abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator vrijdag 7 september 2007 @ 11:02:15 #151
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53000572
Snoop wat een verhaal. Arme arme Morris, al die prikken Naar is dat toch, dat kindjes zo moeilijk te prikken zijn voor een infuus.
Alert gereageerd heb je Snoopy, petje af!

Melvin wat knap

Iris is vandaag voor het laatst wennen, volgende week begint het echte werk. Hoewel ze het hartstikke leuk vind op school, en ook huppelend heen gaat is het afscheid nemen erg moeilijk. Ze moet elke dag een beetje huilen, zo zielig.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:24:16 #152
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53001136
pfff Snoopy.. wat vreselijk vervelend dat 't infuus prikken zo belabberd ging.
En wat heerlijk dat ie weer gewoon thuis is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:55:12 #153
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53001926
Snoopy, ik had het helemaal gemist dat Morris in het ziekenhuis lag... wat naar zeg! Maar heerlijk dattie weer thuis is. Wat een ventje zeg! Hij klinkt héél dapper. Wat schattig dat hij het eigenlijk wel naar z'n zin had uiteindelijk...niet voor te stellen eigenlijk! Maar ja, met mama erbij is het natuurlijk ook minder erg. Fijn dat dat tegenwoordig kan hoor.

Bright, er zijn echt kinderen die er een drama van maken hoor. En wat betreft die ouders, ik snap best dat het niet prettig is als je kind een paar dagen niet poept, vervolgens pijn in z'n buik krijgt en een klysma moet krijgen! Dat vind ik best wel een reden om je druk te maken hoor.

Luchtbel, wat is Jolie superschattig ... en wat fijn dat ze goed geluisterd heeft naar je. Wel erg jammer idd dat het zo moet en dat je haar niet zorgeloos kan laten spelen in de tuin, zoals het eigenlijk zou moeten. Ik hoop dat dat snel gerealiseerd kan worden voor je!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 september 2007 @ 12:01:47 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53002071
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 08:31 schreef Bright het volgende:
Nou, snoopy, dat is toch schrikken! Gelukkig gaat het wel beter met Morris. En ik kan me voorstelen dat je best wel trots op hem bent; het is niet niks voor zo'n kleintje om in het ziekenhuis te moeten zijn! Heel fijn dat hij nu weer thuis is. En beterschap natuurlijk!!

Jolie, goed zo!!!

En wat een poepverhalen allemaal Drama's, zo te horen... (Hoewel, de kids vinden het meestal niet zo'n drama; het zijn dan toch de ouders die er een drama van willen maken )
Hoe zeg je dat ook alweer? 'Van elke keutel een vlaai maken' of zo?
Mwoah, drama... ik ben alleen niet zo gecharmeerd van die onderbroekjes die ik steeds mag wassen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53006287
hartstikke fijn dat je weer thuis bent morris!

en iris bijna voor 't echie naar school, succes volgende week (en veel plezier met je verjaardag natuurlijk!)
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:48:14 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53013648
Snoopy wat een schrik, lijkt me zo haar fijn dat het beter gaat.

schooolwenners en poepers nog gelukkig geen last van
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53022941
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mwoah, drama... ik ben alleen niet zo gecharmeerd van die onderbroekjes die ik steeds mag wassen
Dat is ook prut. Hopenlijk heeft ze snel onder controle.
Misschien dat ze ergens te druk mee is en dan de tijd niet neemt om naar de wc te gaan?
min oudste is pas 1 jaar "schoon" en soms nog ongelukjes, ik blijk het vroeger ook gehad te hebben, mijn moeder zei altijd oh die is van zindelijk naar menstruatie gegaan. en dat gewoon omdat we te druk ergens mee bezig zijn/waren en niet weg willen ervan. Miep had ook wat andere probleempjes, maar dit is er zeker 1 van

Djulin moet weer gluten eten. dit om de allergietesten te kunnen doen op gluten. Nu leek het eerst goed te gaan en hadden we zelfs vaste poep 2 dagen, maar het is weer helemaal mis. Maandag de arts bellen of we moeten door gaan of stoppen, maar heb het brood iig gehalveerd en hij krijgt gewoon weer ijn fles pap smorgens. Het is zo jammer omdat hij gek is op brood met kaas.
Verder is het een heerlijk eigenwijs ventje, die zijn zus enorm miste toen ze op kamp was, hij was echt boos dat ze weg was. "Bibi mag niet op kamp, Bibi moet hier blijven"riep hij de hele tijd. Toen ze vanmiddag weer thuis was hadden we dus verwacht dat hij helemaal happy zou zijn.
het enige wat eruit kwam: "Bibi je moet trein maken"
  zaterdag 8 september 2007 @ 09:41:32 #158
103793 kozakken
Living the life
pi_53024223
Dus daarom mocht ze niet op kamp. De trein moest worden gemaakt

Heb ik nu gemist of Derrek toch nog iets voor Djulian kan betekenen?
pi_53027508
dat zal het zijn, nu moest hij zelf de trein maken
ik heb contact gehad met de manager van Derek en binnenkort krijgen we antwoord, maar rtl doet raar
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:07:01 #160
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53094546
Melvin heeft vanmorgen zijn oma opgesloten.
Ze moest even iets pakken uit een kamer, Melvin loopt achter haar aan, doet de deur dicht en draait hem op slot! Had ze een enveloppe onder de deur geschoven om te proberen om Melvin de sleutel daar op wilde leggen, maar dat begreep hij nog niet zo. Hij trok gewoon de enveloppe onder de deur vandaan. Gelukkig had ze haar mobiel bij zich en heeft ze m'n ex kunnen bellen. Die is toen via de buren binnen gekomen en kon toen de deur weer open doen.
Ze kon er gelukkig wel om lachen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_53095046
jemig wat zal ze geschrokken zijn in eerste instantie zeg! Ondeugend ventje Maar dat stralen zijn ogen ook uit als ik de foto's zie
pi_53097485
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:55 schreef Suzanna het volgende:
[...]
Bright, er zijn echt kinderen die er een drama van maken hoor. En wat betreft die ouders, ik snap best dat het niet prettig is als je kind een paar dagen niet poept, vervolgens pijn in z'n buik krijgt en een klysma moet krijgen! Dat vind ik best wel een reden om je druk te maken hoor.
[...]
Ik weet dat sommige kids er een drama van maken - bijv. met luier en al een tijdje op de gang staan zodat'ie kan poepen... (Die fase is gelukkig over!) en omdat het een paar keer pijn deed niks meer willen poepen, ja, het is niet zo gemakkelijk. De ouders zijn natuurlijk ook bezorgd en proberen een oplossing te vinden.
Maar ik bedoelde het niet zo serieus hoor. Ik doel meer op situaties als 'naast de luier poepen', 'geen luier mee nodig te hebben', ed.
Ik heb zelf als babietje weleens de muren bruin geverfd was vast leuk om te doen, maar dat vond m'n moder niet..
pi_53103552
hallol

iedereen nou ben pas nieuw hier en wil wel graag meebabbelen

ik heb een dochtertje van 2 en half ze is van 2 april 2005 en ze heet Charity
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:07:28 #164
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_53107003
2h2h, gezellig dat je mee wil praten over Charity.

Ik vind het eigenlijk wel heel knap van Melvin dat hij al een deur op slot kan doen, maar misschien moet je voorlopig toch maar de sleutels uit de deuren halen, Jambo

Job kan zonder zijwieltjes fietsen. Het viel ons al de hele tijd op dat zijn zijwieltjes eigenlijk nauwelijks de grond raakten, dus we hebben ze er maar eens onder vandaan gehaald. Hij had het echt nauwelijks door. Feitelijk fietste hij al zonder zijwieltjes.

We zijn zo blij met dit minifietsje dat we op de vrijmarkt hebben gekocht dit jaar
Hij is zo klein dat de kinderen gewoon met de voeten op de grond kunnen. Katja heeft op dit fietsje eindelijk zonder zijwieltjes leren fietsen en Job nu dus ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:10:00 #165
103793 kozakken
Living the life
pi_53107091
Job Knappe vent toch!
-Hij lijkt opeens als een speer te gaan in zijn ontwikkeling! Wow! Hoe gaat het nu?-

Anitra, wat jammer dat het nu allemaal zo lastig lijkt te gaan. Hoe gaat het met jullie duvelstoetjagertje?
pi_53107109
wat superknap van job!

en melvin.

2h2h welkom hier!
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:16:01 #167
37150 livelink
pi_53107213
Ja, het gaat ook goed. Zindelijkheid gaat een stuk beter, hoewel hij nog dagen heeft dat hij ineens de hele dag in zijn broek plast is hij verder dag en nacht zindelijk.

Hij groeit ook ineens, je ziet hem bijna langer worden. Hij is nog steeds wel klein voor zijn leeftijd, maar lijkt een groeispurt te ondergaan. Nadeel daarvan is wel dat hij wel heel vaak heel moe is en de laatste tijd altijd zo witjes ziet. Maar hij is duidelijk op weg richting basisschool.
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:51:11 #168
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53108400
Knap van Job. Ik zie Melvin nog niet zo gauw zonder zijwieltjes fietsen.

Ik heb inderdaad de sleutel maar uit m'n slaapkamerdeur gehaald. Zou niet weten wat ik moet doen als hij zichzelf opsluit!
De voor- en tuindeur kan hij gelukkig niet zelf op slot draaien. Dan moet je eerst de klink omhoog doen en dat weet hij nog niet.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_53111238
Gehgeh... Oma opsluiten! Een vriendin van mij is pas geleden hetzelfde overkomen toen ze me op het balkon wilde uitzwaaien. We hebben een raam EN deur moeten vernielen voor we haar konden bevrijden! En dat blijkt nog best lastig te zijn, had weinig gescheeld of de hele (houten) voorpui had eruit gelegen!

We zijn weer terug van vakantie (was heel erg leuk) en ik heb mijn handen vol aan de kids. Randy is net zo eh... ondeugend (of is het nou stout?! ) als dat hij lief is en vre-se-lijk bijdehand . Hij is ook continu met zijn kleine zusje in de weer, is het niet om haar voortdurend lastig te vallen, dan is het wel omdat hij in haar een partner-in-het-kwaad heeft gevonden . Hij is haar Grote Voorbeeld en ze doet alles wat hij doet na en meestal is dat dus rottigheid. Geef je Randy op zijn donder dan doet zij het even dunnetjes over en zodra je met haar bezig bent, doet hij het weer, enz. Snap nou wat al die mensen bedoelden als ze zeiden "leuk, je kinderen zo vlot op elkaar, dan kunnen ze nog veel aan elkaar hebben"! Nou kan ik om dit soort acties meestal nog wel lachen (al is het later) maar het dwarse gedrag, zijn boze buien en jankbuien ben ik echt meerrrr dan zat. Moet echt meerdere keren op een dag tot 10 tellen omdat ik hem anders wel wat kan aandoen. Nou is papa natuurlijk ook een poos iedere dag vrij (heb met mijn hand over mijn hart gestreken; hij mocht mee op vakantie! ) en die heeft een andere aanpak dan ik, die gaat mee in zijn buien, dus het zal ook wel even weer tijd kosten om hem weer in het gareel te krijgen op mijn manier (kort houden, keuze geven en anders strafzitten). Daarbij opgeteld dat Tinka ook steeds meer een dwingelandje dreigt te worden maakt dat ik inmiddels weer aan vakantie toe ben!

Randy gaat donderdagmorgen voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Ik vind het heel spannend. Het ene moment lijkt hij het wel leuk te vinden, het andere moment kondigt hij zeer stellig aan dat hij echt niet gaat. Hij vindt het ook maar niets dat ik wegga waar ik me wel iets bij kan voorstellen want ik ben vanaf zijn geboorte (op een ziekenhuisperiode na) nog nooit langer dan een uurtje bij hem weg geweest. Daar komt nog bij dat hij op het moment niets van andere mensen (inclusief kinderen) moet hebben, zelfs ooms en tantes zijn 'eng'. Toen we 3 maanden geleden op een kennismakingsgesprek gingen zei ik nog tegen de juf dat ik verwachtte dat hij nog geen tijd zou hebben om gedag te zeggen, maar nu zie ik aardig wat beren op de weg. En dat begint al bij het opstaan, want ik moet hem nu voor zijn gewone tijd uit bed halen en de ervaring leert dat dat niet zo'n succes is. Nah ja... we zien wel hoe het gaat.
  woensdag 12 september 2007 @ 20:55:08 #170
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53131327
Succes morgen Mammietje, hopelijk gaat het gewoon goed

Ik kom even opscheppen maar ik vind het zo leuk Jolie heeft ineens 'tekenen' door. Ze lijkt wat meer controle te krijgen over het potlood en er lukt van alles. De lijnen zijn ineens best 'strak of hoe je dat ook noemt, geleidelijk en ze kan dingen plaatsen.' Ze vindt het zelf ook zo leuk, ze is al dagen overal aan het tekenen.

Dit is een ketting.

En dit ben ik terwijl ik een vogel ga aaien

Het is vast heel gewoon maar ik ben zo enthousiast dat ik het even wilde delen
Ik vind het zelfs zo leuk dat ik vergat dat ze van mij helemaal niet met pen mag
  woensdag 12 september 2007 @ 21:26:54 #171
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53132434
Nou, dat vind ik heel knap, hoor! Maria doet het haar niet na!
Leuk, joh!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 12 september 2007 @ 21:36:30 #172
37150 livelink
pi_53132841
Ik vind het helemaal niet gewoon, hoor Luchtbel! Vooral die tekening van jou als je de vogel gaat aaien vind ik echt heel goed.

Mammietje, dat zal wel spannend worden, morgen. Maar het zal vast wel goed gaan
En dan heb jij even lekker alle aandacht voor Tinka. Daar zijn jullie vast ook allebei wel even aan toe.
  woensdag 12 september 2007 @ 21:41:18 #173
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53133012
Ja nee ik bedoel die ontwikkeling is vast heel gewoon, dat zoiets een keer gaat gebeuren. Maar ik vind het zooo leuk om te zien!

En ik vind Job op dat fietsje trouwens ook heel knap
pi_53133116
Ik vind het ook knap! Noah krast gewoon maar wat en noemt het vervolgens een "slang" of een "huis"

Ik was trouwens al trots op Noah toen ie voor het eerst rondjes kraste
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 12 september 2007 @ 21:55:53 #175
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53133338
LB, ik vind het ook knap van Jolie. Hier ook alleen nog maar gekrast.

Spannend zo'n eerste keer naar de psz Mammietje. Wie weet valt het wel heel erg mee en vindt Randy het geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')