abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:01:44 #151
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_52700526
Ik denk dat ik voordaat mijn katten ook maar wild moet geven. Misschien dat zo'n blik wel een kans heeft tegen de verschikkelijke kaken des doodsch

"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  zondag 26 augustus 2007 @ 19:41:50 #152
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52705717
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef Conekiller het volgende:
Ik denk dat ik voordaat mijn katten ook maar wild moet geven. Misschien dat zo'n blik wel een kans heeft tegen de verschikkelijke kaken des doodsch

[afbeelding]
  zondag 26 augustus 2007 @ 19:44:32 #153
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52705789
ZO! Net eventjes lekker getennised met een kikker als pluimpje!
pi_52707905
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:13 schreef floris.exe het volgende:
Erodome is hypocriet. Enerzijds altijd maar zeuren over de liefde, de spirituele verbondenheid, bla bla, maar anderzijds puur oppertunistisch.
Niets hypocriets aan, ik spreek over verbondenheid, eenheid en balans, dit is de balans, ach nu is het muisje door iemand gegeven, wat is de ramp eraan?

Waar ben ik puur oppertunistisch dan als ik zeg dat dit geen onnodig dierenleed is omdat dit over een normale voedselzaak gaat?
Onnodig dierenleed vind ik bv een te grote muis geven die niet gelijk door het gif uitgeschakeld wordt, maar niet als ik gewoon een hele nette voeding zie, zonder geleur, zonder gedoe.

Dat je het niet nodig vindt om dat op te nemen en te verspreiden als sensatie is een ander verhaal, dat maakt er nog geen onnodig dierenleed van.

Als je dit zo afschuwelijk vind kan je dus animalplanet enzo wel opdoeken, een leeuw die zijn prooi vangt, ziek is de maker, opsluiten die hap!!!
Het leed van gewonde dieren filmen die doodgaan, ziek die maker, opsluiten, natuurfilmers, walgelijke sico's zijn het!

Dat is pas hypocriet, huilen om een you tube filmpje en wel natuurfilms ok vinden.
Alsof alle dieren in natuurfilms altijd zo vrij zijn op dat moment, de kleine wezentjes worden ook vaak gewoon apart gezet zodat ze goed te filmen zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_52708094
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:44 schreef floris.exe het volgende:
KD-fotografie, het gaat om de verhouding vogelspin versus babymuis. Zet er dan een volwassen muis in die kan lopen en eventueel terug kan vechten (want onderschat een volwassen muis niet). Een babymuis die nog niet de oogjes heeft geopend en nog niet kan lopen heeft geen schijn van kans.
Helowwwwww, het is geen strijd, het is een voeding, die spin valt geen volwassen muis aan voor voedsel, die valt WEL bbabymuisjes aan voor voedsel.

Maar goed, jij je zin, dan een grotere muis, stoppen we in het bakje erbij waar geen ruimte is om echt te vluchten, dus dat wordt vechten voor het leven.

aanhet eind is de muis dood en de spin of ook dood of gewond, nou wow, dat was veel minder onnodig dierenleed als een passende prooi geven die in 1 klap wordt uigeschakeld zeg!

Echt, dat is zoveel beter, minder zielig, kom op zeg, denk eens na....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:06:52 #156
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52708214
Da's een goeie, ero! Floris is zelf nogal hypocriet vind ik.

Net zoals zeer veel lui die bijv. geen gehakt eten omdat ze het zielig voor de dieren vinden.

[schreeuwmode met bloeddoorlopen ogen] ik word SCHIJTZIEK VAN AL DAT HYPOCRIETE volk hier!

Hypocriet volk,
Religie,
Voetbal,
Mensen die janken om het weer,
Links volk dat wil dat regering zich overal mee bemoeit,

en als laatst:

KUT VOLK WAT ALLEEN MAAR ZIT TE ZEIKEN OVER GEZONDHEID ( " IK KOM IN EEN UITGAANSGELEGENHEID EN IEDEREEN ZIT DAAR TE ROKEN!" )

nou, dat moest er verdomme even uit, excuses.
  zondag 26 augustus 2007 @ 21:49:36 #157
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_52709830
Maar dat arme muisje heeft de oogjes nog niet eens geopend
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_52727213
Hmm, De kern van de zaak hier is denk ik de schattigheidsfactor van het babymuisje.
Ik dacht bij het lezen van de topictitel trouwens eerder aan walgelijke internetfenomenen als 'zippo cat' en de stiletto katten haatster....google daar maar eens naar als je zinloos online dierenleed wilt aanschouwen. (tip: niet doen; het is precies wat je er bij kunt voorstellen.!)
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_52743961
Ik vind dit filmpje nogal meevallen qua wreedheid. Zo gaat het in de natuur ook. Veel erger vind ik die zieke shit met dieren die op sites als Nothingtoxic staan. Bijv. een beer die afkoeling zoekt in een rivier, en door een stel turken wordt doodgestenigd. Heb het filmpje niet afgekeken, snap niet dat er mensen zijn die dat willen zien....
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')