukkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Miljonairs kunnen vandaag niet zo heel lang uitslapen. Om twaalf uur moeten ze aangekleed en wel aan de ontbijttafel verschijnen. Rapper Double L komt namelijk langs om een videoclip op te nemen. De Miljonairs mogen hierin figureren. Misschien is dit het opstapje voor Brians rap carrière?
Bron: Tien.
Zou goed kunnen. Mijn vraag is, wat doen ze met de villa, wat valt er te winnen voor Brian en Huub, ze hebben beide ¤400.000 schuldboetes?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo kun je het zien. Mijn gevoel is meer dat de 'move richting Japio' door het script van 'achter' is bepaald. Langszaam wat sterke spelers eruit werken (al dan niet met een plan voor een leven na de villa) en tussendoor worden de meelopers (Nadia, Dennix, Amanda) de deur uitgewerkt. Zo zal Lieke ook wel een keer aan de beurt komen (met een baantje in de media-groep) en tenslotte blijven Brian en Huub over. Een mooiere eindstrijd kun je immers niet bedenken ....
Maar wat is die eindstrijd dan? SMS-en? Dan hoeft de rest ook niet weg te gaan, want dan blijven Huub en Brian toch altijd aan de topquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo kun je het zien. Mijn gevoel is meer dat de 'move richting Japio' door het script van 'achter' is bepaald. Langszaam wat sterke spelers eruit werken (al dan niet met een plan voor een leven na de villa) en tussendoor worden de meelopers (Nadia, Dennix, Amanda) de deur uitgewerkt. Zo zal Lieke ook wel een keer aan de beurt komen (met een baantje in de media-groep) en tenslotte blijven Brian en Huub over. Een mooiere eindstrijd kun je immers niet bedenken ....
Huub is zijn maatje allang kwijt, ik hoop niet dat Huub weer overstag gaat, Jaap is niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Klopt! De samenspanning begon deze keer met het eventuele lozen van Dennis. Maar Brian heeft het zo weten te draaien dat het nu 'alle ballen op Jaap' lijkt te zijn. En Huub lijkt daar in mee te gaan en speelt zo wel al zijn kansen voor een tweede 'maatje' weg.
Heb het gevoel of Brian lacht in zijn vuistje om deze opzet.. mocht Jaap het veld ruimen dan heeft Brian de rest van de miljonairs achter zich staan en zijn Huub en Lieke helemaal op elkaar aangewezen.
Geloof je er echt in dat ze dat gaan betalen? Dat is toch een boete die totaaal niet in verhouding staat.. 4ton boetequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Mijn vraag is, wat doen ze met de villa, wat valt er te winnen voor Brian en Huub, ze hebben beide ¤400.000 schuldboetes?
Gaat van het eind bedrag af wat ze winnen, ze hoeven het niet te betalen als ze niet winnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Geloof je er echt in dat ze dat gaan betalen? Dat is toch een boete die totaaal niet in verhouding staat.. 4ton boete, gaat echt niet door hoor denk ik
Dat opnemen gebeurt tussen 12 en 18u, zal wel weer een hele horde visagisten en stylisten opdraven..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
Miss Handdoek zeurt weer dat ze niks heeft om aan te trekken en wil shoppen.
Ze mogen wel opschieten, over een kwartier is Double L er.
De villa zou een prijs zijn als de winnaar 2 jaar in het spel bleef. Zover zal het niet komen, dus geen villa als hoofdprijs. Het lijkt me dat potentiele winnaars (zoals Huub of Brian) ook niet echt wachten op die villa, en liever een equivalent deel van de waarde in geld ontvangen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Mijn vraag is, wat doen ze met de villa, wat valt er te winnen voor Brian en Huub, ze hebben beide ¤400.000 schuldboetes?
Dus blijft mijn vraag: Wat kunnen ze dan wel winnen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De villa zou een prijs zijn als de winnaar 2 jaar in het spel bleef. Zover zal het niet komen, dus geen villa als hoofdprijs. Het lijkt me dat potentiele winnaars (zoals Huub of Brian) ook niet echt wachten op die villa, en liever een equivalent deel van de waarde in geld ontvangen.
Stel je eens voor de villa te winnen ! De vorige keer stond het ding 2 jaar te koop. Denk alleen al aan de instandhoudingskosten om 2 jaar te overbruggen ! Zou jij daqt willen 'winnen' ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |