Het wordt nog eens wat met Nederlandquote:Op woensdag 19 december 2007 18:30 schreef RuneRose het volgende:
[ afbeelding ]
hijiser!hijiser!
hijiser!
hijiser!
hijiser!
hijiser!
hijiser!
hijiser!
![]()
En dan nog gewoon in Nederland ook.
Weet ik niet, zal hem pas vandaag of morgen hebben. Misschien zelfs pas zaterdag. Maar het maakt me niet zo uit. Ik ben ze al eeuwig dankbaar dat 'ie er is. Ik verwacht drie slimcases.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het wordt nog eens wat met Nederland
Wat is het voor een uitgave? 3 keepcases of een digipack??
keep us postedquote:Op donderdag 20 december 2007 10:05 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Weet ik niet, zal hem pas vandaag of morgen hebben. Misschien zelfs pas zaterdag. Maar het maakt me niet zo uit. Ik ben ze al eeuwig dankbaar dat 'ie er is. Ik verwacht drie slimcases.
Thanksquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:52 schreef RuneRose het volgende:
Heb kwam vandaag binnen timo. Het is hetzelfde principe als de fuller box van Eclipse. Alleen zitten er nog drie boekjes bij. Veder trailer van de Japanse reeks van filmfreaks. Blade runner koffer ook gehad vandaag. Mooie set.
Jaaa die wil ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 18:30 schreef RuneRose het volgende:
humancondition
hijiser!hijiser!
hijiser!
hijiser!
hijiser!
hijiser!
hijiser!
hijiser!
![]()
En dan nog gewoon in Nederland ook.
En weet je wat, ik heb me net in de stad verwend met ditquote:
De enige plaats waar ik `m tot nu toe ben tegen gekomen is op bol.comquote:
Daar zitten dvd`tjes inquote:Op zondag 23 december 2007 22:08 schreef pascalheister het volgende:
wat is dat toch met die box?
het gebeurt niet iedere dag dat er zulke films in Nederland uitkomen. Zeker niet zulke titels waar sommige mensen al lang naar uitkijken, en die ook nog eens niet eerder verkrijgbaar geweest zijn (een OOP versie uit Amerika na dan).quote:Op zondag 23 december 2007 22:08 schreef pascalheister het volgende:
wat is dat toch met die box?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |