abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52671445
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Wat stond er dan onder de knip ?
dat wat ik ongeveer er schreef
pi_52671452
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja, dat gevoel heb ik ook. Maar Huub heeft weinig keuze. Behalve Lieke kan hij nauwelijks bonden ..... Brian is eens per maand z'n maatje als het aankomt op samenspannen voor een stemming. Meer samenwerking past niet in beider imago. En bonden met Dennix kun je uitsluiten. Rest nog bonden met Amanda en Nadia, maar dat schiet ook niet echt op.
Klopt! De samenspanning begon deze keer met het eventuele lozen van Dennis. Maar Brian heeft het zo weten te draaien dat het nu 'alle ballen op Jaap' lijkt te zijn. En Huub lijkt daar in mee te gaan en speelt zo wel al zijn kansen voor een tweede 'maatje' weg.
Heb het gevoel of Brian lacht in zijn vuistje om deze opzet.. mocht Jaap het veld ruimen dan heeft Brian de rest van de miljonairs achter zich staan en zijn Huub en Lieke helemaal op elkaar aangewezen.
pi_52671476
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian gaan weer los, ik dacht al, waar blijft de ochtendwip.
's-Morgens bij het ochtendgloren is er weer een wip geboren ........ A Joy A Day Keeps The Docter Away !
Keep the Sunny Side Up
pi_52671508
Die rapper van vandaag is niet die 'leraar rapper Kadir' maar een ander. Hij is wel al eerder in de koi geweest, volgens Amanda ééntje met hele mooie lichte ogen. Hij staat onder contract bij J de M.
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:29:11 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_52671528
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:27 schreef Lobasca het volgende:
Die rapper van vandaag is niet die 'leraar rapper Kadir' maar een ander. Hij is wel al eerder in de koi geweest, volgens Amanda ééntje met hele mooie lichte ogen. Hij staat onder contract bij J de M.
De Miljonairs kunnen vandaag niet zo heel lang uitslapen. Om twaalf uur moeten ze aangekleed en wel aan de ontbijttafel verschijnen. Rapper Double L komt namelijk langs om een videoclip op te nemen. De Miljonairs mogen hierin figureren. Misschien is dit het opstapje voor Brians rap carrière?

Bron: Tien.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52671538
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

De Miljonairs kunnen vandaag niet zo heel lang uitslapen. Om twaalf uur moeten ze aangekleed en wel aan de ontbijttafel verschijnen. Rapper Double L komt namelijk langs om een videoclip op te nemen. De Miljonairs mogen hierin figureren. Misschien is dit het opstapje voor Brians rap carrière?

Dolf is de baas
Insaantje
pi_52671573
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:24 schreef Clank het volgende:

[..]

Klopt! De samenspanning begon deze keer met het eventuele lozen van Dennis. Maar Brian heeft het zo weten te draaien dat het nu 'alle ballen op Jaap' lijkt te zijn. En Huub lijkt daar in mee te gaan en speelt zo wel al zijn kansen voor een tweede 'maatje' weg.
Heb het gevoel of Brian lacht in zijn vuistje om deze opzet.. mocht Jaap het veld ruimen dan heeft Brian de rest van de miljonairs achter zich staan en zijn Huub en Lieke helemaal op elkaar aangewezen.
Zo kun je het zien. Mijn gevoel is meer dat de 'move richting Japio' door het script van 'achter' is bepaald. Langszaam wat sterke spelers eruit werken (al dan niet met een plan voor een leven na de villa) en tussendoor worden de meelopers (Nadia, Dennix, Amanda) de deur uitgewerkt. Zo zal Lieke ook wel een keer aan de beurt komen (met een baantje in de media-groep) en tenslotte blijven Brian en Huub over. Een mooiere eindstrijd kun je immers niet bedenken ....
Keep the Sunny Side Up
pi_52671594
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

Als je als rapper onder contract staat bij JdM ben je volgens mij vanaf dat moment al gedoemd om te mislukken
pi_52671616
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:36:21 #260
135305 beequeen
Lost.
pi_52671626
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Zo kun je het zien. Mijn gevoel is meer dat de 'move richting Japio' door het script van 'achter' is bepaald. Langszaam wat sterke spelers eruit werken (al dan niet met een plan voor een leven na de villa) en tussendoor worden de meelopers (Nadia, Dennix, Amanda) de deur uitgewerkt. Zo zal Lieke ook wel een keer aan de beurt komen (met een baantje in de media-groep) en tenslotte blijven Brian en Huub over. Een mooiere eindstrijd kun je immers niet bedenken ....
Zou goed kunnen. Mijn vraag is, wat doen ze met de villa, wat valt er te winnen voor Brian en Huub, ze hebben beide ¤400.000 schuldboetes?
― Mark Twain
pi_52671629
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Maar wat is die eindstrijd dan? SMS-en? Dan hoeft de rest ook niet weg te gaan, want dan blijven Huub en Brian toch altijd aan de top
pi_52671659
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:24 schreef Clank het volgende:

[..]

Huub is zijn maatje allang kwijt, ik hoop niet dat Huub weer overstag gaat, Jaap is niet te vertrouwen.
En Jaap zal Huub ook te sterk vinden. De popupol zit hem wel erg hoog volgens mij.
Goedemorgen :W
pi_52671688
Luc Weegels is de echte naam van Double L, en hij komt uit Tilburg..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52671691
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zou goed kunnen. Mijn vraag is, wat doen ze met de villa, wat valt er te winnen voor Brian en Huub, ze hebben beide ¤400.000 schuldboetes?
Geloof je er echt in dat ze dat gaan betalen? Dat is toch een boete die totaaal niet in verhouding staat.. 4ton boete , gaat echt niet door hoor denk ik
pi_52671710
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:39 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Geloof je er echt in dat ze dat gaan betalen? Dat is toch een boete die totaaal niet in verhouding staat.. 4ton boete , gaat echt niet door hoor denk ik
Gaat van het eind bedrag af wat ze winnen, ze hoeven het niet te betalen als ze niet winnen
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:43:05 #266
135305 beequeen
Lost.
pi_52671755
Miss Handdoek zeurt weer dat ze niks heeft om aan te trekken en wil shoppen.
Ze mogen wel opschieten, over een kwartier is Double L er.
― Mark Twain
pi_52671773
pi_52671798
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
Miss Handdoek zeurt weer dat ze niks heeft om aan te trekken en wil shoppen.
Ze mogen wel opschieten, over een kwartier is Double L er.
Dat opnemen gebeurt tussen 12 en 18u, zal wel weer een hele horde visagisten en stylisten opdraven..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52671807
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

De villa zou een prijs zijn als de winnaar 2 jaar in het spel bleef. Zover zal het niet komen, dus geen villa als hoofdprijs. Het lijkt me dat potentiele winnaars (zoals Huub of Brian) ook niet echt wachten op die villa, en liever een equivalent deel van de waarde in geld ontvangen.

Stel je eens voor de villa te winnen ! De vorige keer stond het ding 2 jaar te koop. Denk alleen al aan de instandhoudingskosten om 2 jaar te overbruggen ! Zou jij dat willen 'winnen' ?
Keep the Sunny Side Up
pi_52671809
BRON: Het Parool, vrijdag 24 augustus. Han Lips.

Aan het eind van dit jaar is het afgelopen. Gisteren kondigde RTL-directeur Fons van Westerloo het einde van DGK aan.Maar de deelnemers weten nog niet dat ze de villa wel op hun buik kunnen schrijven. Zij vermaken zich met de organisatie van een missverkiezing, karaoke of het zoveelste complot om een ander naar huis te werken. Ook bij de fans die de gebeurtenissen in DGK van minuut tot minuut volgen op internet, is het aanstaande einde nauwelijks een gespreksonderwerp. Liever speuren ze verder naar een beetje bloot of een scheldpartij. En ze discussieren honderduit over wat ze denken te zien op de livestreams. Intrigerende vragen wel : is Nadia een hoer? Is Brian in staat iemand aan het mes te rijgen? Er wordt flink gemopperd, maar dat is vooral omdat DGK niet meer de treitershow is die het was onder de vleugels van John de Mol. Deprogammaleiding danst naar het pijpen van RTL, dat dreigt direct te stoppen als het nog eens uit de hand loopt. de trouwe volgers spreken al over de verderfelijke invloed van Fons van westerloo. 'Verdervelijk', noemen ze hem. Wat moeten deze jongens en meisjes gaan doen als DGK er straks niet meer is? Ik denk niet dat John de Mol de nazorg regelt. En is Brian in staat iemand aan een mes te rijgen? We zullen het nooit weten.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_52671821
pi_52671862
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:49:32 #273
135305 beequeen
Lost.
pi_52671874
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

De villa zou een prijs zijn als de winnaar 2 jaar in het spel bleef. Zover zal het niet komen, dus geen villa als hoofdprijs. Het lijkt me dat potentiele winnaars (zoals Huub of Brian) ook niet echt wachten op die villa, en liever een equivalent deel van de waarde in geld ontvangen.

Stel je eens voor de villa te winnen ! De vorige keer stond het ding 2 jaar te koop. Denk alleen al aan de instandhoudingskosten om 2 jaar te overbruggen ! Zou jij daqt willen 'winnen' ?
Dus blijft mijn vraag: Wat kunnen ze dan wel winnen?
Als ik goed reken staat de jackpot op 23 december op ¤ 457.000, blijft er dus ¤ 57.000 over om te winnen voor Huub of Brian, en daar heb je dan 1 jaar en 3 maanden voor opgesloten gezeten?
― Mark Twain
pi_52671882
pi_52671916
Lekker geen geluid meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')