Is dat een belofte of een waarschuwingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken alle leuke (donkere) bosweggetjes tussen jouw huis en mijn huis
ik blijf wel ff hier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haal die ketel dan ff van het vuur
ik wil je graag leren kennen, snoeperdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:36 schreef demins het volgende:
[..]
Maar ken je mij...??? Kan iemand mij...???![]()
Goedenavond vriend WJ....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef willem-jozef het volgende:
o. goedenavond!
ik kon jouw en nu kun ik je nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:36 schreef demins het volgende:
[..]
nee..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:36 schreef demins het volgende:
[..]
bloeit hier wat of is het spielerei? 1 dag niet in de chat en er wordt gepaald?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat een belofte of een waarschuwing![]()
heee nmns, alles goed ouwe flirt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goedenavond vriend WJ....
Dat ligt eraan of je je een beetje gedraagt... anders rij ik je zo naar het Solse gat toequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat een belofte of een waarschuwing![]()
dank je Pavement! just what i needed....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:39 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2mCoOlUjhlc
voel jij je nu genaaitquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bloeit hier wat of is het spielerei? 1 dag niet in de chat en er wordt gepaald?![]()
Veelzijdig dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik lees net dat muizen in staat zijn geiten- en varkenssperma te produceren?![]()
Ouwe flirt? Ik ben helemaal niet zo. Meestal word ik versierd waar ik bij sta en heb het een dag of drie later pas in de gaten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heee nmns, alles goed ouwe flirt?
ik zal je niet meer pesten, ouwe boef!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ouwe flirt? Ik ben helemaal niet zo. Meestal word ik versierd waar ik bij sta en heb het een dag of drie later pas in de gaten.
jezus mina is dat muziekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:39 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2mCoOlUjhlc
Ben reeds terug. ff midweekie ardenne (regen regen aroogante franstalige mooi bergen lekker eten)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:42 schreef willem-jozef het volgende:
hoi pavemens en sugart.
lobasca zei laatst dat pavert op vakantie zou zijn
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dank je Pavement! just what i needed....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |