quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:13 schreef floris.exe het volgende:Erodome is hypocriet. Enerzijds altijd maar zeuren over de liefde, de spirituele verbondenheid, bla bla, maar anderzijds puur oppertunistisch.
Niets hypocriets aan, ik spreek over verbondenheid, eenheid en balans, dit is de balans, ach nu is het muisje door iemand gegeven, wat is de ramp eraan?
Waar ben ik puur oppertunistisch dan als ik zeg dat dit geen onnodig dierenleed is omdat dit over een normale voedselzaak gaat?
Onnodig dierenleed vind ik bv een te grote muis geven die niet gelijk door het gif uitgeschakeld wordt, maar niet als ik gewoon een hele nette voeding zie, zonder geleur, zonder gedoe.
Dat je het niet nodig vindt om dat op te nemen en te verspreiden als sensatie is een ander verhaal, dat maakt er nog geen onnodig dierenleed van.
Als je dit zo afschuwelijk vind kan je dus animalplanet enzo wel opdoeken, een leeuw die zijn prooi vangt, ziek is de maker, opsluiten die hap!!!
Het leed van gewonde dieren filmen die doodgaan, ziek die maker, opsluiten, natuurfilmers, walgelijke sico's zijn het!
Dat is pas hypocriet, huilen om een you tube filmpje en wel natuurfilms ok vinden.
Alsof alle dieren in natuurfilms altijd zo vrij zijn op dat moment, de kleine wezentjes worden ook vaak gewoon apart gezet zodat ze goed te filmen zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.