Je hebt het idd helemaal gedaan bij haar, is echt niet normaal dit triest vind ik het eerderquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Erica heeft het helemaal op mij begrepen ineens, terwijl ik netjes en redelijk ben geweest.
Maar erger is dat het topic tot een ordinair bash topic is gemaakt door haar en haar partner. Totaal zinloos om er nog op in te gaan.
Nou je zegt het zelf al ... niet doen dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Erica heeft het helemaal op mij begrepen ineens, terwijl ik netjes en redelijk ben geweest.
Maar erger is dat het topic tot een ordinair bash topic is gemaakt door haar en haar partner. Totaal zinloos om er nog op in te gaan.
Gevalletje beequeen, die mij ook ineens out of the blue heeft aangevallen. Niet toevallig dat zij het was die er een tijdje geleden bij Erica op aandrong haar PM te activeren. Men zit elkaar gewoon gek te maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:59 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Je hebt het idd helemaal gedaan bij haar, is echt niet normaal dit triest vind ik het eerder
ben je gek!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik zie je herhaaldelijke verzoeken; op mijn inhoudelijke reacties werd ook niet ingegaan.
Pitbull of geen pitbull, ik ga me niet tot hun niveau verlagen. Geef jij ze ook niet wat ze willen.
zo krijg je gezeikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je zegt het zelf al ... niet doen dus
Nee, ik hou niet van wespennesten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je zegt het zelf al ... niet doen dus
Ja lullo, toen je mij de vorige keer die darkroom in sleepte, ging bij mij het licht brandenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je kan nog mee met nmns, demins en moi en nog wat 'broeders', we gaan vanavond weer naar de spijker te a'dam
http://www.spijkerbar.nl/
kijk maar wat je doet, gekkie...
Is er iets ofzoquote:
bashen, is zeau 2006, maar er wordt niet zonder mij gebashed, volgens mij heb ik in mijn 5 fok loze dagen veel gemist, pm me de tussenstand eens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Gevalletje beequeen, die mij ook ineens out of the blue heeft aangevallen. Niet toevallig dat zij het was die er een tijdje geleden bij Erica op aandrong haar PM te activeren. Men zit elkaar gewoon gek te maken.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:02 schreef willem-jozef het volgende:
lief zijn, over 40 jaar zijn we (hopefully!) allemaal dood, dus nu vrede, daarna zien we wel, of zo
Die 'andere kant' doet anders wel erg zijn best het topic onleesbaar te maken en het te doen lijken alsof anderen aan hun reacties debet zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben je gek!![]()
het is nu pijnlijk duidelijk wat er al die tijd bedoeld is.
Yvonne zei mee te lezen. Lijkt me toch onwil van de "andere kant" klaar toch?
neenquote:
Pardano, dan sterf ik wel erg jong...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:02 schreef willem-jozef het volgende:
lief zijn, over 40 jaar zijn we (hopefully!) allemaal dood, dus nu vrede, daarna zien we wel, of zo
Ohh dacht ff dat je mij moest hebben... Maar kan hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
neen, maar ik wil je behoeden voor al het kwaad in de wereld
![]()
Er valt niet veel te PM'men johquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
bashen, is zeau 2006, maar er wordt niet zonder mij gebashed, volgens mij heb ik in mijn 5 fok loze dagen veel gemist, pm me de tussenstand eens.
doe nog een s zo een lekker linkjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
bashen, is zeau 2006, maar er wordt niet zonder mij gebashed, volgens mij heb ik in mijn 5 fok loze dagen veel gemist, pm me de tussenstand eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |