abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52976374
wat fijn
mama van 3 kids!
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 september 2007 @ 10:17:40 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52976517
Erg fijn dat Morris weer naar huis mag!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52976666
Lekker dat hij weer naar huis mag!
  donderdag 6 september 2007 @ 13:46:29 #130
103793 kozakken
Living the life
pi_52981152
Heerlijk! Morris naar huis!
  donderdag 6 september 2007 @ 13:53:47 #131
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_52981349
Ja, fijn! Morris naar huis

Ik moet hier toch wat vaker bijlezen geloof ik. Ik dacht dat Glenn echt een van de weinige kindjes van 3 was die nog niet op de wc poepte. irl poepen alle kindjes van 3 en ouder al laaaaaaaang op de wc. Volgens moeders dan he...
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  donderdag 6 september 2007 @ 13:54:08 #132
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52981362
Maria heeft het hartstikke knap gedaan op het cb. Ik heb er een filmpje van geplaatst in het filmpjestopic. Ze durft eerst niet te praten, maar daarna wel. De cb-vrouw was ook echt lief, we gingen nu voor het eerst naar een ander cb, omdat we verhuisd zijn. Gelukkig heel leuk vandaag, dus dat is hoopvol voor de andere keren dat we erheen moeten.

Ze is wel echt een kleintje, vind ik. Ze weegt 13,2 kilo en is 94,5 cm. lang (alleen volgens mij stond ze net niet helemaal met gestrekte beentjes). Sommige babietjes wegen al bijna dat!
Maar ik ben gewoon erg trots op Maria.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52981464
Amber weegt 14 kilo precies, en was 97,5 cm. 6 weken na haar 3e verjaardag Ik weet eigenlijk niet wat gemiddeld is op die leeftijd
Fijn dat het cb goed bevalt, Sugar, dat vond ik na de verhuizing ook wat spannend.

Amber poept overigens wel op de wc, ze wil het ook niet meer in een luier doen. Die heeft ze snachts nog wel om, maar als ze moet poepen sochtends, gaat hij af.
pi_52981744
Jeeeeetje, wat een lieve reacties hier zeg! Dankjulliewel
We zijn gelukkig weer thuis, pffff.
Heeft Morris toch nog zijn zin gehad: op vakantie naar het ziekenhuis

Ik vertel later nog wel hoe alles is gelopen. Maar met mijn kleine stoere man gaat het prima
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_52981783
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:08 schreef snoopy het volgende:

Kind is helderziend

Maar geluukig gaat het weer goed
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 6 september 2007 @ 16:53:26 #136
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52985224
Nou gelukkig is hij weer thuis en gaat het prima Snoop met jou ook?

En Marietje lief dat filmpje.

Jolie mocht vandaag voor het eerst helemaal alleen in de tuin spelen. Dat kan eigenlijk niet hier maar ik had geen zin in ruzie en moest echt even wat andere dingen doen. Tijdens het brood eten alles doorgesproken en voordat ze naar buiten ging herhaalde ze alle regels.
'Ik mag niet uit de tuin en moet achteraan blijven dan kan mama mij zien.'
'En ik mag niet op het huis kleuren, geen beestjes en planten meer proeven.'
'Als er wat is moet ik roepen want jij hoort en kijkt bij het raam. Niet zelf naar de voordeur, die is dicht, mama haalt mij.'

Ik schaamde me bijna tegenover haar dat ik d'r zo had toegesproken maar ik vind het eigenlijk zo gevaarlijk. En het ging helemaal goed, ze heeft een uur!!! in de tuin gespeeld met stoepkrijt en haar pop. Ik ben tussendoor twee keer buiten wezen kijken en vragen of het wel goed ging maar ze wilde nog niet mee naar binnen. Hopelijk hebben we volgende zomer een tuin waar ze gewoon in kan spelen want dit is echt geen doen eigenlijk. Ik kon ook helemaal niet doorwerken want ik zat steeds maar te kijken of ze nog wel op d'r plekje zat. Later zei ik tegen d'r dat ik vond dat ze het goed gedaan had, echt een grote meid. 'Ik heb al voetmaat 28.' en ze had geen idee wat ik verder bedoelde geloof ik
  donderdag 6 september 2007 @ 20:42:53 #137
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52989533
Goed van jullie allebei, LB! Ik vind het wel heel koddig dat ze alles nog eens geruststellend voor je herhaalde. Voetmaat 28 vat alles mooi samen, vind ik ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sugar op 06-09-2007 20:49:18 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 6 september 2007 @ 20:47:45 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_52989650
fijn dat het met Morris weer goed gaat snoop!

LB, wat stoer dat je haar buiten hebt laten spelen! en wat heeft ze dat goed gedaan!
stormy waters...
sailin'
pi_52990566
Jolietje al alleen buiten, wat knap
Of moet ik nu Jolie zeggen? Schoenmaat 28 is niet niks natuurlijk!

Morris lag ook al in een grote jommesbed in het ziekenhuis. De wereld is nu verdeeld in: de kindjes, de grote jommes en de mensen.

Ons verhaal:
Maandag ging ik om 11 uur met Morris naar de huisarts omdat ik een stukgekrabte (eczeem)plek in zijn knieholte er toch wel een beetje naar uit vond zien. De huisarts gaf voor de zekerheid een antibiotica kuurtje en het advies om te smeren met 2 speciale cremes.

Om 13 uur moesten we naar het CB voor zowel Morris als Lis. Voordat we gingen, verschoonde ik de luier van Morris en zag dat de plek inene naar de voorkant en bovenkant van zijn been was getrokken. Het zag er heel rood en vurig uit en ik schrok ervan. zo zag het er anderhalf uur geleden nog niet uit.
Ik besloot gelijk na het CB weer bij de huisarts langs te gaan om te vragen of ze er weer naar wilde kijken.

Gelukkig wilde de huisarts er gelijk naar kijken en ze vond het zo ernstig dat ze de kinderarts in het ziekenhuis belde. We moesten er gelijk heen.
De kinderarts vond het er niet goed uitzien en besloot een zware antibioticakuur mee te geven. We zouden dinsdag gebeld worden om de stand van zaken door te geven en woensdag moesten we terugkomen voor controle. Als het niet zou aanslaan moest Morris aan een infuus.
Het gekke was dat Morris zelf nergens last van had.

Dinsdagochtend werd ik gebeld door de kinderarts en vertelde dat ik de plek zelfs groter vond en ook blauwig. Ik had foto's genomen en heb die gemaild. de arts heeft ze bekeken, belde terug en zei dat we moesten komen en dat Morris zo goed als zeker opgenomen zou worden. Ik moest een tas met spullen meenemen. Ik heb mijn schoonouders gebeld en die hebben Lis opgehaald.

Daarna met Morris naar het ziekenhuis. Hij werd inderdaad opgenomen en moest aan een infuus met antibiotica. Het infuus bleek nog niet zo eenvoudig in te brengen. Na 3 pogingen stopten ze en hebben ze nieuwe pleisters met verdovende creme op zijn armpjes geplakt.
Om half 6 nieuwe pogingen van de kinderarts. In zijn handjes lukte niet, dus uiteindelijk is het in zijn voetje gelukt na de 6e poging Het was echt heel rot. hij was zo stoer maar raakte natuurlijk erg over zijn toeren toen het steeds niet lukte.
Zijn voet werd verbonden met een spalkje en nu kon hij ook niet meer lopen.

Gelukkig had hij een eigen kamertje en mocht ik bij hem blijven slapen. En hij is zo stoer en lief en grappig geweest Hij vond alles prima en bleef heel lief in zijn bedje zitten spelen. Het lijkt erop alsof hij het echt een soort vakantie vindt om in het ziekenhuis te logeren

Gisteren ging het al stukken beter met zijn been en de plek was zoveel beter. Kleiner, minder rood en warm. En vandaag is besloten dat hij naar huis mocht en verder kon met antibiotica uit een flesje! En we mogen ook gewoon op vakantie van de arts.

Ze hebben me verteld dat deze infectie komt doordat hij een wondje had en een bacterie die gewoon op ieders huid zit, zo toegang tot zijn lijfje heeft gekregen. En het is dus onderhuids gaan ontsteken. Als je het niet met antibiotica behandeld kan je bloedvergiftiging krijgen. Het is iets dat je niet kan voorkomen en is gewoon dikke pech. Gelukkig is het goed afgelopen. Maar ik hoop nu echt dat wij niet meer naar het ziekenhuis moeten met onze kindjes
  donderdag 6 september 2007 @ 21:46:20 #140
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52991276
Fijn dat Morris weer thuis is Snoop. En gelukkig zag ie het zelf als 1 grote vakantie. Stoer ventje heb je hoor.

Haha, LB, kan me voorstellen dat je d'r continu in de gaten blijft houden. Ik zou hetzelfde doen.

Suug, geen zorgen maken over Maria d'r gewicht hoor. Op deze leeftijd komen ze niet zo veel meer aan. Volgens mij weegt Melvin al een jaar 15 kilo ofzo.

Ik ben zo trots op m'n kleine grote vent. Ik stond vanmorgen onder de douche en Melvin gaf aan dat ie moest poepen. Ik zei dat hij het even moest proberen op te houden of het anders maar in z'n luier moest doen. Op een gegeven moment hoorde ik hem beneden op het toilet rommelen. Had hij zelf de wc-brilverkleiner op het toilet gedaan, krukje voor het toilet gezet, broek en luier uitgedaan en was op de wc gaan zitten. Ik was me net aan het afdrogen toen hij riep: "mama, ik ben klaar met poepen."
Hij wordt echt groot.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_52991279
Nou zeg, wat een verhaal!
En wat ontzettend sneu dat ze hem zo moeilijk konden prikken...
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:21 schreef snoopy het volgende:
Het lijkt erop alsof hij het echt een soort vakantie vindt om in het ziekenhuis te logeren
Ik weet niet hoor, maar toen ik dit las kreeg ik een flash-back-achtig iets: Heb jij niet ooit geschreven dat Morris iets zei over met de ambulance op vakantie gaan? Er staat me iets van bij... Zo niet, never mind.
Wat heerlijk dat je manneke weer thuis is.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 6 september 2007 @ 21:49:24 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52991363
Jeetje Snoop, wat naar dat het prikken zo moeilijk ging...
Gelukkig zijn jullie weer snel thuis!
pi_52991385
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:08 schreef snoopy het volgende:
Ah, zie je, had ik het toch goed onthouden!
Idd, helderziend kind...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52991503
Ja, raar hè?

Hij ligt nu heerlijk in zijn eigen bedje en ik ga ook lekker slapen.
Merk nu pas hoe moe ik zelf ben.
pi_52991711
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:58 schreef LadyS het volgende:
Amber weegt 14 kilo precies, en was 97,5 cm. 6 weken na haar 3e verjaardag Ik weet eigenlijk niet wat gemiddeld is op die leeftijd
Glenn woog vorige week (exact dezelfde leeftijd, wel ander geslacht uiteraard,) 15.4 Kg.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:05:56 #146
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52995182
Nou Snoop, nogmaals wat een verhaal. Het klinkt zo naar. Ondanks dat hij het zo goed gedaan heeft natuurlijk! Rust maar lekker uit nu, allemaal.
pi_52995935
Wat fijn dat hij weer thuis is Snoopy!
Hopelijk heb je er zelf niet te veel moeite mee (ook na die opname van Lis).

Fijn dat Maria het zo goed doet en de andere peuters ook
pi_52997895
Nou, snoopy, dat is toch schrikken! Gelukkig gaat het wel beter met Morris. En ik kan me voorstelen dat je best wel trots op hem bent; het is niet niks voor zo'n kleintje om in het ziekenhuis te moeten zijn! Heel fijn dat hij nu weer thuis is. En beterschap natuurlijk!!

Jolie, goed zo!!!

En wat een poepverhalen allemaal Drama's, zo te horen... (Hoewel, de kids vinden het meestal niet zo'n drama; het zijn dan toch de ouders die er een drama van willen maken )
Hoe zeg je dat ook alweer? 'Van elke keutel een vlaai maken' of zo?
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:19:10 #149
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52998485
Welkom terug van jullie ziekenhuis-vakantie snoopy Wat zielig dat Morris zo vaak geprikt moest worden zeg Maar fijn dat hij er verder weinig last van heeft gehad.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 7 september 2007 @ 10:37:38 #150
156412 hestria
erg gastvrij
pi_53000078
ohh, mijn kindje word groot!

Ze is al 2 weken elke dag droog, dus geloof dat ik haar wel zindelijk kan noemen.
En ik kreeg vandaag een telefoontje dat ze vanaf 24 sept naar de peuterzaal mag, gaat ze 2 ochtenden in de week spelen/leren. Aan de ene kant heb ik zo uitgekeken naar dit moment, eindelijk 2 ochtende in de week tijd voor mezelf, aan de andere kant gaat ze voor mijn gevoel een heel nieuw avontuur aan zonder mij! Heel spannend allemaal.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')