quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Alle kinderen doen dat. / Care
Levende dingen kapot maken, voor de lol?
Houd je van de straat iig !![]()
stel je aan gast... en wat denk je te gaan doen aan die giga aantallen docus van NGC? hmm hmm? das precies hetzelfde als het scenario die jij net schetstquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:40 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wat zeg jij tegen je (event.) kinderen als ze bv. kikkers opblazen of vliegen de vleugels er uit trekken?
Vind jij dat dan sympathieke kinderen?
Zo is het ook met levende dieren opvoeren aan roofdieren en dat gaan filmen.
Ik vreet liever vetgemeste kuikens die elkaar er onder hebben gescheten! Kippenvleesch is zo lekkah!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:03 schreef KD-fotografie het volgende:
O'ja, ik eet voornamenlijk biologisch.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vreet liever vetgemeste kuikens die elkaar er onder hebben gescheten! Kippenvleesch is zo lekkah!
OH OH OH! Of zo'n dikke źntrecote! *fap fap fap*
Dat is gefilmd in de natuur. Dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:42 schreef PainDivine het volgende:
[..]
stel je aan gast... en wat denk je te gaan doen aan die giga aantallen docus van NGC? hmm hmm? das precies hetzelfde als het scenario die jij net schetst
Waar is dat voor dat je het in leven laat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:11 schreef KD-fotografie het volgende:
Tja, ik heb slangen en andere reptielen gehad die ik levend muizen en ratten voerde, dus mijn mening lijkt me duidelijk.
Geweldigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:31 schreef floris.exe het volgende:
Ik weet niet of ik een link mag plaatsen naar het betreffende walgelijke filmpje. Zo niet, dan kan ie uiteraard worden verwijderd.
Maar voor het idee: http://youtube.com/watch?v=jrctcEjv8Nw
Verwerpelijk
Nergens voor, hij wil gewoon net als ik een heerlijk sappig stuk kip op zijn bord hebben, en geen halfgare falafel met als extra 200 gram preiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waar is dat voor dat je het in leven laat?
succes met je gehaktbal danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:48 schreef Spacehamster het volgende:
Ik vind het walgelijk om een slang of spin in een klein kuthokje te stoppen en die in leven te houden met levend prooi dat geen enkele kans heeft te ontsnappen en de dood al lang van te voren ziet aankomen.
Dat is niet te vergelijken met een roofdier in het wild dat een dier vangt dat zwakker is of gewoon pech heeft.
Om er dan vervolgens genietend naar te kijken en er om lachen is sadistisch. Alleen zwaar gestoorde of heel naieve kinderen mensen genieten van leed.
Zelf lust ik ook geen vlees dat doodgemarteld is.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Geweldigheb je nog meer links? Die Piranha vs Rat was ook tof
![]()
ik wel joh! Dan trekt de smaak er beter in!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:48 schreef Spacehamster het volgende:
Ik zou wel goed lezen als je aan het rellen bent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nergens voor, hij wil gewoon net als ik een heerlijk sappig stuk kip op zijn bord hebben, en geen halfgare falafel met als extra 200 gram prei
fear makes meat BITTERSWEETquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik wel joh! Dan trekt de smaak er beter in!
Zodat de roofdieren hun instincten niet verliezen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waar is dat voor dat je het in leven laat?
kut....wat deed ik nou weer verkeerd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:52 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik zou wel goed lezen als je aan het rellen bent.
Ze zitten hun hele leven in een glazen bak.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zodat de roofdieren hun instincten niet verliezen?
Oh je proeft dat het is doodgemarteld? En waar koop je dat vlees, ik wil dat ook wel 'es proevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:48 schreef Spacehamster het volgende:
Ik vind het walgelijk om een slang of spin in een klein kuthokje te stoppen en die in leven te houden met levend prooi dat geen enkele kans heeft te ontsnappen en de dood al lang van te voren ziet aankomen.
Dat is niet te vergelijken met een roofdier in het wild dat een dier vangt dat zwakker is of gewoon pech heeft.
Om er dan vervolgens genietend naar te kijken en er om lachen is sadistisch. Alleen zwaar gestoorde of heel naieve kinderen mensen genieten van leed.
onzin, de eigenaar heeft het er toch zelf neergelegd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:02 schreef PeZu het volgende:
wat een drukte om iets wat gewoon de natuur is_!
Ik ga dan lekker als bejaarde op een bankje zitten en dikke splifjes roken, bob marley d'r bij aan en af en toe effe flink gamen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:58 schreef PainDivine het volgende:
bejaarden zitten ook in en glazen bak, hoor je die zeike? nee
ga janken man groentenkauwertquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
onzin, de eigenaar heeft het er toch zelf neergelegd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |