Kleaunquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef Ontwenningsverschijnsel het volgende:
Toch best jammer dat er geen toffe lui online zijn. Alleen maar van die kutnewbies.
Tijd voor andere dingen dus.
Heb je ook nog iets andersquote:
Geboortedatum: 00-00-0000quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets anders
iets leuks eh aan jezelf behalve die eikel inclu slurfje?
quote:
quote:
Ik schreef wel vaker voor meisjes, toch bleven ze nooit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef zhe-devilll het volgende:
ik wil ook mannen die gedichtjes voor mij schrijven..
![]()
nee je moet een stoere macho zijn die ze slaatquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef Ontwenningsverschijnsel het volgende:
[..]
Ik schreef wel vaker voor meisjes, toch bleven ze nooit..
1991, -nomdedieu-.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee je moet een stoere macho zijn die ze slaat![]()
Ze zeggen we dat ze dat niet willen maar uiteindelijk krijgen die gasten alle vrouwen dus
nou daar zeg je iets he..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee je moet een stoere macho zijn die ze slaat![]()
Ze zeggen we dat ze dat niet willen maar uiteindelijk krijgen die gasten alle vrouwen dus
Rustiggg...!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou daar zeg je iets he..
Dinnetje op msn kreeg iets met een gouden gozer..
echt een schatje die vent!
Ze vinder niks aan...wel neuken maar het was allemaal maar raar en vreemd en het was zo gewoon..
nee ze wil niks met hem![]()
![]()
Ok ik ben zelf vrouw maar dat vat ik dus niet helemaal..
anyways ik maakte de opmerking..het lijkt me beter dat hij je eens flink gaat slaan..
en na jouw verhaal denk ik ja dat was een goed antwoord!
![]()
maar goed er zijn dus vrouwen die moeilijk doen..
nu istie weg enkele dagen nu mist ze hem toch wel maarrrrrrr dat geven we vooral niet toe! natuurlijk niet..stel je voor..![]()
mensen zijn soms zo moeilijkkkkkkkkkk aargh doe toch us gewoon?
vind je iemand leuk so bet it?
hou je ervan so be it..haat je iemand so be it.
maar dat ertussenin gewouwel bah bah..schei toch uit zeg![]()
Ben de relaxt heid zelve!quote:
wut teh heckquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou daar zeg je iets he..
Dinnetje op msn kreeg iets met een gouden gozer..
echt een schatje die vent!
Ze vinder niks aan...wel neuken maar het was allemaal maar raar en vreemd en het was zo gewoon..
nee ze wil niks met hem![]()
![]()
Ok ik ben zelf vrouw maar dat vat ik dus niet helemaal..
anyways ik maakte de opmerking..het lijkt me beter dat hij je eens flink gaat slaan..
en na jouw verhaal denk ik ja dat was een goed antwoord!
![]()
maar goed er zijn dus vrouwen die moeilijk doen..
nu istie weg enkele dagen nu mist ze hem toch wel maarrrrrrr dat geven we vooral niet toe! natuurlijk niet..stel je voor..![]()
mensen zijn soms zo moeilijkkkkkkkkkk aargh doe toch us gewoon?
vind je iemand leuk so bet it?
hou je ervan so be it..haat je iemand so be it.
maar dat ertussenin gewouwel bah bah..schei toch uit zeg![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef Gobo het volgende:
...ik heb nog nooit zo genoten, als met jouw snor tegen mijn kloten...
Je wil niet weten hoeveel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets anders
iets leuks eh aan jezelf behalve die eikel inclu slurfje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |